Poetsdoekje Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Zeker onze vaste bezoekers zouden nu toch inmiddels wel moeten weten dat die database er op de nieuwe site niet meer is en niet meer komt en dat waar je nu naar kijkt een oude backup is. @duwgati, daar hoef je dus niet meer in te duiken. We hebben veel meer aan een uitgebreid contactformulier:-)) Ron Ja, je hebt natuurlijk gelijk, daar had ik niet meer aangedacht sorry voor de overlast En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
mereltje Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Origineel bericht van: Duwgati Origineel bericht van: mereltje Zou het niet mogelijk zijn om de markering alles gelezen per forum te laten werken Ik heb een hack gebouwd voor dit "probleem". Het werkt nu als volgt: 1. ben je in een specifiek forum (bijv. Off Topic) en klik je op de link "Markeer alles als gelezen", worden alleen de onderwerpen in dat forum als gelezen gemarkeerd. 2. heb je een bepaalde categorie geopend en klik je op de link "Markeer alles als gelezen", worden alleen de forums binnen die categorie als gelezen gemarkeerd. 3. ben je in het forumoverzicht en klik je de link "Markeer alles als gelezen", dan worden alle forums in alle categoriën als gelezen gemarkeerd. Let wel, dit werkt dus alleen zo als je in een van de genoemde overzicht-pagina's staat. Ik heb gemerkt dat als je een topic verwijderd , dit inderdaad weg is maar na verloop van tijd staat het toch weer als ongelezen . Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Duwgati Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Citaat: Ik heb gemerkt dat als je een topic verwijderd , dit inderdaad weg is maar na verloop van tijd staat het toch weer als ongelezen . Begrijp ik je nou goed. Als jij een bericht verwijdert, komt het dan toch weer terug op het board???
mereltje Geplaatst: 25 maart 2009 Geplaatst: 25 maart 2009 Ik bedoel een heel forum b.v. satelliet receivers daar klik ik dus op ,ga naar links onder (markeer als gelezen ) en dan moet je nog een keer aanklikken dat je ze wilt verwijderen ,ze zijn dan weg maar een half uurtje later staat het hele forum weer als ongelezen Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Poetsdoekje Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Origineel bericht van: mereltje Ik bedoel een heel forum b.v. satelliet receivers daar klik ik dus op ,ga naar links onder (markeer als gelezen ) en dan moet je nog een keer aanklikken dat je ze wilt verwijderen ,ze zijn dan weg maar een half uurtje later staat het hele forum weer als ongelezen Ook als de die pagina vernieuwd? (F5) En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
mereltje Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 Heb net 15.33 uur een forum gemarkeerd als gelezen f5 getoetst blijft weg ,ik wacht nog even af hoe het nu reageert. groeten Willy Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Moderator ceesv Geplaatst: 26 maart 2009 Moderator Geplaatst: 26 maart 2009 Het lukt mij niet een afbeelding in mijn bericht zichtbaar te maken. Vroeger kon ik wel een afbeelding zichtbaar maken, nu alleen een link. klik Doe ik iets fout of is er iets veranderd? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
theparasol Geplaatst: 26 maart 2009 Geplaatst: 26 maart 2009 @ceesv: conclusie alles werkt als voorheen. uploaden afbeelding, dan een keer op klikken... eigenschappen levert je de sat4all http link op, copieer deze url. wijzig bericht, voeg afbeelding toe en paste deze http link in je bericht suc6
Moderator ceesv Geplaatst: 26 maart 2009 Moderator Geplaatst: 26 maart 2009 Het is mij nu wel gelukt, maar vroeger hoefde ik al deze handelingen niet uit te voeren. Weer wat geleerd. Bedankt. test http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/download/Number/55337/filename/voorbeeld.jpg Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ron Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Als de afbeelding niet zo idioot groot is, wordt hij ook automatisch zichtbaar. Ron
Gekkenhuis Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Toxic[Q] kun je mij mischien vertellen wat niet te groot is (maxilmale resolutie). Want voor is iets niet gauw te groot op 1920 x 1080 terwijl voor een ander gelijk een scrolbalk onder in het scherm verschijnt. Vriendelijke groet, Gekkenhuis
Ron Geplaatst: 27 maart 2009 Auteur Geplaatst: 27 maart 2009 Er wordt gechecked op formaat in KB, in ons geval max. 100KB. Het is verder niet te slim om afbeeldingen van meer dan 800 x 600 pixels te plaatsen omdat het geheel dan (inclusief topic) niet meer op een 1024x768 of soms zelfs al niet meer op een 1280 x 1024 monitor past. Ron
Gekkenhuis Geplaatst: 27 maart 2009 Geplaatst: 27 maart 2009 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Er wordt gechecked op formaat in KB, in ons geval max. 100KB. Het is verder niet te slim om afbeeldingen van meer dan 800 x 600 pixels te plaatsen omdat het geheel dan (inclusief topic) niet meer op een 1024x768 of soms zelfs al niet meer op een 1280 x 1024 monitor past. Ron Mooi om te weten en hoop dat veel mensen dit zullen lezen want zelf ik heb heel soms nog wel eens een scrolbalk onder in het scherm Bedankt voor de uitleg. Groetjes, Gekkenhuis
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen