cornea Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 hier geprobeerd in een SAB te heractiveren dit lukte niet ,eve een mediaguard CI in dezelfde ontvanger en na 1 minuut beeld. vreemd Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Elwin Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Als het dan wel werkt met een CI-module, is dat eventueel ook een oplossing. Ik had ook problemen met mijn MaxDigital 225, maar met behulp van nieuwe software deed ie het gelijk!
the_doctor Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Nou hier sinds gisteravond nog steeds geen beeld, wel een heractivatie gedaan online maar dat baat ook niet. Ontvanger is trouwens een max 225 combo. "FREE WILL IS AN ILLUSION"
albertjh Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Heb vanmorgen gebeld met Canaldigitaal en toen bleek dus dat de nieuwe kaart nog niet in hun systeem zat. Had dus wel beeld maar sinds gisteren op zwart. Toen ik gisteravond inlogde op hun site zag ik al dat mijn nieuwe kaartnummer niet op mijn naam stond (de oude wel) en als ik nu inlog staat er wel mijn nieuwe kaartnummer. Toch geweldig die service van CD want het lijkt er dus op dat de nieuwe kaartnummers niet verwerkt zijn in hun systeem en wij dus daarom geen beeld meer hebben. Tien minuten na het telefoontje gelukkig wel weer beeld. Heractivatie gisteravond ook al geprobeerd zonder resultaat.
edbe Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 je hebt wel weer beeld nadat je hebt moeten bellen, hoe lang heb je gebeld met Canal Digitaal! weer kassa voor CD potje ik wacht maar even af, heb nu weer mijn oude seca kaart erin zitten. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
petty Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Origineel bericht van: albertjh Heb vanmorgen gebeld met Canaldigitaal en toen bleek dus dat de nieuwe kaart nog niet in hun systeem zat. Had dus wel beeld maar sinds gisteren op zwart. Toen ik gisteravond inlogde op hun site zag ik al dat mijn nieuwe kaartnummer niet op mijn naam stond (de oude wel) en als ik nu inlog staat er wel mijn nieuwe kaartnummer. Toch geweldig die service van CD want het lijkt er dus op dat de nieuwe kaartnummers niet verwerkt zijn in hun systeem en wij dus daarom geen beeld meer hebben. Tien minuten na het telefoontje gelukkig wel weer beeld. Heractivatie gisteravond ook al geprobeerd zonder resultaat. Ik kan helemaal geen kaartnummer vinden bij mijn digitaal bij CDS. Waar staat dat? Zeg nooit nooit
albertjh Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Als je ingelogt bent op mijn canaldigitaal en dan aanklikt dat je een email wilt sturen dan staat daar bovenin je kaartnummer(s).
skycar008 Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Nou ik heb ook even ingelogd op mijn Canal Digitaal. Mijn oude kaart nummer staat er ook nog in en niet te de nieuwe. Volgens mij heeft mijn nieuwe kaart hierdoor het activatie signaal niet ontvangen omdat het niet verwerkt in het systeem van CD. Ik wacht nog wel even af....... Origineel bericht van: petty Origineel bericht van: albertjh Heb vanmorgen gebeld met Canaldigitaal en toen bleek dus dat de nieuwe kaart nog niet in hun systeem zat. Had dus wel beeld maar sinds gisteren op zwart. Toen ik gisteravond inlogde op hun site zag ik al dat mijn nieuwe kaartnummer niet op mijn naam stond (de oude wel) en als ik nu inlog staat er wel mijn nieuwe kaartnummer. Toch geweldig die service van CD want het lijkt er dus op dat de nieuwe kaartnummers niet verwerkt zijn in hun systeem en wij dus daarom geen beeld meer hebben. Tien minuten na het telefoontje gelukkig wel weer beeld. Heractivatie gisteravond ook al geprobeerd zonder resultaat. Ik kan helemaal geen kaartnummer vinden bij mijn digitaal bij CDS. Waar staat dat?
