Oldereast Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Ze hebben momenteel problemen met de smartcards, volgens de ingesproken tekst op hun service nummer (0900) moet je je oude kaart weer gebruiken (..) totdat de problemen zijn opgelost. Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..
theparasol Geplaatst: 11 maart 2009 Geplaatst: 11 maart 2009 Bedankt voor de tip maar ik wist het al... ik eis van CDS een dergelijk antwoord binnen de maximale 10 dagen en niet een of ander hobbyist binnen 3 minuten
kaelem Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol ... ik eis van CDS Prachtig........!!!! -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
mereltje Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Origineel bericht van: kaelem Origineel bericht van: theparasol ... ik eis van CDS Prachtig........!!!! Die lachen zich rot als ze dit lezen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
theparasol Geplaatst: 12 maart 2009 Geplaatst: 12 maart 2009 Ik heb al eens vaker zulke incompetente lachers in het hol van de leeuw opgezocht. Staan ze ineens niet meer te lachen maar weten ze niet meer of ze links of rechts moeten kijken. Verwacht dat het met CDS ook wel lukt, KPN gaat helaas niet, zo'n molog moet je benaderen met: Goedemiddag, met kastje, kunt u mij doorverbinden met muur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen