Gast The big J Geplaatst: 27 februari 2009 Geplaatst: 27 februari 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch Heel verhaal Dank je voor de uitgebreide uitleg. Het is een goed punt om te weten dat de Ziggo ontvanger zo slecht is. Hierdoor zal ik dus sowieso moeten kiezen voor een alternatieve ontvanger. DVB-C of DVB-S ben ik nog niet helemaal uit. Met streamen bedoelde ik trouwens niet het opnemen van programma's van de receiver naar een server/nas. Ik doel hiermee op het kijken van gedownloade/geripte films/tv-series dmv de receiver. De films ed staan op mijn server. (nu nog een Windows server, ik ben bezig een Debian server te configureren)
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Overigens keek ik gisterenmiddag toevallig naar dr dish daar werd de nieuwe Vantage sc voorgesteld, die kan beide dus dvb-s en dvb-c (zag er goed uit, maar je moest hem natuurlijk ook eens kunnen gebruiken om dat zelf vast te kunnen stellen) ook dat is natuurlijk een optie vooral daar die niet erg duur is is een maandje testen ermee wel een optie. hoe de vantage bij andere gebruikers te boek staat weet ik niet. chiao Tonskidutch The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 13:15 Uhr bij drdish te zien volgens hun programma gids MARMITEK Giga Video 580, Messgeräte von Polytron, VANTAGE HD 8000 CS, EDISION Argus chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Tonskidutch Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch 13:15 Uhr bij drdish te zien volgens hun programma gids MARMITEK Giga Video 580, Messgeräte von Polytron,VANTAGE HD 8000 CS, EDISION Argus chiao misschien moet ik effe de drDish relativeren na wat zoek- en leeswerk die vantage HD 8000 SC is nog NIET op de markt en of die dit jaar komt (2009) is nog de vraag nergens kan men iets zinvols erover schrijven zonder hetzelfde gehalte van speculaas. chiao The Beat Is Rhythm Club des Belugas
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen