Gast peter de mooij Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Origineel bericht van: opzolder Denk in ieder geval na over financiële verplichtingen die je aangaat. De verkoopprijs is ondertussen gedaald tot 50 euro, ook bij een grote dozenschuiver. ik ben geen enkele verplichting aangegaan. ik heb gewoon een nieuwe ontvanger gekregen en that's it. mvg peter
seije017 Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 er is toch verbeterde ontvangst volgens mij ! ik heb een tuner in mijn auto en heb de zenders opniet laten zoeken. en tot mijn verbazing vond hij totaal 187 zenders. zit zelf in regio zwolle. en hij vond ook de locale zenders van drenthe noord holland utrecht en nog veel meer. dus wel degelijk verbeterde ontvangst. voorheen viel het nog wel eens weg onder het rijden maar dat is nu zelden.
opzolder Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Dat begreep ik al. Mijn opmerking is een aanvulling op jouw verhaal: als het niet lukt om de Topfield gratis te krijgen, kun je er misschien beter één kopen dan een bijbetaling van 15 euro en/of een contractverlenging aangaan. Groeten van de zolder.
Skysurfer Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Origineel bericht van: seije017 er is toch verbeterde ontvangst volgens mij ! ik heb een tuner in mijn auto en heb de zenders opniet laten zoeken. en tot mijn verbazing vond hij totaal 187 zenders. zit zelf in regio zwolle. en hij vond ook de locale zenders van drenthe noord holland utrecht en nog veel meer. dus wel degelijk verbeterde ontvangst. voorheen viel het nog wel eens weg onder het rijden maar dat is nu zelden. Hoi. Welke tuner heb jij, als ik vragen mag?
Eduard07 Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Origineel bericht van: seije017 dus wel degelijk verbeterde ontvangst. voorheen viel het nog wel eens weg onder het rijden maar dat is nu zelden. Is zeker bij DVB-T (Digitenne) wel weersafhankelijk. Een stralende dag als vandaag heeft natuurlijk atmosferische gevolgen.Minimale weerscondities geven het eerlijkste beeld van je mobiele ontvangst. Bij wat voor weer heb jij hier de ontvanger laten zoeken? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
seije017 Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 bij gewoon droog weer en niet dat het een hele heldere hemel was.
Eduard07 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Origineel bericht van: seije017 bij gewoon droog weer en niet dat het een hele heldere hemel was. Het eerlijkste resultaat is de ontvangst bij een potdichte lucht met stromende regen. Wat je dan ontvangt (en de kwaliteit ervan) is je permanente basisontvangst. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat en hoe je dan ontvangt. Dan weet iedereen wat je kan verwachten van een installatie zoals die van jou. Op zich ben ik trouwens best al wel onder de indruk van je "oogst" hoor, geen misverstand daarover. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen