tycaja Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Ik wilde gisteren een update van een spel downloaden die ik aankocht op het net "quicksnooker" nu blijkt vista te zeggen dat ik adminrechten moet hebben om dat te doen? Mijn pc aangekocht en voorgesintaleerd toont aan bij gebruikers dat ik alle rechten "zou" hebben. Kan het zijn dat daar dan nog een adminaccount verborgen zit waar de instalatie is mee uitgevoerd ? mijn pc is een acer inspiron desktop model. alvast dank voor de hulp, jan. ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
WPW Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Shift+rechter muis klik boven setup.exe(of zo) en je moet een vista admin symbooltje zien. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
tycaja Geplaatst: 25 februari 2009 Auteur Geplaatst: 25 februari 2009 Mss wel heel domme opmerking, maar hoe ziet dat symbooltje eruit ? ik probeer het vanavond thuis uit, momenteel op het werk tnx jan. ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
WPW Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Kan dit nu effe niet zien, maar er staat iets als 'administrator' achter, dus dat kan niet misse gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
jeevanhoof Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 hoi, kan je niet gewoon rechts klikken op de file en dan kiezen "als administrator uitvoeren". mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Ome Merde Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 het 4-kleuren schildje : boink, merDe deze ruimte is te huur
tycaja Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Geplaatst: 27 februari 2009 Heren, Het is me gelukt met jullie hulp, dank je. mag voor mij worden afgesloten. weer wat bijgeleerd zie grtz jan. ------------------------------------------------ VU duo - dreambox 7000/160Gb -T90 4sats Als je niets kan zeggen die mooier klinkt dan de stilte, zwijg dan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen