Moderator ceesv Geplaatst: 6 maart 2009 Moderator Geplaatst: 6 maart 2009 Dus misschien toch een dubbelpolige schakelaar proberen? Of een hoogohmige belasting weerstand (bleeder) direct over de aansluiting van je armatuur plaatsen. Pas wel op voor brandgevaar, gebruik hiervoor een NB (niet brandbare) weerstand. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pollebru Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Geplaatst: 8 maart 2009 Na het plaatsen van een weerstand geen nabranden meer. Ik had eerst in de drieer, 1 led vervangen door een halogeen spotje en dan was het ook weg. (mijn kennis van ellec is wel beperkt tot het vervangen van een lampje) Allen bedankt voor de re. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
Klinknagel Geplaatst: 10 mei 2009 Geplaatst: 10 mei 2009 Origineel bericht van: pollebru Na het plaatsen van een weerstand geen nabranden meer. Ik had eerst in de drieer, 1 led vervangen door een halogeen spotje en dan was het ook weg. (mijn kennis van ellec is wel beperkt tot het vervangen van een lampje) Allen bedankt voor de re. Heb je direct en verbruiker. kost het toch weer wat meer energie. Als ik alles zo lees. Is gewoon de fase en nul ergens om gedraaid. En schakel je de lamp dus uit in de nul draad. Die wil wel eens gebeuren in oudere woningen waar nog oude bedrading wordt gebruikt ( rood/groen).
timmerman_606 Geplaatst: 20 mei 2009 Geplaatst: 20 mei 2009 Joepy IK ben niet de enigste...Niet dat ik een groene jongen ben maar met twee dochters van 24 in huis en heel de verdieping in spots van 50 watt vondt ik dat ik wel eens iets kon doen aan mijn electriciteits rekening. Dus ik heel de woning met uitzondering van de living en keuken bestukt met ledverlichting. koud wit,wit,amber en warm-wit noem het en ik heb het. Alles op 220v met uitzondering van 1 dochter die had een 12 v armatuur. Wat blijkt....enkel en alleen in mijn slaapkamer blijven de spots lichtjes (gloeien).Eerst dacht ik dat het aan de wisselschakelaar lag maar dat bleek zo niet te zijn.Zelfs met de zekering uit de zekeringkast te halen blijft dat ding nog gloeien. Dus mijn gedacht inductie, maar om zeker te zijn zal ik eens op zolder moeten kijken. Op de twee slaapkamers van mijn dochters,de badkamer, de hall boven en beneden en de wc beneden werken die dingen normaal. Nu bekijk ik het intussen positief....nachtlampje en aangezien het niet storend is zal ik het wel eens bij gelegenheid nazien op zolder.
bash! Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Als er zo veel straling zou zijn zou ik het wel willen weten!! Gezond is anders lijkt me Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen