Amager95 Geplaatst: 12 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 12 augustus 2009 Ook haar zus prinses Madeleine heeft nu haar aankondiging gedaan dat zij met haar vriend Jonas Bergström gaat verloven. Zij mogen pas trouwen nadat haar zus Victoria en Daniel zijn getrouwd (= 19-6-2010). Wordt dus in 2010 een feestjaar voor de Bernadotte's. Zie site van SVT (is voor de liefhebber die het Zweeds machtig is) Lycka till!
Sverige Geplaatst: 12 augustus 2009 Geplaatst: 12 augustus 2009 Ja, ik zag het gisteravond in "Rapport". Hij viel voor haar mooie blauwe ogen en haar lach.... tja, hopelijk blijft dat na een poosje ook nog De trouwerij zou waarschijnlijk in het najaar 2010 zijn. De bevolking van Öland hoopt dat de feestelijkheden bij hen op het eiland plaatsvinden... de aankondiging gebeurde ook op Öland (Slott Solliden). - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Amager95 Geplaatst: 5 juni 2010 Auteur Geplaatst: 5 juni 2010 Het is bijna zover: 19 juni 2010 gaat Kronprinsessan Victoria trouwen met Daniel Westerling. Het leek erop dat er twee bruiloften zouden komen bij de Bernadotte's. Maar nee, de vriend Jonas Bergström van Madeleine (de zus van Victoria) moest zo nodig vreemd gaan met Tora Uppstrom Berg. Victoria en Daniel trouwen in Storkyrkan (in het Nederlands de Grote Kerk) in de Gamla Stan te Stockholm. voor wie meer wil weten of wilt zien: Storkyrkan tekst is wel in Zweeds
RVP Geplaatst: 5 juni 2010 Geplaatst: 5 juni 2010 Origineel bericht van: Neptunus Fiona is nog mooier dan die Victoria, wat een heks haha
Amager95 Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: RVP is dit een serieuze reactie?
Sverige Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Ik denk inderdaad dat dit geen serieuze reacties was... Het hele gebeuren wordt live uuitgezonden via SVT... ik ga in ieder geval even kijken De kerk is erg mooi opgeknapt met o.a. een speciaal soort brooddeeg, waardoor wel het vuil maar niet de schilderingen weggehaald kon worden. Het geheel heeft wel ontzettend veel geld gekost, waardoor het voorbestaan van het koningshuis weer even wankelde afgelopen maanden. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
RVP Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Origineel bericht van: Amager95 Origineel bericht van: RVP is dit een serieuze reactie? Half serieus, ik vind die Victoria gewoon ab-so-luut niet mooi of wat er ook maar in de buurt komt. Smaken verschillen toch ?
PaulCl Geplaatst: 6 juni 2010 Geplaatst: 6 juni 2010 Eerlijk gezegd lijken ze wel op elkaar, of je mag ze beiden of geen van beiden Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken. Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin Samsung LE46A552: 46" Full HD.
Amager95 Geplaatst: 11 juni 2010 Auteur Geplaatst: 11 juni 2010 Origineel bericht van: Sverige Ik denk inderdaad dat dit geen serieuze reacties was... Het hele gebeuren wordt live uuitgezonden via SVT... ik ga in ieder geval even kijken De kerk is erg mooi opgeknapt met o.a. een speciaal soort brooddeeg, waardoor wel het vuil maar niet de schilderingen weggehaald kon worden. Het geheel heeft wel ontzettend veel geld gekost, waardoor het voorbestaan van het koningshuis weer even wankelde afgelopen maanden. Afgelopen zondag was in Ostsee-Rapport op de NDR een reportage te zien over het huwelijksfeest. Daarbij zag je ook nog de Storkyrkan (Grote Kerk) dat die helemaal was opgeknapt. Ben pas in deze kerk geweest. Wel grappig hoe relatief de naam "groot" is. Dit gold duidelijk meer voor de periode toen de kerk werd gebouwd. Ik vraag mij ook hoeveel mensen ze in deze kerk kwijt kunnen met de bruiloft. Las vandaag op de website van Expressen dat de popgroep Roxette zingt op de bruiloft van Victoria en Daniel. Ik heb geen idee of de tekst en muziek van Benny Andersson en Bjorn Ulvaes afkomstig is, zoals eerder werd bericht in de Zweedse media.
Neptunus Geplaatst: 11 juni 2010 Geplaatst: 11 juni 2010 Doen jullie eens een google afbeeldingen search op victoria sweden en kijk dan een naar wat er naast je ligt in je bed.............dan valt die Victoria toch reuze mee, niet? En wel eerlijk zijn hé! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Sverige Geplaatst: 12 juni 2010 Geplaatst: 12 juni 2010 Origineel bericht van: Amager95 Las vandaag op de website van Expressen dat de popgroep Roxette zingt op de bruiloft van Victoria en Daniel. Ik heb geen idee of de tekst en muziek van Benny Andersson en Bjorn Ulvaes afkomstig is, zoals eerder werd bericht in de Zweedse media. Ik las hetzelfde in Aftonbladet (zelfde allooi helaas) dat het "geheime nummer" door Benny Andersson geschreven zou zijn... Wel weer leuk om Per Gessle en Marie Fredriksson weer samen te zien bij een optreden... al hoor ik hun Zweedstalige solo nummers van hen allebei erg graag! - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen