Gast aart44 Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Origineel bericht van: palantir Bij mij heb ik sinds een paar dagen ook problemen. Ik heb een Clarke Tech 5000HD. Alle CD zenders op de astra 23.5 zijn alleen soms te ontvangen, meestal krijg ik de mededeling dat er geen signaal is. Eerst welkom op het board. Nou hier een vergelijkbaar apparaat er is geen enkel probleem op Astra3 op 23.5 oost met geen signaal. Geen signaal heeft altijd iets te maken met het buitengebeuren de schotel lnb of kapotte coax of f connectors. Heeft absoluut niets maar dan ook niets met de seca3 kaart te maken.
palantir Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Dank je voor de reactie maar waarom werkt de boel wel met een andere ontvanger dan lijkt de oorzaak toch niet bij de schotel/lnb's of disecswitch te liggen. De niet CDN zenders doen het allemaal prima op astra 23.5. Wat moet ik doen om het op de clarke tech 5000 HD aan de praat te krijgen?
Gast aart44 Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Origineel bericht van: palantir Dank je voor de reactie maar waarom werkt de boel wel met een andere ontvanger dan lijkt de oorzaak toch niet bij de schotel/lnb's of disecswitch te liggen. De niet CDN zenders doen het allemaal prima op astra 23.5. Wat moet ik doen om het op de clarke tech 5000 HD aan de praat te krijgen? Misschien zit er in die andere ontvanger een betere tuner die gevoeliger is. Maar ik zou eerst eens kijken of de freqenties wel goed ingesteld staan dus de zenders op Astra3 nakijken en eventueel de freqs aanpassen. Ook ligt het niet aan de CTech die doet de Astra3 probleemloos dus misschien toch te weinig signaal of niet juist ingestelt dan bedoel ik disq. Om je verder te helpen zul je eerst moeten zeggen wat voor een schotelopstelling je hebt en hoe disqC in het menu van de CTech ingestelt staat.
palantir Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Beste aart44; ik wilde niet eigenwijs zijn en ben toch maar de ladder op gegaan en jouw eerste idee was het juiste: een losse draad in de connector. Bedankt voor de hulp.
Gast bobelen Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 eerst vielen de rtl kanalen uit, nu is alles zwart de update is tot 1-7-2009 probeer steeds te heractiveren
Cobus R Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Gewoon bellen is de oplossing De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Eduard07 Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Origineel bericht van: bobelen eerst vielen de rtl kanalen uit, nu is alles zwart de update is tot 1-7-2009 probeer steeds te heractiveren Dat is dan duidelijk: tot 1 juli a.s. gewoon betalen, en kijken of je na 1 juli beeld hebt... Maar nu even serieus: heb je de software + updates op de meest actuele stand? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Moderator ceesv Geplaatst: 5 maart 2009 Moderator Geplaatst: 5 maart 2009 Even met Canaldigitaal bellen en kijken of je kaartje geregistreed is. Of zelf op mijn canaldigitaal kijken of het smartcard nummer op je naam staat. Er zijn meer mensen hier, die het zo opgelost hebben. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
dream-on Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 ik heb hier een ander raar fenomeen: heb de oude kaart in mijn ubuntu pctje en de nieuwe in de dreambox. Wanneer ik de C lijn naar mijn pc uitzet pakt hij de nieuwe kaart in de dreambox met een ECM tijd van .332 sec. Zodra ik de C lijn naar de pc inschakel pakt hij de oude kaart in de pc met een ECM tijd van .553. Dit zou toch niet mogen kunnen? hebben meerdere dit "propleem'? ps. ik gebruik cccam 2.11 en de prio file heb ik eruit gehaald, geen verschil..... Vu duo2 met pli
Pieter-Brugge Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Hallo, Ik heb via mijn nederlandse contact sinds vorige week ook mijn nieuwe seca3 kaarten gekregen. Ik heb als hoofdkaart het familiepakket en dan nog een 2e smartcard aan gereduceerd tarief. Als ik echter via "mijn canal digitaal" op de site kijk, staan daar nog steeds de oude kaartnummers? Is dit normaal of komt dit vanzelf in orde eens de oude kaarten zijn uitgeschakeld, of hoef ik nog zelf iets te doen. Zou binnenkort overschakelen naar een ander pakket,dus dan moet ik wel de juiste kaart kunnnen aanklikken. Maar misschien maak ik me zorgen om niks, en is dit bij jullie ook nog zo, groetjes, Pieter Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3) Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module) M-7 Telesat officiële box Sony HX-850 (40 inch) Sony W85C (65 inch)
bvervoort Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 Ik moest dus ook contact opnemen. Bij mij viel de kaart na de "preview" periode ook uit, en heractiveren werkte niet. Actieve datum bleef 01-07-2009 (maar geen beeld). Op de website van Canaldigitaal zag ik zoals anderen al schreven dat mijn oude kaartnummers nog aan mijn account hingen. Ik heb gemaild en na twee dagen kreeg ik een mailtje dat het "aan mijn ontvanger zou liggen" en "probeer het nog eens", maar inmiddels (toeval? haha!) waren ook mijn kaartnummers veranderd in de goede. Na heractivatie zag ik binnen 90 seconden mijn kaart updaten (Dreambox 7000, CCam 2.0.11), en hij staat nu op 10-05-2009. /Ben
jaap008 Geplaatst: 10 maart 2009 Geplaatst: 10 maart 2009 dream-on dit is normaal de chip op de nieuwe is sneller gr jaap
jalza Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Max digitaal 225 de update komt wel binnen het ligt geheel aan CD ,ik was er ook niet van over tuigd dat de max 225 de update binnen kreeg mijn ,ik heb drie kaarten waarvan twee het meteen deden 1 op de clarcktech .een in de maxplus 2100,maar in mijn 225 niks ,maar gisteren zag ik een freez op mijn geupdate kaartje dat in de 225 zat en ik kijken de datum verandert en de pakket keuze,ik mijn niet geupdate kaartje er in ,geen beeld na ongeveer een 15 min kwam ook daar de puls voorbij ,en deze kreeg dus ook de update .in mijn 225 .mijn andere kaart die in de clarcktech zit heeft nog de oude datum maar dat zal vandaag wel veranderen . Kortom het geheel is dus allemaal geklooi van Anaal Digitaal. ook al bel je en vraag je of de kaarten wel op je naam staan dan wordt er steeds maar bevestigd dat het zo is ,en dat ze een heractivatie zullen aan zetten ,en dat ik er dan vanuit ga dat het dus gebeurt maar als ze dus wat anders doen de update wel ineens door komt . Comuniceren moeten ze nog leren.zeg dan gewoon dat er problemen zijn. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Gast rem33 Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 de arroantie van cd (het ligt aan de ontvanger of de schotel) je wordt behandeld als een randdebiel,als je uitlegt dat de kaart geen opdate krijgt om dat hij niet gereg.staat kan dat niet kloppen(kaart geeft aan 1.07 moet worden met update 4.05 geen beeld geen service heerlijk klantvriendelijk bedrijf
theparasol Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Tweede emailtje inmiddels naar ze onderweg met verzoek nieuwe smartcardnr te registreren... de eerste was niet binnen de maximale 10 werkdagen afgehandeld. exacte tekst inmiddels al opgeslagen want vrees dat er ook nog wel een derde poging aan gewaagd zal moeten worden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen