Ga naar inhoud


Radio Bem Bem stopt per 1 maart


rolandroland

Aanbevolen berichten

Radio BEMBEM, de kidsradio die in december 2005 werd opgericht, zal vanaf 1 maart niet meer online of via de kabel te beluisteren zijn.

 

 

Radio BEMBEM was gestart als online radioproject, met de hoop om later als volwaardig radiostation via de digitale ether overal ontvangen te kunnen worden. Drie jaar later heeft de overheid echter nog steeds geen plannen om de ether te digitaliseren. Als radiostation is het niet mogelijk om te overleven als je enkel via de kabel of online te beluisteren bent. Daarom gaat BEMBEM nu offline.

 

Welke zender komt hiervoor straks in de plaats? Is hier al meer over bekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de site van KPN.COM wordt Radio BEM BEM nog steeds vermeld.

 

http://www.kpn.com/televisie/Digitenne/d...enne_abonnement

 

 

www.radiobembem.nl (Nederlandse editie) ik gaf ook niet aan dat de Belgische editie te beluisteren was in Nederland.

 

Als ik afstem op kanaal 110 zie ik staan: Geen service.

 

KPN gevraagd hoe het zat met deze zender:

 

Het e-mailcenter beschikt niet over inzage in de marketingstrategieën van KPN, waardoor wij uw vraag niet kunnen beantwoorden.

 

Afhankelijk van de behoefte van de gebruikers zal regelmatig het zenderaanbod worden bekeken of wijzigingen gewenst zijn. Klikt u voor het meest recente zenderoverzicht op onderstaande link en kies de tab 'zenderpakket'.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rolandroland
Op de site van KPN.COM wordt Radio BEM BEM nog steeds vermeld.

http://www.kpn.com/televisie/Digitenne/d...enne_abonnement


www.radiobembem.nl (Nederlandse editie) ik gaf ook niet aan dat de Belgische editie te beluisteren was in Nederland.

Als ik afstem op kanaal 110 zie ik staan: Geen service.

KPN gevraagd hoe het zat met deze zender:

Het e-mailcenter beschikt niet over inzage in de marketingstrategieën van KPN, waardoor wij uw vraag niet kunnen beantwoorden.

Afhankelijk van de behoefte van de gebruikers zal regelmatig het zenderaanbod worden bekeken of wijzigingen gewenst zijn. Klikt u voor het meest recente zenderoverzicht op onderstaande link en kies de tab 'zenderpakket'.

Radio BemBem is per 1 maart gestopt in Belgie,dit geldt ook voor de nederlandse versie.

"Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar basseer jij op dat Radio BemBem gestopt zou zijn in België? www.radiobembem.be werkt nog steeds en je kunt live radio aanklikken. Op die site wordt niets vermeld! De livestream werkt bij mij niet.

 

 

Eerst was in Nederland op Radio kanaal 110 Caz te beluisteren. Deze FM zender ging de lucht uit op de FM-band. Op de FM-band kwam Arrow Classic Radio die zender die al was te beluisteren via Digitenne. Radio Caz ging vervolgens hun programmering aanpassen en werd min of meer een non-stop muziek zender. Vervolgens werd Caz! (op Digitenne) vervangen door Radio BemBem wat voor een korte duur is geweest. Caz is nog wel te beluisteren op AM 828KHz.

 

Ik vind het jammer dat KPN niet een melding plaats op Radiokanaal 110 dat de uitzendingen van RadioBemBem gestaakt zijn o.i.d. Zo informeer je klanten beter. De zender wordt nog steeds vermeld op het zenderoverzicht van KPN telecom en de klantenservice verwijst hier naar door.

 

Als ik afstem op kanaal 110 dan hoor ik zachte ruis signaal.

 

 

Radio BemBem België

http://www.radiobembem.be/radio_live/radiobembem.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...