Ga naar inhoud

Zoek goede settingslijst voor Dreambox + draaibare opstelling

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

welke is een goed zenderlijst draaibaar ik gebtuik nu captain picard ma geeft zo weinig updates ??

Geplaatst:

die vindt je makkelijk op diverse site....gebruik google even

2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E)

Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader

Geplaatst:

Hoe 'update' je een settingslijst met satcodx?

Wat ik heb gedaan is alle satellieten scannen met een verse satellites.xml van www.satellites-xml.eu

Vervolgens de lijst van Kistedu gepakt en met dreamboxedit deze vergeleken met wat op de dreambox staat na de scan en dan alles geupdate?

Dit is natuurlijk niet de meest gunstige situatie omdat het scannen eeuwen duurt. Hoe doe je dit dus met satcodx files?

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:
Origineel bericht van: ap34
je kan ook pet of joske nemen staat bijna alles op

Pet heeft al bijna een jaar niet geupdate confused

@Loui (K): Ik kan jou update niet downloaden, link opent wel, maar downloaden komt niet op gang.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:
Citaat:
@Loui (K): Ik kan jou update niet downloaden, link opent wel, maar downloaden komt niet op gang.

Dat is een probleem dat al door diverse mensen is geconstateerd.

Helaas is nog niet duidelijk of het met de server of de software te maken heeft.

De download zal uiteindelijk wel gewoon werken (heb ik getest) maar het duurt idd soms heel lang voor hij start.

Dus gewoon de download starten en in een ander browser window doorgaan met browsen op s4a smile
Gast wavestrider
Geplaatst:

Al eens gekeken op de nieuwe site van Cyrus? (www.cyrussettings.com Italiaans - Engels "under construction"). Ik heb zelf de nieuwe settinglijsten van 22feb gedownload en in gebruik. Werkt goed, alleen 28E is een beetje ondergeschoven kindje. Je moet zelf BET en de andere kanalen die er de laatste maanden bijgekomen zijn invoeren. Is alleen in het Italiaans. Als je Est en Ovest even verandert in Oost en West, werkt het wat prettiger.

Suc6

Geplaatst:
Origineel bericht van: Duwgati

Dus gewoon de download starten en in een ander browser window doorgaan met browsen op s4a smile

Thnx, gelukt! wink

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Gast vrolijke ventje
Geplaatst:

wie weet waar ik Dreamedit 2,02 voor een Mac kan halen

thnx alvast

Frans

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen