Ga naar inhoud


Betalen voor de nieuwe kaart.


Gast thomas999

Aanbevolen berichten


  • Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:

Gelukkig hebben veel dreamboxen mogelijkheid tot DVB-C

Dit is nog een grotere boevenbende... Ik herinner dat bij mijn schoonouders door de overvang van @home naar Ziggo zei in maart dubbele kosten hadden. Bij @home betaalde je achteraf en bij Ziggo vooraf. Bij deze club ging het toen meer dan om een tientjes...

Dat neemt niet weg dat het waarschijnlijk slimmer was dat CDS de pakketten met 45 cent verhoogd had. Dan hadden ze binnen een jaar ook dat tientje gehad(!)

Maar ik blijf erbij dat je een SetTop pakket neemt (of Basispakket) niet alleen voor de zenders maar ook dat je garantie krijgt bij de kaart... en dat je Simpelweg recht heb op een gratis kaart ZONDER aktiveringkosten als CDS een kaartwissel nodig heeft.

Dit is dus simpelweg domme antireclame... Zeer amateuristisch hoe CDS (en ook TVV) dit oplost(!!!)

Ik zou dat bedrag stagneren. Er staat nergens in het contract dat je bij een uitwisseling van de codering een bijdrage mag gaan betalen... Als je zorgt dat je abonnementskosten betaald worden zit je toch goed???

Afmelden heeft ook geen enkele zin... Mits je uiteraard tevreden bent met Digitenne (7.50 per maand, gratis ontvangers, 29.95 activeringskosten - Tja SetTop is goedkoper, en bij Basis duurt het toch wel enkele maanden dat het break even point bereikt is)... de kabel kost zeker voor deze kijkgroep nog veel meer, dus die 9.95 heb je er dan toch weer zo uit...

Citaat:

U kunt de volgende stappen ondernemen:
• Schrijf uw aanbieder (nogmaals) een (aangetekende) brief waarin u inhoudelijk uw klacht aangeeft. Stel een redelijke termijn (zie de algemene voorwaarden bij uw contract, anders vier weken) waarbinnen uw klacht afgehandeld moet zijn. Geef aan welke vervolgstappen u onderneemt (juridische procedure) als uw aanbieder niet aan uw verzoek tegemoet komt. Ook voor een aanbieder kost dit extra tijd en geld, zij zijn er daarom bij gebaat om het probleem, zonder tussenkomst van de rechter, op te lossen. Kijk voor voorbeeldbrieven op www.consuwijzer.nl.
• Indien uw klacht niet juist wordt afgehandeld, dan kunt u overwegen om een gerechtelijke procedure te beginnen tegen de betrokken aanbieder. In dat geval adviseren wij u eerst juridisch advies in te winnen over uw specifieke rechtspositie en eventuele mogelijkheden tot het verkrijgen van schadevergoeding bijvoorbeeld bij een rechtswinkel, juridisch loket (tel: 0900-8020 10 ct. p.m. of website: www.juridischloket.nl), of -indien van toepassing- via uw rechtsbijstandverzekering.

Kun je net zo goed dat tientje betalen. De moeite alleen al is duurder en tevens een aangetekende brief... Zijn er nog net geen 4 Euro aan te verdienen... Dus het lijkt erop dat CDS hierop "gokt".
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sweetpea
De poll is te vinden via Forum, daarna naar Televisie.


Ja even gekeken net totaal drie stemmen dus nog niet overweldigend!!
Maar om te stemmen zul je eerst moeten aanmelden vermoed ik, dus laat maar zitten. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: sweetpea
De poll is te vinden via Forum, daarna naar Televisie.


Ja even gekeken net totaal drie stemmen dus nog niet overweldigend!!
Maar om te stemmen zul je eerst moeten aanmelden vermoed ik, dus laat maar zitten. frown


Aanmelden is simpel hoor;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vraag aan CD was:

De smartcard wissel naar Mediaguard 3 gaat mij dat straks ook geld kosten ???

Het volgende antwoord kreeg ik van CD:

Het is nog niet bekend of u administratiekosten dient te betalen als u het Set Top Box-pakket heeft. Zodra dit bekend is, zullen wij dit vermelden op onze website.

Dus, eerst maar even afwachten.

 

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me wel aangemeld dus, ik was no 7 nu, schiet nog niet echt op, alleen maar klagen over die 10 euro is blijkbaar aantrekkelijker dan een poging er iets aan (proberen)te doen

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dr88
Mijn vraag aan CD was:
De smartcard wissel naar Mediaguard 3 gaat mij dat straks ook geld kosten ???
Het volgende antwoord kreeg ik van CD:
Het is nog niet bekend of u administratiekosten dient te betalen als u het Set Top Box-pakket heeft. Zodra dit bekend is, zullen wij dit vermelden op onze website.
Dus, eerst maar even afwachten.


Datzelfde antwoord kreeg ik ook , dus reken er maar op dat we moeten dokken , alleen zeggen ze dat nog niet.

-- Dreambox 8000
-- Dreambox DM800

-- Xtrend ET10000
-- All OpenPli Powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat

Kun je net zo goed dat tientje betalen. De moeite alleen al is duurder en tevens een aangetekende brief... Zijn er nog net geen 4 Euro aan te verdienen... Dus het lijkt erop dat CDS hierop "gokt".


En als je nou naast het basis ook nog 2 kaarten van 1 euro hebt met stb erop.

Kosten die ook een tientje per stuk=
Lijkt me niet,hoop ik voor ze.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, een tientje betalen gaat nog. Om dan ook nog een nieuwe ontvanger te kopen omdat CD iets bedrijfsmatig gaan wijzigen is te gek. Dit is geen vrije handel meer, maar koppel verkoop.

Volgens mij is dit verboden !!!

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neptunus,

 

Je gelooft toch zelf niet dat als je al moet betalen voor het basispakket, je dan niet voor de twee nog lagere pakketten niet zou moeten betalen.

 

Waarschijnlijk zal het zelfs meer worden.

 

Waarom doet CDS nu alsof nog geen beslissing is genomen. Simpel, omdat anders gans Nederland in één keer zich massaal gaat beklagen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...