Ga naar inhoud


brief van KPN verbeter uw ontvangst


rolandroland

Aanbevolen berichten

Alleen degene die een lopend abonnement hebben bij KPN kregen deze aanbieding. Ik heb deze ontvanger nog steeds niet in mijn bezit. Geïnformeerd bij de KPN:

 

Vanwege het grote succes van de omruilactie heeft de levering van de vervangende Topfield Tuner vertraging opgelopen.

Vriendelijk verzoeken we u om geduld.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ben net zo lang abonnee als Ritselaar. Tot op heden nog geen aanbod ontvangen. Heb vorige week naar aanleiding van de berichten op dit forum maar eens een mail gestuurd wat de criteria zijn om in aanmerking te komen voor betere (Topfield) ontvangst. Tot op heden geen reactie. De door KPN gestelde termijn waarbinnen antwoord gegeven zou moeten worden is intussen verstreken. KPN blijft een spannende leverancier voor zijn klanten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het antwoord is toch gekomen:

Geachte heer,

De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.

Naar aanleiding van uw vraag over de omruilactie kunnen wij u als volgt informeren:

Deze actie geldt uitsluitend wanneer u een e-mail ontvangt met een persoonlijke code voor het omruilen van uw tuner. Het e-mailcenter heeft geen inzage in het actiebeleid.

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

Met vriendelijke groet,

 

KPN

 

Dus er wordt onderscheid gemaakt tussen klanten en klanten.

Lijkt mij een vorm van ongelijke behandeling.

En het KPN mailcenter geeft dus geen vragen ter beantwoording door aan de verantwoordelijke afdeling maar poeiert de vraagsteller af met een dooddoener.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rolandroland:

 

Even 2 zinsneden van jou

 

1.

Citaat:
Op de vraag dat ik de Samsung moet inleveren: Daarover stond niets in de brief dus ga ik er vanuit dat ik die mag houden.

 

2.

Citaat:
Vanwege het grote succes van de omruilactie

 

Wat denk je dat je met de Samsung moet doen?

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de nieuwe ontvanger in mijn bezit. In de voorwaarden stond niet vermeld dat ik de Samsung zou moeten inleveren. Die heb ik nog steeds. Lijkt me ook niet logisch dat ze de Samsung zouden invorderen wat moet KPN hiermee?! Alleen in de email contact center van de KPN werd opeens gesproken over een omruil actie!

 

Over de ongelijke behandeling KPN over de abonees: Misschien dat ze alleen de mensen benaderen waar een mindere dekking is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zit het met de koopdozen. Heb ooit eentje gekocht bij de primafoon.

 

 

 

Origineel bericht van: rolandroland
Ik heb de nieuwe ontvanger in mijn bezit. In de voorwaarden stond niet vermeld dat ik de Samsung zou moeten inleveren. Die heb ik nog steeds. Lijkt me ook niet logisch dat ze de Samsung zouden invorderen wat moet KPN hiermee?! Alleen in de email contact center van de KPN werd opeens gesproken over een omruil actie!

 

Over de ongelijke behandeling KPN over de abonees: Misschien dat ze alleen de mensen benaderen waar een mindere dekking is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MBH10
Aan RolandRoland.
Heb al eerder een buitenantenne gekregen van KPN vanwege de slechte ontvangst met de oorspronkelijke binnenantenne. Mogelijk daarmee mijn kans op een Top-ontvanger verkeken??
Of toch willekeur??

Gr.
Han


Dan weet ik het niet wat de reden hiervan zou moeten zijn. Ik was 1 van de eersten die een Digitenne ontvanger had. Misschien dat de latere Samsungs verbeterd waren?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook niks gehad en ik heb toch ook een Samsung SMT-1100T ontvanger en erg veel last van vn. wegvallend geluid als je iets in- of uitschakelt.

Ik heb ook een TF6000COK en die heeft daar geen last van.

 

Is die vervangende Topfield wel een twintuner dan?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast peter de mooij

ik heb ook de kpn benadert en zij melden dat als ik een oude ontvanger heb met " te oude software" dat ik mijn tuner kan omruilen.

 

kan iemand mij vertellen welke software jullie hebben?

dit geld voor degene die een nieuwe ontvanger hebben gekregen

 

het gaat dus om de software van de "oude " tuner..

dan weet ik gelijk of ik ook een oude ontvanger heb...

 

alvast bedankt,

 

peter

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: peter de mooij
ik heb ook de kpn benadert en zij melden dat als ik een oude ontvanger heb met " te oude software" dat ik mijn tuner kan omruilen.


Ook ik heb vandaag kpn maar eens benadert en bovenvermelde info gegeven maar dat maakt volgens de medewerker niets uit. Volgens deze medewerker krijg je alleen dat "omruil" aanbod als je een huur tuner hebt. En die heb ik niet..... jammer.

Burton
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...