Ga naar inhoud


Eerste serie Seca3 valt uit


jellesbode

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: palantir
Bij mij heb ik sinds een paar dagen ook problemen. Ik heb een Clarke Tech 5000HD. Alle CD zenders op de astra 23.5 zijn alleen soms te ontvangen, meestal krijg ik de mededeling dat er geen signaal is.


Eerst welkom op het board.
Nou hier een vergelijkbaar apparaat er is geen enkel probleem op Astra3 op 23.5 oost met geen signaal.
Geen signaal heeft altijd iets te maken met het buitengebeuren de schotel lnb of kapotte coax of f connectors.
Heeft absoluut niets maar dan ook niets met de seca3 kaart te maken. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dank je voor de reactie maar waarom werkt de boel wel met een andere ontvanger dan lijkt de oorzaak toch niet bij de schotel/lnb's of disecswitch te liggen. De niet CDN zenders doen het allemaal prima op astra 23.5.

Wat moet ik doen om het op de clarke tech 5000 HD aan de praat te krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: palantir
Dank je voor de reactie maar waarom werkt de boel wel met een andere ontvanger dan lijkt de oorzaak toch niet bij de schotel/lnb's of disecswitch te liggen. De niet CDN zenders doen het allemaal prima op astra 23.5.
Wat moet ik doen om het op de clarke tech 5000 HD aan de praat te krijgen?


Misschien zit er in die andere ontvanger een betere tuner die gevoeliger is.
Maar ik zou eerst eens kijken of de freqenties wel goed ingesteld staan dus de zenders op Astra3 nakijken en eventueel de freqs aanpassen.
Ook ligt het niet aan de CTech die doet de Astra3 probleemloos dus misschien toch te weinig signaal of niet juist ingestelt dan bedoel ik disq.
Om je verder te helpen zul je eerst moeten zeggen wat voor een schotelopstelling je hebt en hoe disqC in het menu van de CTech ingestelt staat. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bobelen
eerst vielen de rtl kanalen uit, nu is alles zwart
de update is tot 1-7-2009

probeer steeds te heractiveren


Dat is dan duidelijk: tot 1 juli a.s. gewoon betalen, en kijken
of je na 1 juli beeld hebt... eek

Maar nu even serieus: heb je de software + updates op de meest actuele stand?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even met Canaldigitaal bellen en kijken of je kaartje geregistreed is.

Of zelf op mijn canaldigitaal kijken of het smartcard nummer op je naam staat.

Er zijn meer mensen hier, die het zo opgelost hebben.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een ander raar fenomeen:

heb de oude kaart in mijn ubuntu pctje en de nieuwe in de dreambox.

Wanneer ik de C lijn naar mijn pc uitzet pakt hij de nieuwe kaart in de dreambox met een ECM tijd van .332 sec.

Zodra ik de C lijn naar de pc inschakel pakt hij de oude kaart in de pc met een ECM tijd van .553.

Dit zou toch niet mogen kunnen?

hebben meerdere dit "propleem'?

 

ps. ik gebruik cccam 2.11 en de prio file heb ik eruit gehaald, geen verschil.....

Vu duo2 met pli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb via mijn nederlandse contact sinds vorige week ook

mijn nieuwe seca3 kaarten gekregen. Ik heb als hoofdkaart

het familiepakket en dan nog een 2e smartcard aan gereduceerd

tarief.

 

Als ik echter via "mijn canal digitaal" op de site kijk, staan daar nog steeds de oude kaartnummers? Is dit normaal of komt dit vanzelf in orde eens de oude kaarten zijn uitgeschakeld, of hoef ik nog zelf iets te doen. Zou binnenkort overschakelen naar een ander pakket,dus dan moet ik wel de juiste kaart kunnnen aanklikken. Maar misschien maak ik me zorgen om niks, en is dit bij jullie ook nog zo,

 

groetjes,

 

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest dus ook contact opnemen. Bij mij viel de kaart na de "preview" periode ook uit, en heractiveren werkte niet. Actieve datum bleef 01-07-2009 (maar geen beeld).

 

Op de website van Canaldigitaal zag ik zoals anderen al schreven dat mijn oude kaartnummers nog aan mijn account hingen. Ik heb gemaild en na twee dagen kreeg ik een mailtje dat het "aan mijn ontvanger zou liggen" en "probeer het nog eens", maar inmiddels (toeval? haha!) waren ook mijn kaartnummers veranderd in de goede.

 

Na heractivatie zag ik binnen 90 seconden mijn kaart updaten (Dreambox 7000, CCam 2.0.11), en hij staat nu op 10-05-2009.

 

/Ben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Max digitaal 225

de update komt wel binnen het ligt geheel aan CD ,ik was er ook niet van over tuigd dat de max 225 de update binnen kreeg mijn ,ik heb drie kaarten waarvan twee het meteen deden 1 op de clarcktech .een in de maxplus 2100,maar in mijn 225 niks ,maar gisteren zag ik een freez op mijn geupdate kaartje dat in de 225 zat en ik kijken de datum verandert en de pakket keuze,ik mijn niet geupdate kaartje er in ,geen beeld na ongeveer een 15 min kwam ook daar de puls voorbij ,en deze kreeg dus ook de update .in mijn 225 .mijn andere kaart die in de clarcktech zit heeft nog de oude datum maar dat zal vandaag wel veranderen .

Kortom het geheel is dus allemaal geklooi van Anaal Digitaal.

ook al bel je en vraag je of de kaarten wel op je naam staan dan wordt er steeds maar bevestigd dat het zo is ,en dat ze een heractivatie zullen aan zetten ,en dat ik er dan vanuit ga dat het dus gebeurt maar als ze dus wat anders doen de update wel ineens door komt .

 

Comuniceren moeten ze nog leren.zeg dan gewoon dat er problemen zijn.

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

de arroantie van cd (het ligt aan de ontvanger of de schotel)

je wordt behandeld als een randdebiel,als je uitlegt

dat de kaart geen opdate krijgt om dat hij niet gereg.staat

kan dat niet kloppen(kaart geeft aan 1.07

moet worden met update 4.05

 

geen beeld geen service heerlijk klantvriendelijk bedrijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...