Ga naar inhoud


[Sat4all] Wijzigingen op het board


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bij het plaatsen van een reactie had ik ineens een extra knop vermaning, voorafgegaan door een doorsnede symbool, nog voor de bewerken knop. Is dat een foutje of.....

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt, er zat nog een inlogscherm tussen, verder niet geprobeerd. wink

 

Maarre, een moderator met beheerdersrechten....... whistle

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een ander probleem opgemerkt, bij een thread met veel pagina's staat na de pagina's onderaan een hartje - als je hierop klikt dan opent er een popup en kan je rechtstreeks naar een andere pagina gaan.

bij mij werkt dat niet omdat die popup opent "onder" de dropdownlijst die toelaat om naar een bepaald forum te gaan. De inputbox van het hartje wordt dus verborgen door de dropdown-lijst van de forum's.

hopelijk is één en ander duidelijk genoeg ?

 

edit : zie het hartje ook bovenaan staan, en daar werkt het wél naar behoren !

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

o, het zijn driehoekjes, zagen er op het eerste gezicht als hartjes uit.

ben nu terug thuis, heb het hier ook voor, maar kan geen screen-prints maken, zal dat morgen op het werk wel doen - indien nog nodig, tenminste.....

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, maar nu aan de onderkant !

je moet dus wel een thread zoeken met die pijltjes erboven en eronder, zoals bvb mijn Sky thread in het zenderlijst forum, dan zie je wat ik bedoel met "overlapping"

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...