lord anubis Geplaatst: 25 februari 2009 Geplaatst: 25 februari 2009 Hallo, Ik ben op zoek naar de udf formaat beschrijving welke geexporteerd wordt door b.v humax iCord. Deze bevat o.a zender lijsten en settings. Kan iemand mij helpen het te vinden? Alvast bedankt LA Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD
beukjes Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 http://www.icordforum.com/index.php?page=Thread&threadID=3852 Dit is een vraag op je antwoord, je moet de laatste omega hebben, de versie 0.3.1. Hiermee kun je de lijsten bewerken naar eigen inzicht. Veel suc6 groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
lord anubis Geplaatst: 28 februari 2009 Auteur Geplaatst: 28 februari 2009 Hallo Beukje, Bedankt voor je antwoord. Ik zoek echter de formaat beschrijving van de udf file. Waar heeft de maker van Omega of de maker uniformula de structuur vandaan gehaald? Alvast bedankt LA Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD
beukjes Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Universal_Disk_Format @Lord Anubis, misschien dat je hiermee uit de voeten kunt. Veel suc6, groet Beukjes Humax Icord 320 GB, triax 78 cm astra & hotbird Diablo & t-rex T90 , DB8000, veel geduld
lord anubis Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Geplaatst: 1 maart 2009 Beukjes, Ik had het al geprobeerd te openen met bv. isoBuster popcorn e.a udf file system appl ( of er moet een app bestaan die udf niet als video systeem per definitie beschouwd ). De apps zeggen, of dat het in error is, of dat het leeg is. Het zal dus een eigen formaat hebben maar wel met udf als extensie. Ik zie dat het begin van het bestand altijd hex: 33 44 00 bevat. Wederom alvast bedankt Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen