Ga naar inhoud


Eerste serie Seca3 valt uit


jellesbode

Aanbevolen berichten


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Heb vanmorgen gebeld met Canaldigitaal en toen bleek dus dat de nieuwe kaart nog niet in hun systeem zat. Had dus wel beeld maar sinds gisteren op zwart. Toen ik gisteravond inlogde op hun site zag ik al dat mijn nieuwe kaartnummer niet op mijn naam stond (de oude wel) en als ik nu inlog staat er wel mijn nieuwe kaartnummer. Toch geweldig die service van CD want het lijkt er dus op dat de nieuwe kaartnummers niet verwerkt zijn in hun systeem en wij dus daarom geen beeld meer hebben. Tien minuten na het telefoontje gelukkig wel weer beeld. Heractivatie gisteravond ook al geprobeerd zonder resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt wel weer beeld nadat je hebt moeten bellen,

hoe lang heb je gebeld met Canal Digitaal!

weer kassa voor CD potje :D

 

ik wacht maar even af, heb nu weer mijn oude seca kaart erin zitten.

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: albertjh
Heb vanmorgen gebeld met Canaldigitaal en toen bleek dus dat de nieuwe kaart nog niet in hun systeem zat. Had dus wel beeld maar sinds gisteren op zwart. Toen ik gisteravond inlogde op hun site zag ik al dat mijn nieuwe kaartnummer niet op mijn naam stond (de oude wel) en als ik nu inlog staat er wel mijn nieuwe kaartnummer. Toch geweldig die service van CD want het lijkt er dus op dat de nieuwe kaartnummers niet verwerkt zijn in hun systeem en wij dus daarom geen beeld meer hebben. Tien minuten na het telefoontje gelukkig wel weer beeld. Heractivatie gisteravond ook al geprobeerd zonder resultaat.


Ik kan helemaal geen kaartnummer vinden bij mijn digitaal bij CDS.
Waar staat dat?

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb ook even ingelogd op mijn Canal Digitaal. Mijn oude kaart nummer staat er ook nog in en niet te de nieuwe. Volgens mij heeft mijn nieuwe kaart hierdoor het activatie signaal niet ontvangen omdat het niet verwerkt in het systeem van CD. Ik wacht nog wel even af.......

Origineel bericht van: petty
Origineel bericht van: albertjh
Heb vanmorgen gebeld met Canaldigitaal en toen bleek dus dat de nieuwe kaart nog niet in hun systeem zat. Had dus wel beeld maar sinds gisteren op zwart. Toen ik gisteravond inlogde op hun site zag ik al dat mijn nieuwe kaartnummer niet op mijn naam stond (de oude wel) en als ik nu inlog staat er wel mijn nieuwe kaartnummer. Toch geweldig die service van CD want het lijkt er dus op dat de nieuwe kaartnummers niet verwerkt zijn in hun systeem en wij dus daarom geen beeld meer hebben. Tien minuten na het telefoontje gelukkig wel weer beeld. Heractivatie gisteravond ook al geprobeerd zonder resultaat.

 

Ik kan helemaal geen kaartnummer vinden bij mijn digitaal bij CDS.

Waar staat dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prutswerk is het van de bovenste plank. Hoe krijg je dit nu in hemelsnaam voor elkaar. Mijn seca3 kaartje doet het (net als bij de rest) ook niet meer. Het bandje (dus je weet dan wel hoeveel mensen er bellen!), zegt dat je je oude kaart er weer in moet doen. Dan moet je niet zoals de brief bij de seca3 kaart meldde, al hebben weggegooid. Gelukkig had ik hem nog op een hoopje liggen. Zeer amateuristisch! Ben benieuwd hoe ze dat goed gaan maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast dishman_ex5020

Begin me nu zomaar af te vragen: van wie is eigenlijk de website "uitzendinggemist"?

 

Het zijn absoluut geen prutsers bij CDS: reken maar eens uit hoeveel telefoontjes dit oplevert. Zo'n nieuw smartcardje kost geen drol. Gratis omruilen noemen ze dat. confused

 

Mocht ik weer eens meer geld hebben, dan koop ik aandelen CDS!!! :D

 

Ik heb gelukkig alleen basis (ned1,2&3). En misschien straks helemaal geen basis? So what! 't Is maar TV hoor en dat zie ik niet als eerste levensbehoefte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: gerard64
Prutswerk is het van de bovenste plank. Hoe krijg je dit nu in hemelsnaam voor elkaar. Mijn seca3 kaartje doet het (net als bij de rest) ook niet meer. Het bandje (dus je weet dan wel hoeveel mensen er bellen!), zegt dat je je oude kaart er weer in moet doen. Dan moet je niet zoals de brief bij de seca3 kaart meldde, al hebben weggegooid. Gelukkig had ik hem nog op een hoopje liggen. Zeer amateuristisch! Ben benieuwd hoe ze dat goed gaan maken.


En dan zijn er ook nog steeds genoeg die denken dat het definitief uitschakelen van Seca2 eind dit jaar geruisloos gaat plaatsvinden, maar ik hou m'n hart vast.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Eduard07

En dan zijn er ook nog steeds genoeg die denken dat het definitief uitschakelen van Seca2 eind dit jaar geruisloos gaat plaatsvinden, maar ik hou m'n hart vast.


Als iedereen met een seca 3 kaart kijkt zie ik het probleem niet met het uitschakelen van seca 2, integendeel.
Er zijn op dit moment ontvangers, die juist problemen geven doordat seca 2 en 3 tegelijk uitgezonden worden.

Een ander ding is, wat er gebeurt, wanneer men met de coderings mogelijkheden van seca 3 gaat spelen in de strijd tegen oneigenlijk gebruik.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even wat positiefs over Canal+

Gisteren even gebeld met Canal+. Binnen 1 minuut iemand aan de telefoon (even door het menu wandelen) en alles is even rechtgezet. Nieuwe kaart (Seca3) aangezet en de oude kaart uitgezet. En dat alles binnen een uur geregeld. Fouten worden door iedereen gemaakt, dat is jammer, maar de oplossing is er na bellen ook snel.En er wordt gelijk aangegeven hoe dat even kan worden opgelost.

Bij inbellen wordt gelijk gemeld dat ze een fout gemaakt hebben met de eerste serie SECA3.

Volgens mij hoeft niemand iets te doen, die nog een oude kaart heeft. De fout wordt vanzelf hersteld.

Zeg nooit nooit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update Status CD

 

Update: Inmiddels is de oorzaak bekend van het, beperkt, uitvallen van de nieuwe smartcard. Het probleem wordt veroorzaakt door verouderde software in niet gecertificeerde ontvangers. Wij adviseren abonnees die beelduitval ervaren op de nieuwe smartcard de ontvanger te voorzien van de laatste software versie.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...