gerrit801 Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 inloggen op mijn digital zenderpakket uitbreiden moet je maar zien hoe vlug je gegevens komen gerrit
gerard64 Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Prutswerk is het van de bovenste plank. Hoe krijg je dit nu in hemelsnaam voor elkaar. Mijn seca3 kaartje doet het (net als bij de rest) ook niet meer. Het bandje (dus je weet dan wel hoeveel mensen er bellen!), zegt dat je je oude kaart er weer in moet doen. Dan moet je niet zoals de brief bij de seca3 kaart meldde, al hebben weggegooid. Gelukkig had ik hem nog op een hoopje liggen. Zeer amateuristisch! Ben benieuwd hoe ze dat goed gaan maken.
Gast dishman_ex5020 Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Begin me nu zomaar af te vragen: van wie is eigenlijk de website "uitzendinggemist"? Het zijn absoluut geen prutsers bij CDS: reken maar eens uit hoeveel telefoontjes dit oplevert. Zo'n nieuw smartcardje kost geen drol. Gratis omruilen noemen ze dat. Mocht ik weer eens meer geld hebben, dan koop ik aandelen CDS!!! Ik heb gelukkig alleen basis (ned1,2&3). En misschien straks helemaal geen basis? So what! 't Is maar TV hoor en dat zie ik niet als eerste levensbehoefte
Eduard07 Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Origineel bericht van: gerard64 Prutswerk is het van de bovenste plank. Hoe krijg je dit nu in hemelsnaam voor elkaar. Mijn seca3 kaartje doet het (net als bij de rest) ook niet meer. Het bandje (dus je weet dan wel hoeveel mensen er bellen!), zegt dat je je oude kaart er weer in moet doen. Dan moet je niet zoals de brief bij de seca3 kaart meldde, al hebben weggegooid. Gelukkig had ik hem nog op een hoopje liggen. Zeer amateuristisch! Ben benieuwd hoe ze dat goed gaan maken. En dan zijn er ook nog steeds genoeg die denken dat het definitief uitschakelen van Seca2 eind dit jaar geruisloos gaat plaatsvinden, maar ik hou m'n hart vast. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 26 februari 2009 Moderator Geplaatst: 26 februari 2009 Origineel bericht van: Eduard07 En dan zijn er ook nog steeds genoeg die denken dat het definitief uitschakelen van Seca2 eind dit jaar geruisloos gaat plaatsvinden, maar ik hou m'n hart vast. Als iedereen met een seca 3 kaart kijkt zie ik het probleem niet met het uitschakelen van seca 2, integendeel. Er zijn op dit moment ontvangers, die juist problemen geven doordat seca 2 en 3 tegelijk uitgezonden worden. Een ander ding is, wat er gebeurt, wanneer men met de coderings mogelijkheden van seca 3 gaat spelen in de strijd tegen oneigenlijk gebruik. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
petty Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Even wat positiefs over Canal+ Gisteren even gebeld met Canal+. Binnen 1 minuut iemand aan de telefoon (even door het menu wandelen) en alles is even rechtgezet. Nieuwe kaart (Seca3) aangezet en de oude kaart uitgezet. En dat alles binnen een uur geregeld. Fouten worden door iedereen gemaakt, dat is jammer, maar de oplossing is er na bellen ook snel.En er wordt gelijk aangegeven hoe dat even kan worden opgelost. Bij inbellen wordt gelijk gemeld dat ze een fout gemaakt hebben met de eerste serie SECA3. Volgens mij hoeft niemand iets te doen, die nog een oude kaart heeft. De fout wordt vanzelf hersteld. Zeg nooit nooit
skycar008 Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Update Status CD Update: Inmiddels is de oorzaak bekend van het, beperkt, uitvallen van de nieuwe smartcard. Het probleem wordt veroorzaakt door verouderde software in niet gecertificeerde ontvangers. Wij adviseren abonnees die beelduitval ervaren op de nieuwe smartcard de ontvanger te voorzien van de laatste software versie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen