Ga naar inhoud


brief van KPN verbeter uw ontvangst


rolandroland

Aanbevolen berichten

Gast peter de mooij

ik heb aan de kpn gemaild dat ik ontvangst problemen heb.

zij melden mij dat ik de gegevens van de hardware en software versie moest mailen..

 

dat heb ik gedaan en nu kreeg ik vandaag een mailtje dat mijn nieuwe ontvager binnen 3 dagen geleverd word!!!

 

gr

peter

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 67
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: peter de mooij
ik heb aan de kpn gemaild dat ik ontvangst problemen heb.
zij melden mij dat ik de gegevens van de hardware en software versie moest mailen..

dat heb ik gedaan en nu kreeg ik vandaag een mailtje dat mijn nieuwe ontvager binnen 3 dagen geleverd word!!!

gr
peter


Peter, kan jij voor iedereen even vertellen hoe of naar welk e-mailadres je die mail gestuurd hebt en wat je precies gevraagd hebt ed.
Kopiëer en plak desnoods de tekst even hier. En ook het antwoord uiteraard...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast peter de mooij

IK HEB ONDERSTAAND BERICHT NAAR DE KLANTENSERVICE VAN KPN GESTUURT VIA HET KLACHTEN FORMULIER OP DE WEBSITE:

 

geachte heer/mevrouw,

 

 

 

ik heb sinds 2004 digitenne en heb 3 "oude" samsung ontvangers.

 

ik heb in het verleden al eens gebelt met de klantenservice over de

ontvangst en beeld storingen.

 

 

 

nu las ik op internet dat de kpn een omruilactie heeft en deklanten de kans

bied om de oude ontvangers om te ruilen voor verbeterde topfield ontvangers,

 

ik heb van de klantenservice begrepen dat je alleen in aanmerking komt als

je een brief/mail hierover krijgt en die heb ik niet gekregen.

 

 

 

ik weet niet wat voor u de redenen zijn om iemand wel of niet hiervoor in

aanmerking te laten komen maar ik zou u toch willen vragen om mij ook deze

aanbieding te doen.

 

 

 

ik hoop dat u mij van dienst kunt zijn,

 

mvg

 

 

DAARNA KREEG IK ANTWOORD VAN KPN:

 

De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses

hiervoor.

 

 

 

Naar aanleiding van uw vraag over de tuneractie van Digitenne van KPN kunnen

wij u als volgt informeren:

 

 

 

De actie voor het omruilen van de tuner is een proef. Hierbij worden

willekeurig klanten een brief gestuurd. Het e-mailcenter heeft geen inzage

in deze procedure. Onze ecxuses hiervoor.

 

 

 

Indien u problemen met uw tuner heeft kunne wij u als volgt informeren:

 

 

 

Wanneer u beschikt over een samsung tuner, kan het zijn dat het probleem

veroorzaakt wordt door het niet ?up to date? zijn van de apparatuur.

Controleer dit in het menu van de ontvanger en meld dit in een volgend

contact. Blijkt uw software namelijk verouderd, dan kunnen wij uw apparatuur

verwisselen voor de nieuwste versie.

 

 

 

U kunt controleren welke hardware- en softwareversie u heeft door het

volgende te doen:

 

 

 

- Druk met de afstandsbediening op ?menu?

 

 

 

- Ga met de pijltjestoetsen naar beneden totdat ?Status digitale

ontvanger? blauw

 

 

 

gemarkeerd is en druk dan OK

 

 

 

In beeld ziet u nu de hardware- en softwareversie

 

 

 

Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

 

 

IK HEB DE GEGEVENS DOORGEMAILD OVER MIJN ONTVANGER:

 

geachte heer mevrouw,

 

 

 

in antwoord op uw email kan u u meedelen dat mijn tuners hardware versie 1

00 zijn

 

en software versie 1.50

 

 

 

kom ik in aanmerking voor de omruil actie?

 

 

 

 

BINNEN 3 DAGEN LAG ER EEN NIEuWE ONTVANGER OP MIJN DEURMAT !!!

 

 

MVG PETER

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op http://www.kpn.com/klantenservice.htm bij 'Bel of mail KPN' klikken op 'contactinformatie' daar weer onderaan bij 'Stuur je vraag per e-mail' klikken op 'Vraag of klacht' daarna de stappen volgen.

Ik heb het volgende gemaild:

"Ik heb al sinds 25 februari 2006 Digitenne en heb een Samsung SMT-1100T twin-ontvanger en al vanaf het begin problemen met een wegvallend beeld en geluid.

Dit zou opgelost worden met software-updates, tot op heden al een paar updates (ik heb nu 1.50) gehad maar het probleem blijft en inmiddels ben ik erachter gekomen door ervaringen van andere gebruikers dat het een hardware-matig probleem is.

 

Ik las op internet dat de kpn een omruilactie heeft en de klanten de kans biedt om de oude ontvangers om te ruilen voor verbeterde Topfield ontvangers.

 

Ik heb van de klantenservice begrepen dat je alleen in aanmerking komt als je een brief/mail hierover krijgt en die heb ik niet gekregen.

 

Ik weet niet wat voor u de erdenen zijn om iemand wel of niet hiervoor in aanmerking te laten komen maar ik zou u toch willen vragen om mij ook deze

aanbieding te doen.

 

Ik hoop dat u mij van dienst kunt zijn.

 

Met vriendelijke groet,"

 

Iedereen kopieer en plak je gek als je ook een Topfield wilt.

Ik wacht het antwoord af...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mereltje
erdenen ?


erdenen??

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Blijkbaar niet anders had jij wel gelezen dat er redenen staat :D

Dus waarschijnlijk is je spellingscontrole stuk (of werkt dat niet zo?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldig hoe oplettend men weer is en lekker on-topic ook.

 

Vandaag antwoord gehad van KPN: De omruilactie geldt alleen voor single-tuners.

M.a.w. de bezitters van een dual-tuner die ontvangstproblemen hebben laat KPN in de kou staan...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu antwoord gehad van KPN dat ze mijn verzoek hebben doorgestuurd baar de afdeling Klantenreacties...

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

ik heb ook een mailtje naar kpn gesturd met de vraag dat in de toekomst nog een update voor de twin tuner komt maar ik kreeg te horen dat ze de twin tuner uit het assortiment is gehaald

dus daar doet kpn niets meer. ik heb een twin tuner met hardware versie 1.00 en software 1.50 is dit de laatste versie wie weet dat?

 

mvg. kevbin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...