Ga naar inhoud


NBS heft zichzelf op


Gast Paullo

Aanbevolen berichten

Volgens een bericht op de website van de Nederlandse Belangenvereniging van Schotelbezitters is vanaf 9 februari 2009 de vereniging opgeheven:

 

Dit staat vermeld:

 

" Opheffing Nederlandse Belangenvereniging Schotelbezitters

 

Het bestuur van de Nederlandse Belangenvereniging Schotelbezitters (NBS) heeft op maandag 9 februari 2009 besloten de vereniging per direct op te heffen. De reden hiervoor is het tijdsgebrek bij de bestuursleden en de moeite om nieuwe bestuursleden te vinden. Daarnaast zijn wij van mening dat er in de hedendaagse markt weinig plaats meer is voor een verenigig als de onze."

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites


1. Er is nooit plaats geweest voor die club

2. Een vereniging kan je pas opheffen als het een vereniging is. Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze hun club opgeheven hebben wink

3. Ik kan me voorstellen dat ze het inderdaad tussen al hun journalistieke hoogstandjes op totaal tv door, met al hun andere commerciele activiteiten en het "inwerken" bij Canal digitaal wat druk hebben. LOL

 

Ron

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen bepaalde bestuursleden van de NBS zich gingen mengen

in forumdiscussie's over de bitrate die CanalDigitaal hanteerde, en lukraak CDS na zaten te praten dat de kwaliteit perfect is en hogere bitrates geen zin hadden, kreeg ik meer het idee dat de NBS de belangenvereniging van CDS zélf was i.p.v. belangen te behartigen van de schotelaars.

 

Er gaat dus helemaal niets verloren met die club.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch geeft deze vereniging of club wel wat gedaan... Wat d8 je van MTV-Nederland op de Astra-1, het terugkrijgen van NGC toen hij wegging op de satelliet en vervolgens de enquete voor het themapakket...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja om nu te beweren dat er niets gebeurd is, dat zou ik nu ook niet zeggen.

 

Over de rest ga ik het niet hebben, ik heb geen zin om oude koeien uit de sloot te halen.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]1. Er is nooit plaats geweest voor die club
2. Een vereniging kan je pas opheffen als het een vereniging is. Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze hun club opgeheven hebben wink
3. Ik kan me voorstellen dat ze het inderdaad tussen al hun journalistieke hoogstandjes op totaal tv door, met al hun andere commerciele activiteiten en het "inwerken" bij Canal digitaal wat druk hebben. LOL

Ron


Opgeheven Tox?

DM8000, DM500HD Loewe Xelos, Samsung LED, WD My Book T55 4x Alps Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: caveman
Origineel bericht van: Toxic[Q
]1. Er is nooit plaats geweest voor die club
2. Een vereniging kan je pas opheffen als het een vereniging is. Ze bedoelen waarschijnlijk dat ze hun club opgeheven hebben wink
3. Ik kan me voorstellen dat ze het inderdaad tussen al hun journalistieke hoogstandjes op totaal tv door, met al hun andere commerciele activiteiten en het "inwerken" bij Canal digitaal wat druk hebben. LOL

Ron


Opgeheven Tox?


waarschijnlijk

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...