Sjattuh Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 De partitie verwijderen. Allemaal indien je er meer hebt. Nieuwe aanmaken en nog een keer verwijderen. Dan eentje aanmaken en deze langzaam goed formateren (niet de snel optie). Dan is de HDD zeker schoon. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
WPW Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Omdat ik eigelijk een proefkonijn zoek hierbij een aanbod Jan, als ik je pc mag overnemen kan ik een stukje gereedschap voor je installeren die alle beestjes buiten de deur houd bij het gebruik van internet explorer(5/6/7). verder via PM als je interesse hebt. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Jan Ambers Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 Bedankt vr je aanbod, maar ik woon té ver van je af... En als gij da kunt moet ik dat waarschijnlijk ook kunnen? Ik heb de langzaam format optie NTFS pat C gekozen, en toch zaten de meeste dir die ik kende er nog in... En toch zijn de beestjes weg door die format! Heb wel nog problemen met codecs die ik niet meer weet zitten en div dll en ocx files... maar ja da trachten sportief op te vatten ipv te zitten neuten... Moet wel eerlijkheidshalve toegeven dat ik "vreemd" gegaan ben om eea op te zoeken, en ja hoor ik had er van... Ga hier maar niet zeggen wat ik zocht
Simean Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 codecs ? gewoon vlc player erop zetten.. werkt uitstekend. Anders een codec pack downloaden maar dat heb ik al tijden niet meer gedaan. Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Ome Merde Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Bedankt vr je aanbod, maar ik woon té ver van je af... lol via internet Jan .... merDe deze ruimte is te huur
Jan Ambers Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 ""Ik zo het idee dat deze thread nog lang niet ten einde is."" Ik denk dat je gelijk krijgt: bijna alle exe en windows files zijn weer besmet en Avast vond na installatie niks??? Ik ga toch maar deltree en format gaan doen en MBRscan...
Jan Ambers Geplaatst: 26 februari 2009 Auteur Geplaatst: 26 februari 2009 Als ik de C-partitie 10Gb verwijder, blijven de andere 3 part. onaangeroerd? Kan ik die C deleten opstarten en weer dezelfde aanmaken en formatteren zonder dat aan de bestaande iets gebeurt? Of kan er van de Win-XP-setup CD niet geboot worden zoals in W-98? Of kan er een setup-cd Win-XP met vb een virscan en wat utils gemaakt worden?
Sjattuh Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Origineel bericht van: Jan Ambers Als ik de C-partitie 10Gb verwijder, blijven de andere 3 part. onaangeroerd? Kan ik die C deleten opstarten en weer dezelfde aanmaken en formatteren zonder dat aan de bestaande iets gebeurt? Of kan er van de Win-XP-setup CD niet geboot worden zoals in W-98? Of kan er een setup-cd Win-XP met vb een virscan en wat utils gemaakt worden? Als je al geformatteerd hebt zal het beestje waarschijnlijk (ook) verspreid zitten in je andere partities... daarom zou ik alles wissen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
theparasol Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Dit is idd een agressief kreng wat eenmaal aan boord door een leek vrijwel niet uit te roeien is. Je zult het ultieme offer moeten brengen, uithuilen en opnieuw beginnen.
Sjattuh Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 je kan al je volwassenen avi files ()naar een USB stick kopieren, die op slot doen, alles herpatitioneren, formateren en dan proberen de besmette bestanden van de USB sticks te verwijderen. Maar als je iets vergeet/mist en het weer terug zet ben je weer de sjaak. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast hummiesat Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Origineel bericht van: Sjattuh Maar als je iets vergeet/mist en het weer terug zet ben je weer de sjaak(k) Ik wist niet dat Sjaak(k) hier achter zit.
Sjattuh Geplaatst: 26 februari 2009 Geplaatst: 26 februari 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: hummiesat Origineel bericht van: Sjattuh Maar als je iets vergeet/mist en het weer terug zet ben je weer de sjaak(k) Ik wist niet dat Sjaak(k) hier achter zit. Jullie weten nog lang niet hoever mijn macht reikt, tot in Belgie zelfs En dat voor een zendamateur Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Jan Ambers Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Geplaatst: 27 februari 2009 Bedankt vr je mooie tek!!! Nu loopt ie terug en zonder vlooien voorlopig! Alleen de C partitie enkele malen geformatteerd en dan een winsetup en direkt de antivir erop.... Nu natuurlijk alles terug installeren!....
Jan Ambers Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Geplaatst: 27 februari 2009 Bijna een attack,toen ik met Hijack een tussendoor controle deed, ik zag terug in de opstartroutines staan: reader-sl.exe !!! Maar die kwam van Adobe Acrobat, en dit is het verschil tss de 2: reader-sl.exe Adobefile en reader-s.exe virusfile ..... Terwijl de laatste reader-s.exe een virusinstaller is en zijzelf door een scanner niet wordt opgemerkt, en zodoende in de opstart haar funest werk doet door exe files en dll files te besmetten!!!! Un homme avertit en vaut deux, zeggen ze bij ons!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen