Gast mistico Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 welke is een goed zenderlijst draaibaar ik gebtuik nu captain picard ma geeft zo weinig updates ??
edbe Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 die vindt je makkelijk op diverse site....gebruik google even 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
ap34 Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 je kan ook pet of joske nemen staat bijna alles op
Loui (K) Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Ik heb deze voor je geupdate probeer heh even en laat me weten of het goed is.Is van pet123 En dit gebruik ik om de lijst te Updaten.
Obi Wan Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Hoe 'update' je een settingslijst met satcodx? Wat ik heb gedaan is alle satellieten scannen met een verse satellites.xml van www.satellites-xml.eu Vervolgens de lijst van Kistedu gepakt en met dreamboxedit deze vergeleken met wat op de dreambox staat na de scan en dan alles geupdate? Dit is natuurlijk niet de meest gunstige situatie omdat het scannen eeuwen duurt. Hoe doe je dit dus met satcodx files? Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Greatone Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Origineel bericht van: ap34 je kan ook pet of joske nemen staat bijna alles op Pet heeft al bijna een jaar niet geupdate @Loui (K): Ik kan jou update niet downloaden, link opent wel, maar downloaden komt niet op gang. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Duwgati Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Citaat: @Loui (K): Ik kan jou update niet downloaden, link opent wel, maar downloaden komt niet op gang. Dat is een probleem dat al door diverse mensen is geconstateerd. Helaas is nog niet duidelijk of het met de server of de software te maken heeft. De download zal uiteindelijk wel gewoon werken (heb ik getest) maar het duurt idd soms heel lang voor hij start. Dus gewoon de download starten en in een ander browser window doorgaan met browsen op s4a
Loui (K) Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Origineel bericht van: jubke regionale zenders 19.2??? Oeps vergeten eruit te halen.
Gast wavestrider Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Al eens gekeken op de nieuwe site van Cyrus? (www.cyrussettings.com Italiaans - Engels "under construction"). Ik heb zelf de nieuwe settinglijsten van 22feb gedownload en in gebruik. Werkt goed, alleen 28E is een beetje ondergeschoven kindje. Je moet zelf BET en de andere kanalen die er de laatste maanden bijgekomen zijn invoeren. Is alleen in het Italiaans. Als je Est en Ovest even verandert in Oost en West, werkt het wat prettiger. Suc6
Greatone Geplaatst: 6 maart 2009 Geplaatst: 6 maart 2009 Origineel bericht van: Duwgati Dus gewoon de download starten en in een ander browser window doorgaan met browsen op s4a Thnx, gelukt! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
alejandro Geplaatst: 19 maart 2009 Geplaatst: 19 maart 2009 Bedankt voor het delen!! +1 Vastberaden, geen arrogantie!
Loui (K) Geplaatst: 30 maart 2009 Geplaatst: 30 maart 2009 Ik heb maar weer eens een update gedaan voor Astra 19.2 Hotbird 13 Astra 23.5 en Astra 28,2 Hier heb ik alle Data weg gelaten dus alleen radio en tv
Gast vrolijke ventje Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 wie weet waar ik Dreamedit 2,02 voor een Mac kan halen thnx alvast Frans
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen