W3ird_N3rd Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Firefox 3. Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Elwin Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Ik gebruik ook Firefox 3, maar kan hem alleen selecteren, als ik iets intyp komt er niks. Dus alleen selecteren. Krijg wel de melding dat je de titel niet kunt wijzigen...
Duwgati Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Dat zou ook moeten, want het veld zou readonly gedeclareerd moeten zijn, behalve voor admins en moderators.
boaz Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Bij het plaatsen van een reactie had ik ineens een extra knop vermaning, voorafgegaan door een doorsnede symbool, nog voor de bewerken knop. Is dat een foutje of..... VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Duwgati Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Dat was een foutje van mij. Je kon jezelf even een vermaning geven
boaz Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Niet echt, er zat nog een inlogscherm tussen, verder niet geprobeerd. Maarre, een moderator met beheerdersrechten....... VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Neptunus Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Ziet er allemaal goed uit, enige nadeel is dat alles en overal nu geel (nieuwe berichten) is aangemerkt. Markeren als gelezen helpt maar even. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Neptunus Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Hé! ineens allemaal schoteltjes aan de linkerkant! Leuk! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Ron Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 Jouw probleem is (was) in ieder geval client side gerelateerd. Bij andere leden werkt het allemaal prima. Ron
Jean-Claude Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 heb een ander probleem opgemerkt, bij een thread met veel pagina's staat na de pagina's onderaan een hartje - als je hierop klikt dan opent er een popup en kan je rechtstreeks naar een andere pagina gaan. bij mij werkt dat niet omdat die popup opent "onder" de dropdownlijst die toelaat om naar een bepaald forum te gaan. De inputbox van het hartje wordt dus verborgen door de dropdown-lijst van de forum's. hopelijk is één en ander duidelijk genoeg ? edit : zie het hartje ook bovenaan staan, en daar werkt het wél naar behoren ! DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Duwgati Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Kun je eens een print screen maken van zowel de bovenkant van de pagina alsook de onderkant. Ik begrijp namelijk niet hoe jouw pagina eruit ziet.
Gekkenhuis Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Denk het dit bedoelt word maar dat zijn geen hartjes maar driehoekjes Ik bedoel dan die rode driekoekjes aan de rechterkant.
Duwgati Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 JA zo ver was ik zelf ook al. Al moet ik zeggen dat het wel ff duurde voor ik dat doorhad Maar zo ziet het er bij jou en mij uit, maar hoe ziet het er bij Jean-Claude uit. That's the question.
Jean-Claude Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 o, het zijn driehoekjes, zagen er op het eerste gezicht als hartjes uit. ben nu terug thuis, heb het hier ook voor, maar kan geen screen-prints maken, zal dat morgen op het werk wel doen - indien nog nodig, tenminste..... DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Jean-Claude Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 ja, maar nu aan de onderkant ! je moet dus wel een thread zoeken met die pijltjes erboven en eronder, zoals bvb mijn Sky thread in het zenderlijst forum, dan zie je wat ik bedoel met "overlapping" DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen