Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Voor de crash werkte de Skystar kaart perfekt...

Alles herinstalleerd, en als drivers de Technisat DVB-PCI-Skystar DVB drivers 4.5.0 geinstalleerd en DVBviewer, maar ik heb maar een deel van de zenders en geen TV ontvangst???

Ik heb de SkystarBDA gekozen als versie, is dit dan een foute versie of onjuiste soft???

Geplaatst:

De laatste driver kun je downloaden via de website van Technisat (technisat.de) en hij zit in de package Software 4.5.0a. van 30.09.2008. Zorg ervoor dat je de BDA drivers installeert en dan zou het allemaal moeten werken.

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Geplaatst:

Wat is BDA?

Nu werkt ook alles met een reeks drivers/soft die 3j oud zijn...

Ik had 4.5.0 geinstalleerd maar had problemen.

Mag je voor de Skystar2, de BDA kiezen en 4.5.0a drivers???

Wat is verschil van de 4.5.0 => 4.5.0.a?

Geplaatst:

BDA is een algemene DVB driver voor gebruik binnen Windows. In principe heb je twee type drivers, de WDM en de BDA drivers. De WDM drivers zijn over het algemeen alleen te gebruiken met de software van de fabrikant. BDA drivers daarentegen zijn te gebruiken door derde partij software (DVBViewer, Mediaportal, etc) maar hebben soms geen ondersteuning voor Diseqc (afhankelijk van de implementatie).

En het verschil, ik zou het niet weten. Ik weet wel dat de 4.5.0a drivers gesigned zijn en geschikt zijn voor gebruik met Vista SP1 en XP SP3.

Ik zou zeggen, probeer het gewoon. Terugschakelen naar de oude drivers kan alsnog.

Mvg,

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen