Ga naar inhoud


Eerste serie Seca3 valt uit


jellesbode

Aanbevolen berichten


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat van die serienummers van de kaart is een broodje aap verhaal.

 

Het grootste probleem komt dus omdat er ontvangers zijn die niet goed omgaan met de EMMs... de seca3 kaarten krijgen dus geen upgrade(!) omdat de software van deze ontvangers niet goed omgaat met dubbele EMM streams op dezelfde caid/providerid.

 

Dit kan wel eens een lastig staartje geven voor CDS.

 

Als ik CDS was zou ik voor deze gebruikers in eerste instantie de kaart-swap uitstellen en een aanbieding doen voor een nieuwe ontvanger...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

zou het wijzigen van caid/providerid voor seca3 niet eenvoudiger zijn?

 

Waarom is die eigenlijk hetzelfde gehouden als seca2? Dat is toch vragen om problemen?

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

CDS slaagt er toch maar weer in als enige Europese provider een kaartwissel in het honderd te laten lopen.

 

Alle problemen die er waren - nog voor de kaartwissel - met de Maxplus, Maxdigital, Xtreme Hornet etc ..... komen voort uit het gebruik van dezelfde provider-id voor Seca3.

 

Als er dan gevraagd wordt waarom dezelfde provider-id wordt gebruikt, komt er niet het minste antwoord, behoudens dat alles binnen de Seca-normen gebeurd en dat men uitvoerige testen heeft gedaan en slechts een zeer beperkt aantal ontvangers problemen heeft.

 

Vervolgens is er de kaartwissel en hup ....... opnieuw uitval, nu van nog andere merken ontvangers.

 

Je zou nog gaan geloven dat ze het met opzet doen en klanten te veel hebben.

 

Als je de mensen naar de kabel wil jagen, doe zo verder.

 

De doorsneekijker heeft geen boodschap aan software-updates uitvoeren, die wil gewoon kijken zonder gezeur en dan ben je helaas voor het ogenblik met kabel-televisie beter bediend.

 

Greets

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Littlesat.

 

Die receiver-swap is als sinds 21 november 2008 van kracht! Je hoeft alleen je e-mail op te geven en welke ontvanger je hebt. Zo kreeg ik voor 60 euro een TS4H toegestuurd die wel werkt met de nieuwe kaart..

 

Wel mager voor diegenen die met emu-boxen of CI-CAM's werken, maar de zet is wel gedaan door CDS dus daar mag je dan niet meer over klagen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet over klagen?

 

Ze kloppen je 60 euro uit je zak om je een andere receiver aan te smeren die wel met dubbele provider-id's overweg kan, en dan mag je niet klagen?

 

En hoeveel andere klanten moeten nog cam modules of andere receivers aanschaffen omdat er (tijdelijk) dubbele provider id's gebruikt worden?

 

Echt ongelofelijk dit hoor.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat van die software is de ware aap op het broodje, Ik probeer een (her) activatie van mijn nieuwe oranje kaart via de website te doen. Die meldt mij dat dat om administratieve/technische redenen niet mogelijk is....:S

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar is jou "feestperiode" van 3 weken al voorbij ?

 

Het is vanaf het moment dat die periode voorbij is dat er blijkbaar een activeringspuls naar de kaart moet en sommige ontvangers zouden die niet doorlaten.

 

Hoe het met de maxdigitals zit, weet ik niet.

 

Misschien is het probleem opgelost door een cam te gebruiken in het cardslot.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dat van die serienummers van de kaart is een broodje aap verhaal.

Het grootste probleem komt dus omdat er ontvangers zijn die niet goed omgaan met de EMMs... de seca3 kaarten krijgen dus geen upgrade(!) omdat de software van deze ontvangers niet goed omgaat met dubbele EMM streams op dezelfde caid/providerid.

Dit kan wel eens een lastig staartje geven voor CDS.

Als ik CDS was zou ik voor deze gebruikers in eerste instantie de kaart-swap uitstellen en een aanbieding doen voor een nieuwe ontvanger...


Dus wat cd zegt is waar en de rest niet.
Mijn ontvanger was voorzien van de nieuwste firmware en bovendien heeft de kaart wel gewerkt vanaf het begin en was van de een op andere dag zwart. Ligt aan mij zeker.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat er voor Clarke-Tech een firmware-update was uitgekomen waarbij een aanpassing was gebeurd van de update-puls procedure van het toestel voor CDS en TVVlaanderen. Die update is er blijkbaar (nog) niet voor de Maxdigital. (daarover staat trouwens op het forum van Maxdigital een gans verhaal van niet tevreden Maxgebruikers) Misschien ligt het daaraan.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het zijn dat opeens Irdeto-2 er ook mee gestopt is?

Mijn beide Irdeto-2 kaarten (eentje STB en andere alleen NLD-1/2/3) doen niets meer!!!

Ook niet na 3x heractivatie gedaan te hebben.

Anderen hier op het forum ook problemen met hun Irdeto-2 kaarten en evt. nieuwe keys (als die al nodig zijn)?

 

Gr. Paul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...