Ron Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Dat komt omdat die informatie maar eens in de zoveel minuten geupdate wordt omdat het een vrij intensief proces is. Ron
arnoldl Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 moet het niet mogelijk worden een bericht ook na langere tijd te kunnen aanpassen.... ik heb bv een plugin gepost...hiervan heb ik nu een update..alleen als ik die post..staat hij op pagina 5 van die thread.. veel gebruikers zullen de versie uit de startpost pakken en dus een oude versie hebben.. zou toch beter zijn als ik in zo'n geval de startpost zou kunnen aanpassen.. grtx arnold
Ron Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Nee, want het nadeel daarvan is dat iemand daarmee het logisch verloop van een topic geheel kan wijzigen. Het editten van een bericht is om eventuele typfouten te verbeteren en als je die binnen 10 minuten niet gezien hebt, zie je ze daarna ook niet:-) Dat blijft dus zo. Ron
exciter Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Toch is het bij vele fora's, waar ook bestanden worden gepost, gebruikelijk, dat idd in de startpost het bestand vervangen wordt voor de actuele versie. Wel zo makkelijk, scheelt eindeloos gezoek in de discussie naar de juiste download, welke ook echt werkt. Iets om over na te denken... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Ron Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Wij vinden het nadeel zwaarder wegen dan het voordeel. Ieder forum heeft zijn moderators en die kan je vragen iets aan te passen als dat echt nodig is. Ron
exciter Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Duidelijk. TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
Kowalski Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Ik ben erg tevreden met de wijzigingen, het is op diverse punten duidelijker en mooier. Doch merkte ik zojuist dat ik een bericht (binnen de toegstande 10 min.) niet meer kon wijzigen omdat er steeds de melding kwam "Niet alle verplichten velden zijn ingevuld." Dit probleem zie ik vandaag voor het eerst, dit ter info. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Ron Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Er is vandaag inderdaad wat gewijzigd, dus we gaan er naar kijken.
exciter Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 ja, ik had dit net ook... TechniSat Digicorder HD S2 Aston 1.07 | TS CryptoWorks Astra 1,2,3,HB | CDS Fam HD, SkyLink Multi HD KDL-32P3000 | Onkyo 5.1 receiver HTC HD2 Vakantie: Extreme Hornet STR Ucas 3.0 - 4xLNB
mereltje Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Ik vind wel dat moderators later de eventuele typefouten kunnen veranderen ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
W3ird_N3rd Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Er is vandaag inderdaad wat gewijzigd, dus we gaan er naar kijken. Even kijken dan of ik nog steeds het onderwerp aan kan passen. Ik hoef niet echt langere onderwerpen trouwens hoor. Alleen even controleren. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Elwin Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Hier ook het probleem dat ik mijn bericht niet kan aanpassen...
Duwgati Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Nog even geduld. Pas als de betatest is afgerond wordt de controle ook hier geactiveerd. Ron was wat sneller dan ik
W3ird_N3rd Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: Duwgati Nog even geduld. Pas als de betatest is afgerond wordt de controle ook hier geactiveerd. Ron was wat sneller dan ik Ik krijg wel een berichtje nu dat ik de onderwerptitel niet zelf kan wijzigen. Maar ik kan het wel. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Johan45 Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: W3ird_N3rd [ik krijg wel een berichtje nu dat ik de onderwerptitel niet zelf kan wijzigen. Maar ik kan het wel. Welke browser gebruik je.? Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen