Gast georgest Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Aangezien ik Telenet buiten gezet heb, ben ik aangewezen op de sateliet- ontvanger om radio te beluisteren. Ik denk, dat in dit geval, het radio signaal van de sateliettuner doorgestuurd wordt naar een versterker die doorgeeft naar de boxen. Of ben ik mis?
Elwin Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Je kunt een satellietontvanger inderdaad aansluiten op een versterker, dan kun je inderdaad radio luisteren via de satellietontvanger. En heb je een alfanumeriek display, dan kun je ook gelijk zien welke zender je op hebt staan.
Alventali Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Idd zo zit je wel aardig goed. De meeste ontvangers hebben wel een audio uit. Die je dan op b.v de aux ingang van je versterker aansluit. In principe niets anders dan waneer je er een CD speler op aansluit ( mits je losse componenten hebt) Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast georgest Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Bedankt, allemaal. En ja, ik volg al een tijdje de DM8000, maar eigenlijk vind ik daar niet veel kritiek over. Ik zoek misschien op de verkeerde plaats.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen