youriy Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: Littlesat 1 verschil is al duidelijk bij die nieuwe Seca-3 kaarten... Bij seca-2 eindigde de periode op de laatste dag van de maand. Bij de nieuwe kaarten is dat ergens midden in een maand ;-) ik vermoed het volgende: activatiepuls 3/3/2009 verstuurd, nieuwe geldigheidsdatum 4/5/2009. activatiepuls 4/3/2009 verstuurd , nieuwe geldigheidsdatum 5/5/2009 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Elwin Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Het rotte van de MaxDigital is dat ie niet zelf de update doorvoert. Fout in de nieuwe software voor Seca3-kaartjes... Wil je wel een update, dan moet je je nieuwe Seca3-kaartje(s) even in een goedgekeurde CDS-ontvanger stoppen, dan heb je na 5 minuten weer beeld. Zo heb ik het ook gedaan. Kan nu waarschijnlijk weer een maand kijken. Ik hoop dat MaxDigital snel met vervangende software komt.
Gast aart44 Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: Elwin Het rotte van de MaxDigital is dat ie niet zelf de update doorvoert. Fout in de nieuwe software voor Seca3-kaartjes... Vandaag alletwee mijn seca3 kaarten in de Maxdigitaal 225 met software 118p een upgrade gehad de kaarten staan nu op 5-5-2009. De oude seca2 kaart is uitgezet en op de seca3 kaartenb kan ik nu ook weer naar de filmkanalen kijken zoals Film 1.1 1.2. Is het nog te volgen!!
Johan45 Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: aart44 kan ik nu ook weer naar de filmkanalen kijken zoals Film 1.1 1.2. Is het nog te volgen!! Komt door de * (kleine lettertjes) in de brief. CanalDigitaal meedewerkers kunnen het zelf ook niet meer lezen. Vult u rustig aan !!!
youriy Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: Elwin Het rotte van de MaxDigital is dat ie niet zelf de update doorvoert. Fout in de nieuwe software voor Seca3-kaartjes... Wil je wel een update, dan moet je je nieuwe Seca3-kaartje(s) even in een goedgekeurde CDS-ontvanger stoppen, dan heb je na 5 minuten weer beeld. Zo heb ik het ook gedaan. Kan nu waarschijnlijk weer een maand kijken. Ik hoop dat MaxDigital snel met vervangende software komt. ik heb geen probleem gehad met 1.18p betreffende het binnenkrijgen van de activatiepuls.zelfde verhaal als Aarthttp://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...mbo#Post1643259 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Elwin Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Misschien dat het later is opgelost. Ik heb de Seca3-kaart een paar minuten in een oude Nokia-ontvanger gehad, zo'n goedgekeurd kastje, en toen werkte het ook. Misschien is het gewoon opgelost, zodat het abonnement volgende maand gewoon door loopt.
edbe Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 mijn oude kaart staat nu 30-04-2009 en mijn nieuwe kaart staat 01-07-2009 ???? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Elwin Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: Edbe mijn oude kaart staat nu 30-04-2009 en mijn nieuwe kaart staat 01-07-2009 ???? In de mijne staat: Seca2: 30-03-2009 Seca3: 01-07-2009 Dus dat zou betekenen dat mijn oude smartcard op 30 maart wordt stopgezet.
youriy Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: Elwin Origineel bericht van: Edbe mijn oude kaart staat nu 30-04-2009 en mijn nieuwe kaart staat 01-07-2009 ???? In de mijne staat: Seca2: 30-03-2009 Seca3: 01-07-2009 Dus dat zou betekenen dat mijn oude smartcard op 30 maart wordt stopgezet. dat betekent dat je oude kaart geen maandelijkse verlengingsupdate heeft gehad en dat je nieuwe kaart nog niet geactiveerd is met je abo of wat dan ook dat cds momenteel aan het activeren is op de nieuwe kaarten. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Gast abc Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Ik had hetzelfde probleem, na ongeveer een maand geen beeld meer. Naar aanleiding van de berichten maar even afgewacht en oude kaart gebruikt. Vanmiddag nogmaals via internet her-actieveren zonder succes. Ook op - mijn canaldigitaal - kon ik mij smartcardnummer niet terugvinden. Vervolgens naar aanleiding van de berichten hier dat bij canaldigitaal de administratie niet altijd op orde was zojuist maar even gebeld. Na het opgeven van het smartcardnummer heeft de vriendelijke dame een en ander uitgezocht. Ze wist met te melden dat er vandaag aanpassingen waren gedaan om administratieve problemen te tackelen en dat het nu zou moeten gaan werken. En inderdaad binnen 5 minuten na het telefoontje weer beeld! Mijn setup Dreambox 800 met ccam 2.0.11
Alfons Verbiest Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: youriy Origineel bericht van: Alfons Verbiest Bij mij was vandaag de oude kaart uitgeschakeld en staat nu op 1-1-1991. De nieuwe kaart stond t/m gisteren op 1-7-2009 en staat nu op 5-5-2009. Je zou eigenlijk 30-4-2009 verwachten. ssssssttt, waarschijnlijk heb je ook weer film 1, sssssttttt Klopt helemaal. Film1.1 t/m 1.3 (voor zolang het duurt).
palantir Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Bij mij heb ik sinds een paar dagen ook problemen. Ik heb een Clarke Tech 5000HD. Alle CD zenders op de astra 23.5 zijn alleen soms te ontvangen, meestal krijg ik de mededeling dat er geen signaal is. En dat is er wel want met een andere ontvanger werkt het wel. Ik heb er de allerlaatste firmware op gezet want CD zegt op haar site dat dat de oorzaak is van de problemen. Nou niet dus! Ze doen sinds twee dagen iets met het signaal waardoor ook de laatste firmware er niks mee kan.
youriy Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Origineel bericht van: palantir Bij mij heb ik sinds een paar dagen ook problemen. Ik heb een Clarke Tech 5000HD. Alle CD zenders op de astra 23.5 zijn alleen soms te ontvangen, meestal krijg ik de mededeling dat er geen signaal is. En dat is er wel want met een andere ontvanger werkt het wel. Ik heb er de allerlaatste firmware op gezet want CD zegt op haar site dat dat de oorzaak is van de problemen. Nou niet dus! Ze doen sinds twee dagen iets met het signaal waardoor ook de laatste firmware er niks mee kan. probleem van geen signaal heeft niet met de werking van de smartcard te maken. je kaart decodeert alleen het signaal. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
dobie Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Dit vond ik op een ander board. scam 3.44 E2 v3.44 -fix mmi -network fixes -nagra fixes (card) -KabelDeutschland D02 Cards should now work -UnityMedia UM01 Cards should now work -UnityMedia I02 still not working, we think Bij mij werkt deze softcam goed (LT sp5 image).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen