Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: lucdec2
Dit is gewoon het gevolg
van een vrije keuze van hardware.

Door de boxkey en het RSA certificaat dat Telenet gebruikt is dat wat moeilijker te kraken.
Maar denk je nu werkelijk dat Nagra2 niet ook gekraakt zal worden bij Telenet ?
Het algoritme is bekend, het enige dat ontbreekt zijn de keys voor Telenet, van andere buitenlandse providers vind je die gewoon op Interent.
Dus op een dag zal ook Telenet hiermee geconfronteerd worden, en zullen zij naar Nagra3 moeten upgraden.
Op zo'n dag zie je dan het ware gelaat van de provider.
In principe hebben ze van iedere klant al 50€ activatiekosten gevangen, dus als er ooit moet omgeruild zou dit gratis moeten kunnen.
Maar activatiekosten hebben een hoog gebakken lucht gehalte, dus het is helemaal niet zeker dat ze voor de nieuwe kaart ook geen activatiekosten zullen vragen.
Of misschien gratis voor diegene met een shake en betalend voor de anderen ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tokemup

je stelt : "Dus met andere woorden hadden jullie voor heel de periode dat je abonee was meer dan 9.90 € willen betalen, dan 1x 12,00 € voor een nieuwe kaart!"

 

Dat zeg ik niet, dan zou ik gezien hebben of hun basispakket me dat geld waard was en dan misschien een abbo genomen hebben of niet. Ik zei wel als ze hun prijs te laag hebben ingeschat dat dat hun probleem is, niet het mijne (alhoewel deze al snel verhoogd werd). Verder heb ik vanaf ik zag wat ze van plan waren gereageerd en de klantendienst een mail gestuurd waarin ik hen zei niet akkoord te gaan (ben de éénmalige activatiekost nog niet vergeten die zelfs nu nog op hun site vermeld wordt)en mij mijn nieuwe kaart niet op te sturen indien ze deze kosten alsnog willen aanrekenen. Hun abbo mag dan stopgezet worden op het moment dat de codering verandert. Was blij dat er weer een satprovider actief was voor ons Belgen, maar gezien de dalende kwaliteit hoeft het voor mij echt niet meer. Lange tijd stond bij ons meestal de dreambox op wegens beter beeld, nu staat voor de Vlaamse zenders meestal de digibox van telenet op omdat die nu beter beeld geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: egypt
Op de duur heb je al meer betaald aan telefoon dan aan activatie kosten van die nieuwe kaart
Dus het besluit is ,betalen zul je gelijk op welke wijze .


Niet als je gratis belt via 12voip naar vaste nummers.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het hier zo allemaal lees dan zou het mij niet verwonderen dat TokeMUp een TV Vlaanderen manneke is hier :-)

Hoe kun je anders een "leverancier" blijven verdedigen die met meerdere maten en gewichten werkt?

Mensen die een basispakket hebben krijgen een brief waarbij ze ofwel kunnen upgraden naar het pluspakket en geen extra activeringskosten moeten betalen, of ze moeten voor de nieuwe kaart 12,50€ betalen...

Mensen die verontwaardigd bellen naar TVV krijgen als reactie dat ze die kost toch niet gaan moeten betalen en onwetenden die niet bellen betalen 12,50€ extra of gaan naar het pluspakket...

Tactisch goed geprobeerd van TVV: domme klanten met (slechts) een basispakket betalen extra en wie op zijn achterpoten gaat staan krijgt de melding dat het om een "fout" in de brief gaat en moeten niets extra betalen.

Test Aankoop zal er een vet kluifje aan hebben :-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bowsat
@Tokemup
je stelt : "Dus met andere woorden hadden jullie voor heel de periode dat je abonee was meer dan 9.90 € willen betalen, dan 1x 12,00 € voor een nieuwe kaart!"

Dat zeg ik niet, dan zou ik gezien hebben of hun basispakket me dat geld waard was en dan misschien een abbo genomen hebben of niet. Ik zei wel als ze hun prijs te laag hebben ingeschat dat dat hun probleem is, niet het mijne (alhoewel deze al snel verhoogd werd). Verder heb ik vanaf ik zag wat ze van plan waren gereageerd en de klantendienst een mail gestuurd waarin ik hen zei niet akkoord te gaan (ben de éénmalige activatiekost nog niet vergeten die zelfs nu nog op hun site vermeld wordt)en mij mijn nieuwe kaart niet op te sturen indien ze deze kosten alsnog willen aanrekenen. Hun abbo mag dan stopgezet worden op het moment dat de codering verandert. Was blij dat er weer een satprovider actief was voor ons Belgen, maar gezien de dalende kwaliteit hoeft het voor mij echt niet meer. Lange tijd stond bij ons meestal de dreambox op wegens beter beeld, nu staat voor de Vlaamse zenders meestal de digibox van telenet op omdat die nu beter beeld geeft.


dan woon je in ex indi gebied veronderstel ik,want in vlaanderen gebied is het beeld slechter geworden sinds ze VTM HD en MTVNHD bij hebben gezet.
de kabel zit vol,
ze doen net hetzelfde als TVV doet,proppen.
en tegen de zomer verwacht ik dat al jullie FTA zenders deels achter het kaartje gaan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ZOOM
Test Aankoop zal er een vet kluifje aan hebben :-)))


als test aankoop daar iets tegen doet,dan is het niet eerlijk tegenover telenet waar ze zelf veel klachten over hebben gehad en niks mee gedaan hebben.
tegen telenet kunnen ze niks doen omdat de politiek telenet steunt en postjes hebben overal.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ik het hier zo allemaal lees dan zou het mij niet verwonderen dat TokeMUp een TV Vlaanderen manneke is hier :-)


Zelfs indien dit het geval zou zijn, wat ikzelf niet eens geloof, dan nog is dat zijn goed recht.

Ik begrijp ook wel zijn redenering, alléén deel ik ze niet.

Dat TVVlaanderen uit de kosten moet geraken en zelfs geacht wordt winst te maken is volledig juist. Is dit het geval niet, wel dan zal de boetiek niet lang openblijven.

Dat naar rendabiliteit wordt gezocht is volkomen terecht, alléén dient dit op een eerlijke en wettelijk correcte manier te gebeuren.

Niet alléén omdat de klanten daar recht op hebben, maar ook omdat dat niet doen alléén maar leidt tot boze klanten die hetzij opzeggen, hetzij mistevreden zijn en je beste reclame is volgens mij nog steeds tevreden klanten.

TVVlaanderen heeft daar een grote kans laten liggen om zich te onderscheiden van zijn concurrenten en dat is spijtig.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren in mijn inbox een tevredenheidsenquete van tvvl gekregen en daar heb ik geopperd om voor iedereen de KW gratis te maken.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sergio Conceicao
hadden ze nds genomen moesten er geen nieuwe kaarten zijn nu is nog nooit opengeweest zonder abbo was al die zever niet nodig geweest ze krijgen de streken van belgacom+telenet


Moesten ze NDS genomen hebben dan hadden er al veel nooit klant geworden. Grote troef van tvv is de vrijheid van hardware!
Voor de hobby jongens zoals ons had dit geen probleem geweest, maar voor de doorsnee had het wel een probleem geweest.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Citaat:
Als ik het hier zo allemaal lees dan zou het mij niet verwonderen dat TokeMUp een TV Vlaanderen manneke is hier :-)


Zelfs indien dit het geval zou zijn, wat ikzelf niet eens geloof, dan nog is dat zijn goed recht.

Ik begrijp ook wel zijn redenering, alléén deel ik ze niet.

Dat TVVlaanderen uit de kosten moet geraken en zelfs geacht wordt winst te maken is volledig juist. Is dit het geval niet, wel dan zal de boetiek niet lang openblijven.

Dat naar rendabiliteit wordt gezocht is volkomen terecht, alléén dient dit op een eerlijke en wettelijk correcte manier te gebeuren.

Niet alléén omdat de klanten daar recht op hebben, maar ook omdat dat niet doen alléén maar leidt tot boze klanten die hetzij opzeggen, hetzij mistevreden zijn en je beste reclame is volgens mij nog steeds tevreden klanten.

TVVlaanderen heeft daar een grote kans laten liggen om zich te onderscheiden van zijn concurrenten en dat is spijtig.

Greets


Stel er wordt veel respons gegeven richting tvv en ze laten de 12,5 € vallen. op een of andere manier zullen die centjes in de lade moeten komen. Dus gevolg tarief verhoging (wat volledig legaal is volgens hun algemene voorwaarde). Zijn jullie dan gelukkig?????
De rest van je abbo jaren meer betalen.

Ik had dan toch liever een prijs verhoging gezien die extra zenders met zich meebracht!!!!

Nu ga Ik kankeren: Stel dat het zo loopt. krijg Ik mijn 12,5 € gecrediteerd??!! Ik heb een top pakket dus heb Ik zo de prijs betaald van mijn nieuw kaartje. maar er komt een prijsverhoging in de plaats van een aanrekening. Dan wil Ik iets in de plaat of mijn geld terug!!!

Je ziet dat je nooit iedereen tevrede kan maken.

Ik begrijp jullie denk wijze ook, maar Ik denk verder blijkbaar. Betalen zal je toch. En jullie willen blijkbaar meer betalen. Want hun prijs verhoge tot de kosten terug betaald zijn voor het kaartje en dan een prijsverlaging, dat zal niet gebeuren.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welja, dat men een prijsverhoging doet.

 

Dan kan tenminste iedereen die niet wil blijven als abonnee omdat hij/zij oordeelt dat het te duur is voor wat het nog voorstelt, zijn abonnement opzeggen en wordt niemand meer bedrogen die alvorens een abonnement af te sluiten de publiciteit leest en ervan uitgaat dat hij bij de goedkoopste provider terechtkomt(doch later wel de rekening krijgt gepresenteerd door dit soort van verborgen en onwettelijke kosten).

 

Een prijsverhoging met extra zenders had je liever gezien. Wel de enige prijsverhoging die ik bij TVVlaanderen tot hier heb gekend, was er één met minder zenders (remember Action Now, BBC Prime die zonder meer zijn verdwenen uit het basispakket)

 

Je wil iets in de plaats als er een prijsverhoging komt. Wel wat zou je denken van het feit dat je abonnee bent bij TVVlaanderen en dank zij jouw TVVlaanderen kan blijven bestaan als enige aanbieder van Vlaamse zenders via satelliet. Want dat was toch waarvoor wij allemaal op onze knieën moesten gaan zitten en waarvoor wij alles moesten aanvaarden wat TVVlaanderen ons onwettelijk aanrekent.

 

Jij denkt verder dan iedereen hier. Wel als je het zelf zegt, wie zijn wij om het tegendeel te gaan beweren. Als je dit zomaar aanvaardt, staat volgende week de volgende illegale actie van TVVLaanderen klaar en mag je geen 12,50 Euro betalen, maar nog eens 50 Euro links en 60 Euro rechts en krijg je er bovendien toch een prijsverhoging bovenop.

 

Greets.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...