Ga naar inhoud


Betalen voor de nieuwe kaart.


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als dit waar is dan zullen ZEER VEEL abonnees wel eens op kunnen zeggen en terecht. In ieder gaval adviseer ik iedereen deze bijdrage simpelweg niet te betalen(!) Als dit waar is dan is het ZEER SCHANDALIG(!)

 

Ik adviseer iedereen dit bedrag dan ook de stagneren. Afsluiten MOGEN ze toch niet zolang je je abonnementsgeld betaald.... WIJ vragen toch niet om een kaartwissel!?!?! Hun willen dat zo graag dus moeten ze zelf maar op de blaren zitten. En dat een kaartwissel veel geld kost hoeft niet ons probleem te zijn...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

  • Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Reactie op het bericht van Paullo van 17.09 uur.

Waar kunnen wij een soortgelijke klacht over Canal Digital in Nederland deponeren ??

 

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Geplaatst:

Ik ben wel geen Nederlander, maar dit vond ik via google, het gaat om een website van de overheid, nml www.consuwijzer.nl.

 

Het klachtenformulier staat hier.

 

http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

 

Je zal wel de tekst enigszins moeten aanpassen. Ik weet ook niet welke wettekst exact in Nederland van toepassing is, maar ik vermoed dat er gelijkaardige bepalingen van toepassing zullen zijn.

 

Zoals steeds, des te meer klachten, des te meer kans op reactie van de overheid.

 

Greets

Geplaatst:

Als ze een defecte kaart omwisselen, dan kan je altijd nog even de hoogspanningstester op het werk op de kaart prikken.

 

Dan is de kaart vrijwel zeker kapot, net indirecte blikseminslag...

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Geplaatst:
Origineel bericht van: Paullo
Ik ben wel geen Nederlander, maar dit vond ik via google, het gaat om een website van de overheid, nml www.consuwijzer.nl.

Het klachtenformulier staat hier.

http://forms.consuwijzer.nl/content.jsp?objectid=11254

Je zal wel de tekst enigszins moeten aanpassen. Ik weet ook niet welke wettekst exact in Nederland van toepassing is, maar ik vermoed dat er gelijkaardige bepalingen van toepassing zullen zijn.

Zoals steeds, des te meer klachten, des te meer kans op reactie van de overheid.

Greets



In Nederland hebben we ook wetten ter bescherming van de consument. Ook zijn er toezichthouders.

Het is echter maar de vraag of we ook werkelijk moeten gaan betalen voor de omruil.
Op de website van Canaaldigitaal staat hier niets over.
Het bericht op de Dutchmedia weblog gaat wel over betalen maar de bron van het artikel is mij onbekend.

Misschien moeten we nog even een duidelijk antwoord van Canaldigitaal vragen voordat we masaal tot de ConsuWijzer richten.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Hoppy

Misschien moeten we nog even een duidelijk antwoord van Canaldigitaal vragen voordat we masaal tot de ConsuWijzer richten.


In een ander draadje hierzo moest iemand al betalen voor vervanging van 2 settop kaartjes ondanks dat hij daarnaast nog 2 "dure" abbo's had lopen bij CDS. Voor mij genoeg aanwijzing dat het velen toch op schuiven of opzeggen aankomt!
Geplaatst:

Mochten ze de "administratiekosten" nog schrappen,dan gaan de abbo tarieven vast en zeker weer omhoog.

Want wat niet uit de lengte komt zal uit de breedte moeten komen.

Het wordt hoog tijd voor concurrentie tegen cd.

Geplaatst:

De jaarlijkse prijsverhoging voor de STB en basispakket zal best nog wel gebeuren of die "administratiekosten" nou doorgaan of niet.

Investeerders willen zoveel mogelijk rendement uit het geinvesteerde geld op zo'n kort mogelijk termijn.

Ze zoeken de pijngrens totdat mensen daadwerkelijk gaan opzeggen.

99% van de mensen die nu roepen dat ze gaan opzeggen is volgend jaar nog steeds abonnee en geeft het teken aan CDS dat ze de volgende keer wel weer met een trucje wegkomen.

 

Zenders verdwijnen naar duurdere pakketten nieuwe zenders ook.

Zenders besluiten zogenaamd eenzijdig niet meer via CDS uit te zenden.

De meesten zijn het jaar er op de oude streken al weer vergeten.

Er zijn zo nog talrijke trucjes om mensen een extra eurootje uit de zak te kloppen of naar een duurder pakket te lokken.

 

Wedden dat er mensen zijn die hun pakket nu verhogen naar familie om de kaart maar niet te hoeven betalen. laugh

Gast thomas999
Geplaatst:

CDS begint zo langzamerhand wel het armnoedigste bedrijf van Nederland te worden. Krankzinnig hoge kosten voor de aanschaf van een kaart + zg. "activeringskosten"(?!)

Tot overmaat van ramp moeten we nu gaan betalen voor een nieuwe kaart (waarde incl. verzending ca. 1 euro) waar niemand om gevraagd heeft.

Alsof je bij de bakker eenmalig meer moet betalen, omdat ie een nieuwe pui moet plaatsen i.v.m. mogelijke inbraak.

Geplaatst:

Stel ik zou niet betalen voor die nieuwe kaart. Heb een stb met een bepaalde looptijd. Krijg ik dan een bedrag terug voor de resterende looptijd? Aangezien ik dan onmogelijk die dienst kan afnemen van CD.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

  • Moderator
Geplaatst:
Origineel bericht van: thomas999
CDS begint zo langzamerhand wel het armnoedigste bedrijf van Nederland te worden. Krankzinnig hoge kosten voor de aanschaf van een kaart + zg. "activeringskosten"(?!)
Tot overmaat van ramp moeten we nu gaan betalen voor een nieuwe kaart (waarde incl. verzending ca. 1 euro) waar niemand om gevraagd heeft.
Alsof je bij de bakker eenmalig meer moet betalen, omdat ie een nieuwe pui moet plaatsen i.v.m. mogelijke inbraak.


Heb je hier een bronvermelding van?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...