Ga naar inhoud


Eerste serie Seca3 valt uit


jellesbode

Aanbevolen berichten

mijn kaart stond ook op zwart ik had hem in een smargo zitten. heb hem toen in mijn dm7020 gedaan geen beeld via mn latop een update gedaan niks toen matrix cam in mn dm7020 ontvanger en heb weer beeld alleen bij mij staan die sevice en manegment nog steeds op 1-7-2009 dus zie de bui al hangen .maar kaart werkte weer wel .

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Op een forum waarvan ik de naam hier niet noem, staat een uitleg van CDS over de ganse problematiek. Blijkbaar dient een deel kaarten nog in het systeem te worden geplaatst en zijn er daarnaast ook problemen met bepaalde type ontvangers die de activatiepulsen verkeerd interpreteren.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is een mailtje wat zojuist via canal digitaal bij mij binnenkwam:

 

Geachte abonnee,

 

Onlangs heeft u per post een nieuwe smartcard van CanalDigitaal ontvangen.

Deze heeft u nodig omdat uw oude smartcard vanaf 3 maart 2009 niet langer werkt.

 

Belangrijk

Plaats uw nieuwe smartcard vandaag nog in uw satellietontvanger.

Uw oude smartcard wordt vanaf 3 maart 2009 gedeactiveerd!

 

Als beloning geniet u met uw nieuwe smartcard 3 weken lang, gratis en vrijblijvend, van méér zenders uit het zenderaanbod van CanalDigitaal, mits u beschikt over een geschikte ontvangstinstallatie.

 

Zorg voor de meest recente (originele) software op uw satellietontvanger (en eventuele CI-module) om een goede werking van uw ontvanger te garanderen.

 

Meer weten over uw nieuwe smartcard?

Surf naar www.canaldigitaal.nl/mijnnieuwesmartcard.

 

Ik wens u veel kijk- en luisterplezier met uw nieuwe smartcard!

 

Met vriendelijke groet,

 

Andrei Noppe

 

Andrei Noppe

Directeur

UITSCHRIJVEN - DISCLAIMER - CONTACT

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Op een forum waarvan ik de naam hier niet noem, staat een uitleg van CDS over de ganse problematiek. Blijkbaar dient een deel kaarten nog in het systeem te worden geplaatst en zijn er daarnaast ook problemen met bepaalde type ontvangers die de activatiepulsen verkeerd interpreteren.


Wel "grappig" (lees arrogant), dat ze inmiddels alleedn het probleem met de ontvangers op de site vermelden, maar probleem nummer #1 (de nieuwe kaarten staan nog niet in het systeem) niet. Arrogantie ten top.

Origineel bericht van: jimny
dit is een mailtje wat zojuist via canal digitaal bij mij binnenkwam:

Geachte abonnee,

Onlangs heeft u per post een nieuwe smartcard van CanalDigitaal ontvangen.
Deze heeft u nodig omdat uw oude smartcard vanaf 3 maart 2009 niet langer werkt.

Belangrijk
Plaats uw nieuwe smartcard vandaag nog in uw satellietontvanger.
Uw oude smartcard wordt vanaf 3 maart 2009 gedeactiveerd!

Als beloning geniet u met uw nieuwe smartcard 3 weken lang, gratis en vrijblijvend, van méér zenders uit het zenderaanbod van CanalDigitaal, mits u beschikt over een geschikte ontvangstinstallatie.

Zorg voor de meest recente (originele) software op uw satellietontvanger (en eventuele CI-module) om een goede werking van uw ontvanger te garanderen.

Meer weten over uw nieuwe smartcard?
Surf naar www.canaldigitaal.nl/mijnnieuwesmartcard.

Ik wens u veel kijk- en luisterplezier met uw nieuwe smartcard!

Met vriendelijke groet,

Andrei Noppe

Deze heb ik dus ook gekregen (tot 2 keer toe) en vind ik eigenlijk ook schandalig. Zorg eerst maar eens dat de problemen met de 1e batch opgelost zijn. Maar nee hoor. Net als een stelletje ambtenaren zetten we het orginele schema door.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen werd mij op het andere forum wel door CDS uitgelegd dat het al dan niet plaatsen van de nieuwe abonnementskaartnummers in het systeem van CDS geen invloed heeft op de ganse problematiek.

 

Het plaatsen van die nummers in het systeem dient enkel om een handmatige activatie mogelijk te maken, maar in principe dient de ontvanger de automatische activatie aan te kunnen.

