Ga naar inhoud


Betalen voor de nieuwe kaart.


Gast thomas999

Aanbevolen berichten


  • Reacties 173
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Stel het volgende eens voor:

 

Je zou voor een stb pakket €10,- moeten betalen voor de kaartwisseling.

Je besluit niet te betalen. Vervolgens krijg je geen nieuwe kaart. Gaat het beeld dan op zwart? Zo ja dan vraag ik me af of je de resterden abbo tijd vergoed krijgt. En ben je dan automatisch van CD af?

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: vincent1971
Stel het volgende eens voor:

Je zou voor een stb pakket €10,- moeten betalen voor de kaartwisseling.
Je besluit niet te betalen. Vervolgens krijg je geen nieuwe kaart. Gaat het beeld dan op zwart? Zo ja dan vraag ik me af of je de resterden abbo tijd vergoed krijgt. En ben je dan automatisch van CD af?


Ga er maar vanuit dat je niet automatisch van CD af bent.

Ik heb overigens begrepen dat je bij de nieuwe smartcard een brief krijgt met daarbij een eenmalige machtiging voor het bedrag wat CD vindt wat je als klant moet betalen voor de activatie.

Aangezien jij stelt niet te willen betalen zal je kaart op een gegeven moment best wel op zwart gaan. Maar wat er dan gebeurt vraag ik me ook af.

Als je namelijk wel gewoon je abonnement blijft betalen (of in geval van een stb abonnee je al hebt betaald) ontslaat dat cd niet van de "leverplicht" die men heeft.

Ik stel me dan voor dat je ze in gebreke kan stellen wegens het niet leveren van een afgenomen dienst. En dat zou dan wel voldoende moeten zijn voor ontbinding van het abonnement.

Maar goed, ik vrees dat stb abonnees er niet af komen met 10 euro, dat zal hoogstwaarschijnlijk een hoger bedrag zijn.

groet,

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rosbag
Als iedereen die moet betalen (ik verwacht dat SetopBox en Basis)
Nu gewoon zijn abbo opzegt wil ik wel eens weten wie er gaat piepen .

Ik ben al jaren lid van die boevenbende , heb een Settopbox pakket , dus mogen ze best een beetje coulant zijn .
En anders heeft CDS mooi pech dan gaat er een brief naar hun dat ik geen gebruik meer wil maken van hun diensten . Desnoods stap ik wel terug naar de kabel .

En dan ben je (helaas) dubbel genaaid. Betaal je niet, dan kan je wellicht je abo wel opzeggen maar daar zal je waarschijnlijk weinig mee opschieten gezien je STB per jaar moet betalen.

Betaal je die 10 euro wel, dan kan je daarna je smartcard voor ik geloof zo'n 40 euro verkopen. Dus zelfs al betaal je die 10 euro niet, dan nog is het winst voor CDS omdat er een smartcard uit de roulatie is waardoor iemand weer een spiksplinternieuwe voor €80 kan gaan kopen!

Linksom of rechtsom, genaaid zul je worden. cry

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: aart44
Origineel bericht van: sweetpea
De poll is te vinden via Forum, daarna naar Televisie.


Ja even gekeken net totaal drie stemmen dus nog niet overweldigend!!
Maar om te stemmen zul je eerst moeten aanmelden vermoed ik, dus laat maar zitten. frown


Aanmelden is zo gebeurd.
Mijn (nee) stem staat er al bij.
Totaal is nu 10.
Nog niet genoeg maar het begin is er.
Niet geschoten is altijd mis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee hoor, 11.

 

Zal mij benieuwen of dit de aandacht gaat krijgen die het eigenlijk verdiend.

 

groet,

 

Wiz

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voor mij denk dat je er niet onderuit kan komen. Of betalen of geen beeld. Maar of het echt het derde kwartaal zal worden voordat alleen seca 3 actief is betwijfel ik.

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Stepdriver

Was het maar zoals in Duitsland, die hebben het toch echt wel voor mekaar. Hier in Nederland moet je voor alles betalen, terwijl het zoveel beter en goedkoper kan. Stelletje stijfkoppen daar bij CD....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Even een update op mijn afmelding bij CDS als gevolg van het extra betalen voor kaarten...

 

Afgelopen woensdag ontving ik 4 maal een nieuwe kaart. Ik meteen bellen naar CDS, maar volgens de automaat was de wachttijd te lang en moest ik het later nog eens proberen..

Donderdag ontving ik wederom 4 maal een nieuwe kaart..Weer bellen en weer te druk..Ik denk: dan maar een mailtje naar CDS. Hele verhaal digitaal gedumpt..Wachttijd volgens autoreplier ca. 10 dagen...Mwah: dat belooft!

Vrijdag weer 4 maal een kaart in de bus (What the F***)?

's Avonds gaat de telefoon; ene Bastiaan van CDS. Geen afmelding bekend niets..Zei hem dat ik dus een abo had op 4 kaarten en er nu 12 heb liggen.. Gaan ze nu uitzoeken.. Of ik beeld had vraagt hij nog.. Ja hoor! Tuurlijk! Via de UPC decoder... Klik! Tuut tuut tuut..Weg Bastiaan..

 

Bij deze ben ik dus officieel dealer van CDS met m'n 12 kaarten (meer als mijn dealer op handvoorraad heeft)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ALs je toch 4 kaarten hebt waar je voor moet betalen dan doe je toch iets fout... 4 x basispakket = 4 x 9.50 = 38 Euro per maand... 1 x familie pakket + 2x familie pakket op 2e en 3e kaart + 1 x basispakket is 13.50+2*2.50+9.50=27 Euro per maand. Het eerste geval is 4 kaarten betalen, het tweede geval is 1 kaart betalen... Tja feitelijk kun je nog beter de door CDS ondersteunde smartwii nemen(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

zeer irritat uiteraard CD met hun prijzen als monopolist. ik ben ook al terug gestapt naar het settopboxpakket nadat ik vroeger een basisabonnement had... en nu dit geintje weer met de administratiekosten voor iets wat ik niet heb besteld.

 

Maar goed, wie heeft er toevallig deze dagen een kapotte smatcard gemeld bei de klantenservice??

 

Website CanalDigitaal:

"Wat moet ik doen als mijn smartcard defect, gestolen of verloren is?

 

LET OP ! Heeft u minimaal het Set Top Box-pakket, dan wordt via de Klantenservice uw smartcard kosteloos vervangen."

 

Dus krijgt men al de nieuwe mediaguard3 als dit toevallig nu gebeurd??;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...