Ga naar inhoud


[Sat4all] Wijzigingen op het board


Ron

Aanbevolen berichten

Oké dan! Dat Amerikaanse forum is inderdaad nét even iets erger dan het Sat4all-forum nu. :D Inderdaad, die rechterbalk is bij mij ook weg, dus die zie ik alleen als ik nog niet ingelogd ben. Maar denk je dat er zo wel mensen op klikken? confused Alleen omdat ze misschien per ongeluk verkeerd klikken?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Dat blijft zo want onze site kan bestaan dankzij de opbrengsten van de banners. Op de banner in de uitschakelbare rechter kolom klikt(e) geen mens. Niet klikken = geen opbrengsten = geen sat4all.
Ik wil ze graag weghalen, als jij dan de kosten gaat betalen:-)
De banner laad pas later dan de forum pagina zelf, dus zelfs als je een langzame verbinding hebt, is het niet hinderlijk. Het is pas hinderlijk als je jezelf er aan gaat storen. Dat moet je dan maar gewoon niet doen:-))
Btw, een van de grootste en meest bezochte AV forums in de USA: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1007540
Dat is pas hinderlijk wink

Ron


Ook een leuke site trouwens smile

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie ik het nu goed, of ligt het ergens anders aan.

Midden tussen de topics staat nu reklame van Google, ik vind het wel erg irri......

 

Kijk maar eens naar de bijlage

 

post-3611-1318260229,2609_thumb.png

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie inderdaad wel die google ads.... op andere forums heb je dat vaak ook, maar ik vraag me inderdaad wel af wie er op gaat klikken. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan omdat de advertenties gewoon niet interessant zijn voor mij... Dus of dat nou echt zoveel geld oplevert valt te betwijfelen volgens mij...maar als daatmee sat4all gratis blijft zit ik er niet mee hoor... gewoon overheen lezen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...