Elwin Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Oké dan! Dat Amerikaanse forum is inderdaad nét even iets erger dan het Sat4all-forum nu. Inderdaad, die rechterbalk is bij mij ook weg, dus die zie ik alleen als ik nog niet ingelogd ben. Maar denk je dat er zo wel mensen op klikken? Alleen omdat ze misschien per ongeluk verkeerd klikken?
Satdorus Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb een paar keer voor je op een banner geklikt. Dus de inkomsten komen eraan.
mereltje Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Dat blijft zo want onze site kan bestaan dankzij de opbrengsten van de banners. Op de banner in de uitschakelbare rechter kolom klikt(e) geen mens. Niet klikken = geen opbrengsten = geen sat4all. Ik wil ze graag weghalen, als jij dan de kosten gaat betalen:-) De banner laad pas later dan de forum pagina zelf, dus zelfs als je een langzame verbinding hebt, is het niet hinderlijk. Het is pas hinderlijk als je jezelf er aan gaat storen. Dat moet je dan maar gewoon niet doen:-)) Btw, een van de grootste en meest bezochte AV forums in de USA: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1007540 Dat is pas hinderlijk Ron Ook een leuke site trouwens Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Ron Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 Citaat: Ook een leuke site trouwens Dank je voor het compliment:-)
Poetsdoekje Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Zie ik het nu goed, of ligt het ergens anders aan. Midden tussen de topics staat nu reklame van Google, ik vind het wel erg irri...... Kijk maar eens naar de bijlage En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Kowalski Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Lees eens een paar reacties hierboven... is dus normaal. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
satfanaat Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: Satdorus Ik heb een paar keer voor je op een banner geklikt. Dus de inkomsten komen eraan. Is het de bedoeling dat we op de banners klikken?
Johan45 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: satfanaat Is het de bedoeling dat we op de banners klikken? Eén keer klikken en dan zijn toch weg.? Mocht ie toch blijven staan dan gewoon nog even doorklikken. Vult u rustig aan !!!
Kowalski Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Ik heb nog geen Google banner gezien, zou dat komen omdat ik een hosts file gebruik? Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Ron Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 Misschien wel, maar als iedereen dat zou doen, weet ik zeker dat je zometeen ook geen sat4all meer ziet Ron
Poetsdoekje Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: Frank67 Lees eens een paar reacties hierboven... is dus normaal. Oeps, had ik gemist En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
theparasol Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Ik ken wel agressievere vormen, komt het ineens fullscreen in beeld. Moet eerlijk zeggen dat ik er zo af en toe wel eens op klik als het me boeit
satvet Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Misschien wel, maar als iedereen dat zou doen, weet ik zeker dat je zometeen ook geen sat4all meer ziet Ron Ik had tot nu toe ook nog geen banner gezien, totdat ik met IE ipv Firefox inlogde..........
Sverige Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 Ik zie inderdaad wel die google ads.... op andere forums heb je dat vaak ook, maar ik vraag me inderdaad wel af wie er op gaat klikken. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan omdat de advertenties gewoon niet interessant zijn voor mij... Dus of dat nou echt zoveel geld oplevert valt te betwijfelen volgens mij...maar als daatmee sat4all gratis blijft zit ik er niet mee hoor... gewoon overheen lezen. - VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost Missachtet wird, was es umsonst gibt (Else Pannek)
Elwin Geplaatst: 20 april 2009 Geplaatst: 20 april 2009 Zie ik het nu goed? Is nu álle tekst cursief? Da's onhandig... Edit: ligt volgens mij aan mijn browser, hij laat meerdere sites cursief zien... Ben nu toch niet op mijn thuiscomputer, dus veel maakt het niet uit...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen