Ga naar inhoud


Betalende smartcardwissel bij TVVlaanderen


Gast Paullo

Aanbevolen berichten


  • Reacties 205
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Paullo
Welja, dat men een prijsverhoging doet.

Dan kan tenminste iedereen die niet wil blijven als abonnee omdat hij/zij oordeelt dat het te duur is voor wat het nog voorstelt, zijn abonnement opzeggen en wordt niemand meer bedrogen die alvorens een abonnement af te sluiten de publiciteit leest en ervan uitgaat dat hij bij de goedkoopste provider terechtkomt(doch later wel de rekening krijgt gepresenteerd door dit soort van verborgen en onwettelijke kosten).


De prijs verhoging is geen rede om je contract vroegtijdig op te zeggen, maar deze extra 12,5 € wel dus grijp je kans!

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Een prijsverhoging met extra zenders had je liever gezien. Wel de enige prijsverhoging die ik bij TVVlaanderen tot hier heb gekend, was er één met minder zenders (remember Action Now, BBC Prime die zonder meer zijn verdwenen uit het basispakket)

Voor het pluspakket komt er waarschijnlijk ook iets gelijkaardigs, want MTV Hits verdwijnt, met die middelen kan dan MTVNHD bekostigd worden.
Dan is de vraag of er een andere zender in het pluspakket komt, of elke zender uit dat pakket die op die transponder zit gewoon wat extra bandbreedte krijgt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: Paullo
Een prijsverhoging met extra zenders had je liever gezien. Wel de enige prijsverhoging die ik bij TVVlaanderen tot hier heb gekend, was er één met minder zenders (remember Action Now, BBC Prime die zonder meer zijn verdwenen uit het basispakket)

Voor het pluspakket komt er waarschijnlijk ook iets gelijkaardigs, want MTV Hits verdwijnt, met die middelen kan dan MTVNHD bekostigd worden.
Dan is de vraag of er een andere zender in het pluspakket komt, of elke zender uit dat pakket die op die transponder zit gewoon wat extra bandbreedte krijgt.


De zender MTV Hits zit op de MTV Networks transponder en die blijft daar zitten! Hij wordt enkel geschrapt van de TVV en CD zenderlijst. Geen bandbreedte winst dus.
Of er een zender in de plaats komt, blijft een vraag.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
De prijs verhoging is geen rede om je contract vroegtijdig op te zeggen, maar deze extra 12,5 € wel dus grijp je kans!


Alvorens om het even wat te schrijven, is het misschien beter eens de Wet op de Handelspraktijken te lezen.

Indien een substantiële wijziging wordt aangebracht aan één van de elementen van de overeenkomst, bestaat er voor de consument de mogelijkheid om over te gaan tot beëindiging van de overeenkomst en de aanbieder van de dienst is zelfs verplicht om dit te melden.

Dat geldt dus niet alléén voor deze verborgen kosten, maar nog meer voor een tariefverhoging.

Staat klaar en duidelijk in die wet en daarvoor moet ik mij dus niet - als een slangenmens- in allerhande bochten wringen om één en ander dat niet is uit te leggen, uitgelegd te krijgen.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
De zender MTV Hits zit op de MTV Networks transponder en die blijft daar zitten! Hij wordt enkel geschrapt van de TVV en CD zenderlijst. Geen bandbreedte winst dus.
Of er een zender in de plaats komt, blijft een vraag.
mvg

Benieuwd hoe de Pluspakket gebruikers dat zullen ervaren.
Uiteindelijk wordt hen iets afgenomen, om het aan de HD gebruikers te geven.
Opnieuw, ik heb er zelf geen last van met mijn Toppakket, maar het kan toch niet prettig zijn om dat te zien gebeuren als je enkel het pluspakket hebt, en niet de HD zenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: TokeMUp
De zender MTV Hits zit op de MTV Networks transponder en die blijft daar zitten! Hij wordt enkel geschrapt van de TVV en CD zenderlijst. Geen bandbreedte winst dus.
Of er een zender in de plaats komt, blijft een vraag.
mvg

Benieuwd hoe de Pluspakket gebruikers dat zullen ervaren.
Uiteindelijk wordt hen iets afgenomen, om het aan de HD gebruikers te geven.
Opnieuw, ik heb er zelf geen last van met mijn Toppakket, maar het kan toch niet prettig zijn om dat te zien gebeuren als je enkel het pluspakket hebt, en niet de HD zenders.


De vraag is, hoeveel kijkers heeft MTV Hits? Naast al de andere. Het is persoonlijke smaak, maar Ik keek er in iedergeval niet naar. Ik kan niet spreken in naam van andere. Naast Hits zijn er natuurlijk zat ander MTV zenders. Maar het blijft natuurlijk weer een zender minder.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het gewoon belangrijk om de Vlaamse zenders op een zo goedkoop mogelijke manier te kunnen zien. Met die extra 12 euro erbij zal het nog enkele jaren duren voor het verschil met belgacom tv goedgemaakt is... Toch iets om rekening mee te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Frankb1
Voor mij is het gewoon belangrijk om de Vlaamse zenders op een zo goedkoop mogelijke manier te kunnen zien. Met die extra 12 euro erbij zal het nog enkele jaren duren voor het verschil met belgacom tv goedgemaakt is... Toch iets om rekening mee te houden.


Weegt die 12 € op tegen een verplicht internet abbo bij Bcom? Is wederom koppel verkoop, waar de politiek de hand boven het hoofd houd.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Citaat:
De prijs verhoging is geen rede om je contract vroegtijdig op te zeggen, maar deze extra 12,5 € wel dus grijp je kans!


Alvorens om het even wat te schrijven, is het misschien beter eens de Wet op de Handelspraktijken te lezen.

Indien een substantiële wijziging wordt aangebracht aan één van de elementen van de overeenkomst, bestaat er voor de consument de mogelijkheid om over te gaan tot beëindiging van de overeenkomst en de aanbieder van de dienst is zelfs verplicht om dit te melden.

Dat geldt dus niet alléén voor deze verborgen kosten, maar nog meer voor een tariefverhoging.

Staat klaar en duidelijk in die wet en daarvoor moet ik mij dus niet - als een slangenmens- in allerhande bochten wringen om één en ander dat niet is uit te leggen, uitgelegd te krijgen.

Greets


Na 1 jaar abonnement kun je toch altijd het contract opzeggen mits 1 maand opzegtermijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je al belgacom adsl hebt is de koppelverkoop geen probleem. Dit zal ook ooit wel eens afgeschaft worden. En de internet snelheidsverlaging tijdens het tv kijken is ook niet zo een ramp. je surft toch niet tijdens het tv kijken. Trouwens, de snelheid is bij mij altijd van ondergeschikt belang geweest. Anders had ik telenet internet gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: riji
Origineel bericht van: Coliseo

Een vaste lijn is ook voldoende vermoed ik...


Ja, mits je geen abonnement hebt bij een andere ADSL-internetprovider.


Ik denk wel dat je een minimum abbo zult nodig hebben, zonder internet geen TV.

Als er geen IP verkeer kan zijn zal je ook geen IPTV kunnen kijken.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...