Ga naar inhoud


Iemand al een werkende EPG in E2 met flash versie 4.49


Gast SatMann

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

reeds een paar weken draait mijn kathi superstabiel met 4.49 in flash.

 

Het enige wat ik jammer vind is dat mijn EPG echt maar het huidige en volgende programma toont.

Op mijn DM600 (jaja, we gaan niet beginnen he :D )

daar werkt de epg perfect tot 4 dagen in de toekomst.

 

reeds mijn kathi 1 uur laten staan op NED1 (daar haal ik ook de epg af voor mijn DM600) maar er komt maar geen extra epg binnen.

 

Heeft er iemand van jullie al een goede werkende EPG met Enigma2 op jullie kathi?

 

Khoor het graag hoe je het doet....als je er uiteraard een goede werkende hebt :-)

 

SatMann

Link naar reactie
Delen op andere sites


De image bouwers moeten hiervoor tijdens het bouwen een optie (--enable-mhw-epg of iets dergelijks) aanzetten, en dat is blijkbaar niet gedaan.

 

Wat je wel zou kunnen proberen, is om een epg.dat van arnoldl te plaatsen. Kijk voor het hoe en wat eens in de thread over xmltv import in het dreambox forum.

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gisteravond heb ik eens geprobeerd om de Nederlandse epg via de Enigma2 plugin van arnoldl aan de praat te krijgen op de kathrein. In een paar minuten gepiept, als je weet hoe je een wat files kunt editen. Gisteren was er epg t/m maandagavond, vanochtend is deze bijgewerkt t/m dinsdag. Lijkt dus aardig te werken.

 

Ik draai nog wel een oude E2 versie, maar ik denk dat het op de nieuwe versies ook moet kunnen. Als er liefhebbers zijn kan ik de wijzigingen een dezer dagen hier wel achterlaten.

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Black_64
Origineel bericht van: oudeis
Als er liefhebbers zijn kan ik de wijzigingen een dezer dagen hier wel achterlaten.

- Ruud

Kan je even alle benodigde files posten?
Ik kan nl. die ipk niet installeren op mijn kathy en heb ook geen DM met E2 om het pakket te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, bij deze dan. Let wel even op: ik heb de originele xmltv_import van arnoldl even gepakt en die uit het hoofd aangepast. Ik kan op het moment niet controleren of ik het goed heb gedaan, mijn Kathrein staat 50 km verder, en remote login doet het daar nog niet frown

 

Anyway, mijn advies is om de tar.gz uit te pakken in je home directory, en dan met het handje de directories te kopieren. Er zit een readme.txt in de root, met daarin de regel die je in je startup script moet toevoegen. Voor de rest van de instellingen Kathrein kun je het beste in het dreambox forum kijken, daar loopt een hele draad over deze plugin.

 

 

-Ruud

 

 

PS. de tar.gz is gezipped om problemen met de boardsoftware voor te zijn.

xmltv_import_kathrein.tgz.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Black_64

Bedankt.

 

Origineel bericht van: oudeis
PS. de tar.gz is gezipped om problemen met de boardsoftware voor te zijn.

 

Heeft toch niet geholpen vrees ik.

Citaat:
Y:\Backup_mbox_E2\xmltv-importer-plugin\xmltv_import_kathrein.tgz.zip: The archive is either in unknown format or damaged

 

Beter een externe upload site gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het zo snel bekijk, zit er in de config ook een link naar een xmltv met info van de belgen. Welke kanalen er dan precies inzitten weet ik niet, maar als ik naar de service referenties kijk zie ik een, ketnet/canvas, 2be, vtm en vt4.

 

 

- Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Black_64

Ik heb van alles geprobeerd maar ik zie nog steeds geen verschil.

Deze file epg_new.dat wordt dus niet aan gemaakt.

 

Misschien kan je later jou werkende files eens posten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...