Ga naar inhoud


[Sat4all] Wijzigingen op het board


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: mereltje
Zou het niet mogelijk zijn om de markering alles gelezen per forum te laten werken confused


Ik heb een hack gebouwd voor dit "probleem".
Het werkt nu als volgt:
1. ben je in een specifiek forum (bijv. Off Topic) en klik je op de link "Markeer alles als gelezen", worden alleen de onderwerpen in dat forum als gelezen gemarkeerd.

2. heb je een bepaalde categorie geopend en klik je op de link "Markeer alles als gelezen", worden alleen de forums binnen die categorie als gelezen gemarkeerd.

3. ben je in het forumoverzicht en klik je de link "Markeer alles als gelezen", dan worden alle forums in alle categoriën als gelezen gemarkeerd.

Let wel, dit werkt dus alleen zo als je in een van de genoemde overzicht-pagina's staat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees de allerlaatste regel uit mijn bericht nou eens goed crazy

 

Het werkt alleen als je in een overzichtspagina staat. M.a.w. als je een lijst met forums of onderwerpen voor je neus hebt. Niet als je de FAQ raadpleegt, niet als je aan het "reply-en" bent, niet als je een PM aan het lezen bent en ga zo maar door.

 

Ik kan niet voor iedere plek op het board waar de link voorkomt een hack gaan bouwen. Dan wordt het onmogelijk om het nog te onderhouden als er ooit iets wijzigt. En UBB heeft er helaas niet in voorzien om dat op 1 plek universeel in te kunnen bouwen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is overzicht type 1 een specifiek forum. In dit geval het off topic forum.

 

Dit is overzicht type 2 een categorie-overzicht. In dit geval Satelliet Algemeen.

 

Dit is overzicht type 3 het forum-overzicht. De startpagina van sat4all dus.

 

Alleen voor deze 3 overzichten heb ik de link "maatwerk geprogrammeerd". Voor alle overige pagina's heb ik niet de moeite genomen.

Er zijn 159 template-pagina's en veruit de meeste daarvan roepen uiteindelijk die link aan. Ik heb geen zin om 120 of meer pagina's aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, duidelijk.

 

Ik doe het anders, als ik in overzicht 1 zit en ik zie dat ik alle berichten heb gezien klik ik "forums" boven in de blauwe balk. Dan gaat alles op gelezen.

 

Als ik uit sat4all ga klik onderaan op gelezen en dat is alles gelezen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel erg blij met die aanpassing...

Soms wil je inderdaad 1 bepaald forum als gelezen markeren, maar niet alle andere forums, omdat je daar nog geen tijd voor gehad hebt om die door te spitten.

Ik vind het heel erg fijn dat dit nu bij sat4all ook kan!!

Hartelijk dank!!! smile

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...