Kowalski Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Blijkbaar nog een bugje: Als een onderwerptekst een aanhalingsteken bevat dan verschijnt op de startpagina onder laatste bericht de tekst: & quot; Dat viel me bijv. op bij het bericht dat begint met: "Sync" Het Net niet gelukt... dat zag er op de hoofdpagina uit als: & quot;Sync& quot; Het Net... Blijkbaar komt dat ook te staan in de Re: op de berichten. (N.B. ik heb spaties toegevoegd omdat de editor het anders aanpast) Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Ome Merde Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Citaat: Dat is een bug/slordigheidje van UBB wat er al lang in zit. Het probleemis ook bekend bij UBB, maar het heeft blijkbaar een hele lage prioriteit deze ruimte is te huur
Kowalski Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Dat is snel Ahum... in het >draadje zelf< waar ik dit tegenkwam, staat nog steeds onder Re: & quot; ... Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Elwin Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Als je in dat topic reageert op de topicstarter, staat het niet meer in de titel. Dus is opgelost neem ik aan?
Kowalski Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Alle Re: die ik zie staan hebben wel nog & quot; dus nog niet opgelost, neem ik aan? Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Elwin Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Haha, denk wel dat het is opgelost. Laatste post bij dat topic was rond half 10, het is rond half 12 opgelost...
Duwgati Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Elwin had het juist begrepen. Het werkt voor alle nieuwe reacties. De oude/bestaande reacties worden niet automatisch aangepast, dat moet ik even met de hand doen. Voor het bewuste topic heb ik dat nu gedaan, maar als je er nog meer tegenkomt waar vreemde tekens in de titel staan, moet je de link even hier neerzetten, dan pas ik het aan.
Kowalski Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: Duwgati Elwin had het juist begrepen. Het werkt voor alle nieuwe reacties. Aha OK, begrepen Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Elwin Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Waarom zitten de ads van Google nu tussen de verschillende topicpagina's? Waarom niet gewoon rechts in de hoek zoals ze altijd stonden? Vind dit een beetje raar...
satfanaat Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: Elwin Waarom zitten de ads van Google nu tussen de verschillende topicpagina's? Waarom niet gewoon rechts in de hoek zoals ze altijd stonden? Vind dit een beetje raar... Ik vind dat ook een beetje storend,waarom moet dat nu?
Satdorus Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: satfanaat Origineel bericht van: Elwin Waarom zitten de ads van Google nu tussen de verschillende topicpagina's? Waarom niet gewoon rechts in de hoek zoals ze altijd stonden? Vind dit een beetje raar... Ik vind dat ook een beetje storend,waarom moet dat nu? Inderdaad, niet prettig. Aub. terug naar oude situatie.
Ron Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 Dat blijft zo want onze site kan bestaan dankzij de opbrengsten van de banners. Op de banner in de uitschakelbare rechter kolom klikt(e) geen mens. Niet klikken = geen opbrengsten = geen sat4all. Ik wil ze graag weghalen, als jij dan de kosten gaat betalen:-) De banner laad pas later dan de forum pagina zelf, dus zelfs als je een langzame verbinding hebt, is het niet hinderlijk. Het is pas hinderlijk als je jezelf er aan gaat storen. Dat moet je dan maar gewoon niet doen:-)) Btw, een van de grootste en meest bezochte AV forums in de USA: http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1007540 Dat is pas hinderlijk Ron
D.Quijote Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 De banners die ik trouwens in Spanje te zien krijg, zijn of ik wil weten hoe hoog mijn intellegentie is, of ik wil werken en of ik Engels wil leren. Dus niet echt iets om op te klikken. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Ron Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 Dat ligt meer aan de Spanjaarden dan aan sat4all denk ik:-)) Ron
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen