cosmos Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: CB1 Nog een keer een vraag. Kan ik nu beter bij een digitale provider blijven of maakt het niet uit en kan ik rustig alice nemen? En ook in mijn vorige vraag, is tele2 digitaal of analoog. Ivm omzetten kpn. Gr Cb1 Alleen KPN (BelBuget/BelBasis) is analoog te verkrijgen en heb je een splitter nodig, Alice gebruikt of gebruikte (inmiddels VoIP ) het VoDSL signaal voor telefonie met een Coperjet1616 modem nu volgens mij een dichtgetimmerde FritZbox , Wanadoo/orange/Online is H232 inmiddels ook VoIP met een SpeedTouch 706, de rest van de providers w.o. Tele2 (Versatel) AM201 modem, Telfort(Speelinq) Zyxel modem, zijn allemaal VoIP, zo ook XS4all (AVM modem) maar duur. Jou Tele2 is VoIP dus bellen over het internet en is digitaal te noemen. Indien je wilt kan je rustig met behoud van je Tele2 nummer Alice nemen, kies dan wel voor Telco-Telco migratie anders loopt het fout wat resulteerd in een oranje/wit 2e aderpaar aansluiting en zit je met 2x adsl of wort afgewezen omdat je al ADSL hebt. Ik heb zelf paar maandje Alice gehad en voor mij was het geen stabiele verbinding, in het begin volle snelheid op 19Mbit toen zakte het naar een 8 Mbit en was niet constant. Origineel bericht van: CB1 Nog een keer een vraag. Kan ik nu beter bij een digitale provider blijven of maakt het niet uit en kan ik rustig alice nemen? En ook in mijn vorige vraag, is tele2 digitaal of analoog. Ivm omzetten kpn. Gr Cb1 Splitter heb je helemaal niet nodig als je geen KPN hebt, je kunt rustig je telefoon bij alle providers (indien geen KPN) in het modem klikken, KPN bied ook VoIP dat heet dan IPB (Internet Plus Bellen) alleen is het duur en kan je vele providers kiezen die hoge snelheden bieden voor lagere prijzen. Kijk even bij de vergelijk sites, Online is nu interesant 20 Mbit voor 20 euro en geen KPN kosten, Telfort is duurder geworden, Wil je telefoon en gratis bellen dan Alice een betere optie zonder start tikken die Online of Tele2 wel rekent. DM8000 1TB HDD - ICVS + GP3 DM7025+ SC 300GB HDD/4GB CF + Dumbo - ICVS + GP3 Visiosat BIG Bisat |15°W|5°W|0.8°W|4.8°E|9°E|13°E|19.2°E|23.5°E|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen