Poetsdoekje Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Hallo allemaal, Er is mij gevraagd om een probleem op te lossen, na lang zoeken is mij dat ook niet gelukt, nu stel ik hier de vraag, misschien weet iemand een oplossing. Er wordt Vista gebruikt, en als men o.a. in IE, Hyves aanklikt komt er daar een flash in voor, telkens na opstarten, komt de opmerking om Flash player te installeren, als men dat doet dan is het probleem opgelost. Maar als de computer wordt uitgezet en weer opnieuw wordt opgestart, dan komt de melding weer opnieuw, en weer en weer.. Dit probleem komt dus niet alleen in Hyves voor, maar in meer gerelateerde adressen in IE. Nu heb ik alles wat met flashplayer te maken had volgens configuratiescherm enz.. verwijderd. opnieuw gestart en toen handmatig flashplayer gedownd en geinstalleerd. Het probleem is NIET verholpen na opstarten van IE. Ik heb niet geprobeerd om Firefox te installeren, omdat met het liefste IE gebruikt. Verder heb ik al het mogelijke gedaan om te kijken of er ook enge beestjes en al dat soort zaken op de PC stonden... daar zat het probleem niet. Weet iemand een oplossing voor dit probleem En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Pionewbie Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Ik heb een soort gelijk probleem gehad met Flash en hetzelfde gedaan als jij. Verwijderen in configuratiescherm en handmatig downloaden / installeren. Ik heb echter na de deïnstallatie het register opgeschoont met ccleaner, computer opnieuw gestart en toen pas Flash opnieuw handmatig geïnstalleerd. Let erop dat je de allerlaatste versie gebruikt, want de oudere geven problemen.
Tonskidutch Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 hoi dat lijk ik ook te hebben, lijkt zo maar komt omdat ik firefox gebruik met noscript, die laatste houdt dat flash oproep script van de website tegen totdat ik die website of dat onderdeel specifiek toesta. ik vind dat veiliger dan zomaar alles toestaan ook omdat de codes die een flash script oproepen wel eens verschillen op diverse websites lijkt het alsof je telkens een nieuwe flash-player moet installeren dat hoeft dus niet, je moet enkel weten wat je extra toestaat vooral onder windows zijn nieuwere veiligheidsinstellingen als update en patch geinstalleerd opdat uitvoerbare codes worden geblokkeerd dus het ligt eraan wat voor browser je gebruikt om deze als uitzondering toch toe te staan. chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
WPW Geplaatst: 28 februari 2009 Geplaatst: 28 februari 2009 Kijk eens of je: C:\WINDOWS\system32\Macromed\Flash\FlashUtilXXX.exe Hebt, deze dan starten dan verloopt de update naar 10 vanzelf goed. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Poetsdoekje Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 Dank je @WPW @Pionewby voor jullie antwoorden, het werkt weer En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen