Ga naar inhoud


[DM7025] MiLo image (ook voor Ronaldd liefhebbers)


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

picons heeft nog een wijziging in het image zelf nodig om goed te werken, want anders worden ze in je flash geladen en da's geen goed idee.

 

Ronaldd heeft in zijn feed zijn packages afhankelijk gemaakt van "ronaldd-settings", zodat je ze alleen op zijn image kunt installeren. Om ze in mijn feed te zetten moet ik ze eerst nog behoorlijk met de hand "bewerken" om dat eruit te halen.

 

Zoals gezegd ben ik eerst aan de movielist aan het werken. Ben aan het kijken of er een soort "auto-tagger" in te maken is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 99
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Wat kan ik me voorstellen bij een 'auto-tagger'? Dynamische tags op basis van zender en/of programma naam? Eventueel tags op basis van 'nog niet afgespeeld', 'gedeeltelijk afgespeeld', 'helemaal afgespeeld'?

 

Wacht met spanning af..

 

- Ruud

(sinds vanmiddag ook MiLo powered wink )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een eerste aanzetje aangehecht. Deze maakt tags van woorden uit de titel. Tags worden hier gebruikt alsof je ze zelf getagd hebt, dus om te filteren met de blauwe knop.

 

Woorden die meer dan eens voorkomen worden dan tot tags omgebouwd (alleen als de movie nog geen tags had).

 

Werkt al best leuk, kun je snel alle "CSI" afleveringen uit je movielijst kiezen.

 

Aangehechte tar zou ook op andere images moeten werken.

 

Volgende stap is hem slimmer te maken. Stel je hebt de volgende lijst:

 

- CSI Miami 1

- CSI Miami 2

- Law and Order special victims unit

- Law and Order Criminal intent 1

- Law and Order Criminal intent 2

- Criminal minds

- Some unique movie

 

De huidige tagger, waar ik net mee heb gespeeld, komt dan met de lijst:

CSI, Miami, Law, and, Order, Criminal, intent

 

Nou moet hij nog "zien" dat bepaalde tags hetzelfde betekenen, als hij dat doet dan wordt de lijst stukken beter:

 

"CSI Miami", "Law and Order", "Criminal", "intent"

 

En om dan ook nog de laatste kers aan de garnering toe te voegen, dat moet hij natuurlijk over sessies heen onthouden, zodat hij in een paar weken "leert" wat de beste tags zijn. En hij moet dan ook nog snappen dat "Criminal intent" en "Criminal minds" aparte tags zijn.

 

Ik heb ook wat met Suomipoeka gespeeld, maar ik was niet echt onder de indruk. Daar zit veel te veel in dat helemaal niks met movielist te maken heeft (autorestart en dat soort dingen). De "snelheid" winst kun je ook makkelijk bereiken door de "calculate length" uit te zetten in de instellingen, ik heb zo'n 50 opnames in de lijst staan en die wordt binnen een seconde getoond (als de hdd niet uit standby hoeft te komen). De "is al afgespeeld" functie werkt niet, hij ziet bijna alle opnames onterecht als "afgespeeld".

autotagger.tar.gz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik wil deze image graag proberen.

ik volg de zogenaamde 'voor dummys' handleiding om handmatig te flashen. d.w.z. file root.cramfs naar /var/tmp (met FTP)

tot zover geen punt. Nu moet de DREAM toets op de Afst.be. gebruikt worden om in het Enigma menu te komen.

Er is echter met geen mogelijkheid iets te bereiken met deze toets. Wat doe ik verkeerd ??

VU+Ultimate4K  OpenPLI 8.1   (DVB-S2  en DVB-C tuners)
Channelmaster 100 met Smart Titanium Quattro LNB. & Visosat Bigsat met 3x Alps BSTE9-101B. GSO Spaun Switch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Amused
Ook ik wil deze image graag proberen.
ik volg de zogenaamde 'voor dummys' handleiding om handmatig te flashen. d.w.z. file root.cramfs naar /var/tmp (met FTP)
tot zover geen punt. Nu moet de DREAM toets op de Afst.be. gebruikt worden om in het Enigma menu te komen.
Er is echter met geen mogelijkheid iets te bereiken met deze toets. Wat doe ik verkeerd ??


Je gebruikt een verkeerde flash methode. Deze flash methode is voor een 7000.
Zie http://dm7025.de voor de goede flash methode.
Success met het installeren van de Milo image.

Met vriendelijke groet, paardengek
Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardstikke bedankt.

ik was ten onrechte in de veronderstelling dat e.e.a. ook wel voor een 7025 zou gelden.

 

VU+Ultimate4K  OpenPLI 8.1   (DVB-S2  en DVB-C tuners)
Channelmaster 100 met Smart Titanium Quattro LNB. & Visosat Bigsat met 3x Alps BSTE9-101B. GSO Spaun Switch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had op pagina 8 het een na laatste bericht een oproep gedaan of iemand een skin kon aanpassen zodat deze ook in milo werkt.

De url is niet goed.

Het gaat om de simatec chrom skin.

http://feed.newnigma2.to/stable/dm7025/2...1-r0_mipsel.ipk

 

 

Origineel bericht van: antonlamers
Is er iemand die deze skin:

http://feed.newnigma2.to/stable/dm7025/2...-r0_mipsel.ipk aan zou kunnen passen zodat ie ook in Milo werkt?

 

Anton

VU+ Solo2 OpenPli powered

Triax 78 Triple LNB

Qnap TS-119 NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit iets moois in de lucht.

 

De movielijst is opgeleukt met de auto-tagger (jazeker) en hij geeft aan of je films al geheel of gedeeltelijk hebt gezien.

 

Verder werk ik aan de feeds, en komen er ook images uit voor de 800 en 8000, dit keer met werkende feeds.

 

Downloaden van picons moet dan gaan werken, en er komt nog wat meer in de feed.

 

Ik verwacht dit weekend alles voor elkaar te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Er zit iets moois in de lucht.

De movielijst is opgeleukt met de auto-tagger (jazeker) en hij geeft aan of je films al geheel of gedeeltelijk hebt gezien.

Verder werk ik aan de feeds, en komen er ook images uit voor de 800 en 8000, dit keer met werkende feeds.

Downloaden van picons moet dan gaan werken, en er komt nog wat meer in de feed.

Ik verwacht dit weekend alles voor elkaar te hebben.

Je gaat als een speer.
Ik kijk er naar uit.

gr,
BW

DM7020HD - 1TB HDD 2.5" - 2x DVB-C/T (Ziggo) - OpenPLi 3.0 (29-01-2013)

DM7025 - 2x DVB-C (Ziggo) - OpenPLi 2.1 (04-04-2012)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...