 

Als die automatische activatie niet door komt, moet je via de site heractiveren, maar daarvoor moet wel je kaartnummer in het systeem zitten.

 

Dus wat dat betreft, zie ik niet veel arrogantie van CDS.

 

Integendeel er is zelfs communicatie over het probleem en dat is al een grote verandering tegenover vroeger.

 

Hierbij een deel van de uitleg van CDS:

 

" Voor de goede orde, om beeld te geven hoeft geen enkele MediaGuard in ons systeem geregistreerd te staan. Dit heeft dan ook niets met de situatie van nu te maken. Alleen ontvangers die de verlengings puls niet verwerken staan op zwart.

Daarom worden deze kaarten nu vervroegd in het abonnement geplaatst. In sommige gevallen werkt dat, bij andere weer niet.

 

Het echte probleem voor deze kleine groep abonnees is alleen maar op te lossen door de fabrikant en of leverancier. Het betreft ook alleen niet gecertificeerde ontvangers.

Echter zeer vervelend voor wie het overkomt.

 

Abonnees, die niet in staat zijn zelf de software te vervangen in de ontvanger, adviseren wij contact op te nemen met hun dealer of leverancier.

 

Met vriendelijke groet,

 

Henk,

 

Klantenservice CanalDigitaal"

 

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

De medewerker die ik sprak gaf anders wel degelijk aan dat omdat er een hele serie kaarten niet in het systeem staan deze ook geen updates ontvangen (c.q. niet verzonden worden). Sterker nog: Hij kon niet eens nakijken welke kaartnummers ik ontvangen zou moeten hebben. Ik heb deze zelf aan hen door moeten geven zodat hij deze aan mij kon koppelen in het systeem...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tfh
Ik heb deze zelf aan hen door moeten geven zodat hij deze aan mij kon koppelen in het systeem...


Hier hetzelfde..

Gebeld en mijn oude kaartnummer konden ze prima terugvinden en koppelen, maar de nieuwe was dus totaal onbekend in hun systeem.

Doorgegeven en nu krijg ik wel EMM's op de nieuwe kaart en inderdaad weer beeld!

Nu ben ik alleen wel alle MTV-gerelateerde kanalen 'kwijt' (VH1, MTV, etc.), want die decodeert hij nu niet meer, maar ik gok dat dit wellicht met geknutsel rond MTVNHD te maken heeft.

Bye, Arno.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NerdOne

Nu ben ik alleen wel alle MTV-gerelateerde kanalen 'kwijt' (VH1, MTV, etc.), want die decodeert hij nu niet meer, maar ik gok dat dit wellicht met geknutsel rond MTVNHD te maken heeft.


Hoezo?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben sinds gisteren bezig met her-activeren....

nu geeft ie dit aan

 

Uw smartcard kan vanwege technische of administratieve redenen niet worden geactiveerd.

Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met de de klantenservice om dit probleem op te lossen.

 

ja ja kost weer geld om te bellen jongens mad

 

CDS is weer goed bezig, en dat verhaal over dat er een oude software erop zit is weer een l.l verhaal....

heb net nog ingelogd en mij nieuwe kaart staat nog helemaal niet geregistreerd madmad

hoe raak je klanten kwijt sleep

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vanochtend heb ik ook geen beeld meer op alle RTL's en Hallmark (met de nieuwe kaart).

Dit geldt zowel voor mijn Dreambox 600 als voor mijn XSAT 410.

De site van Canaldigitaal is niet vooruit te branden, dus ik kan niet eens contact met ze opnemen of zien of er iets aan de hand is.

Gisteren werkte alles nog probleemloos. Overigens heb ik ook geen beeld op die zenders als ik mijn oude (zwarte) smartcard in de ontvangers stop.....

 

Dreambox 800HD PVR, 2 x SAB Sky 4800 Mini, Philips Pace DSR 7141 (voor noodgevallen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dinsdag moet alles werken, ben zeer benieuwd want sta op het punt om mn nieuwe en oude pasjes, doorgeknipt en wel terug te sturen.(was toch de bedoeling)

En mn Abbo op tezeggen, ik weer een zorg minder en canaalplus een klant minder.

 

Tv kijken deed ik toch al bijna niet meer, en dr is nog zat fta te zien.

 

"FREE WILL IS AN ILLUSION"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...