Ga naar inhoud

hp pavillion dv9600 laptop aansluiten op een flatscreen tv

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb een hp pavillion dv9600 laptop en zou graag willen weten of je deze ook op een jvc lcd scherm kan aansluiten.

ik zou als het kan willen dat ik een film welke ik op de laptop heb staan afspelen op jvc lcd scherm.

kan dit en zo ja hoe ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Als ik het goed heb zit daar toch een hdmi aansluiting op.

Kabeltje naar de lcd en spelen maar.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Geplaatst:
Origineel bericht van: kaelem

er zit inderdaat een hdmi aansluiting op dat ga ik dus proberen als ik hiervoor een kabeltje hebt aangeschaft.
moet alleen nog ff kijken waar ik dit kan kopen maar zal waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.
bedankt voor je antwoord.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

• 2 weken later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: peterksr
Origineel bericht van: kaelem

er zit inderdaat een hdmi aansluiting op dat ga ik dus proberen als ik hiervoor een kabeltje hebt aangeschaft.
moet alleen nog ff kijken waar ik dit kan kopen maar zal waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn.
bedankt voor je antwoord.

gr peter

nou ik heb dis een hdmi kabel gekocht aangesloten op de laptop en het lcd scherm maar dat ging dus niet goed.
kreeg op de laptop een blauw scherm met de mede deling dat windows werd uitgeschakeld om beschadiging te voorkomen.
moet er ergens iets ingesteld worden ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Ik zou maar eens je videodrivers gaan updaten.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Je hdmi aansluiting wordt ook aangestuurd door je videokaart. Deze heeft dus drivers nodig. Deze driver kan beschadigd zijn ofzo. Misschien is de driver die je nu gebruikt niet helemaal compatible.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

hallo,

ik heb een NVIDIA GeForc 8400M GS videokaart aan boord heb gekeken voor driver update maar die waren niet gevonden.

Hoe los ik dit nu verder op ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Origineel bericht van: Ome Merde
dit is de nieuwste. heb je die er (al) op ?

deze had ik er inderdaat nog niet op ,dus nu wel.
maar kan je mij dan ook zeggen hoe ik te werk moet gaan om de films via de laptop op mijn lcd svherm af te laten spelen ?
ik heb dus een hdmi kabel een laptop met deze uitgang en een lcd scherm merk JVC type LT-32A85BU waar twee hdmi aansluitingen in zitten.

gr peter

merDe

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Stekker in de laptop, stekker in de TV, laptop output naar extern scherm dmv. van Fn toets ? En dan de TV op HDMI1 of 2 ?

Dan moet ie gewoon werken dacht ik zo ?

:D

Geplaatst:
Origineel bericht van: ozzo
Stekker in de laptop, stekker in de TV, laptop output naar extern scherm dmv. van Fn toets ? En dan de TV op HDMI1 of 2 ?

Dan moet ie gewoon werken dacht ik zo ?

:D

sorry hoor,

maar moet je dan opstarten met je fn toets ingedrukt ik geeft het toe maar ik heb de balle blush verstand van dit.
kan ik dan met b.v. power dvd de film zo op het lcd scherm draaien of moet dat met een ander programma ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

Maakt niet uit welk programma en je kan gewoon normaal booten zoals altijd. Eenmaal op je bureaublad aangekomen kun je d.m.v. een toetsencombinatie (vaak iets met de Fn toets en een schermpje boven je nummerieke toetsen) de output switchen van laptop naar extern. (of je leest even de gebriuksaanwijzing van je lappie).

Waarmee je afspeelt maakt gaan bal uit. Ikzelf heb dat altijd gewoon met mediaplayer gedaan en doe dan ALT-ENTER om full screen te kijken.

That's all ;-))))

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen