bertie Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Bij het uploaden van de settingslijst met pceditor1.2.49 krijg ik melding "Driver kan niet worden geopend kan niet schrijven naar PIPE03 Iemand een oplossing? gr,Bertie
bash! Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Ik denk PC Editor even opnieuw installeren. Dit is een foutmelding van de applicatie zelf. Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
bertie Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Geplaatst: 1 maart 2009 hou Baz, hebt het terug geinstaleerd,echter nog steeds dezelfde melding gr,
Moderator wiz Geplaatst: 1 maart 2009 Moderator Geplaatst: 1 maart 2009 even een oudere versie installeren, helpt dat? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
bertie Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 nog steeds het zelfde probleem,heb ook geprobeerd te conecteren (via usbclient) met totalcommander maar geen verbinding.Heeft dat iets te maken met het IPadress?want ik denk dat het niet juist staat Bij DHCP vindt hij ook niets gr,
bash! Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Even een fixed IP adres instellen dan Dus: DHCP uitzetten Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
HvM Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Als je in Vista werkt moet je als administator uitvoeren. Groetjes HvM IDL 7000 PVR 80Gb geen CD v214.104 Aston 1.07 v 2.18 Vu+ Duo
omanski Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Volgens mij wil Bertie de kanalenlijst uploaden via Usb en niet via het netwerk...... Dan heeft hij toch géén IP adres nodig ?? Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
bertie Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 Al bedankt voor de antwoorden ,maar het lukt niet met pceditor de settingslijst over te zetten - met flashtools via usb wel de NLBimage, Als ik het via netwerk zou doen hoe sluit ik dan hardwarematig de box in het netwerk(ik werk met een laptop- vista en wireleslan? gr,
omanski Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 @Bertie, Dit hebben we hier eerder behandeld, ik heb dus nu een kabel tussen de box en het modem ! En mijn Kerstkado hangt aan de laptop.......en werkt goed ! http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...rue#Post1614357 Succes ermee ! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
omanski Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Heb jij nog succes gehad ?? Bertie, met de tips.....??? Ben wel benieuwd, of we jou verder hebben kunnen helpen.... Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
bertie Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Geplaatst: 5 maart 2009 Ik heb wel mijn CDkaart aan de praat gekregen zonder cam,het netwerk heb ik nog niet geinst.moet nog wat kabel gaan kopen.En het is mij nog steds niet gelukt via usb de Kanalen lijst over te zetten ondanks dat ik zie dat hij verbondenis .Maar wel bedankt voor jullie antwoorden super!! gr, Bertie
denktenk Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 @Bertie: Welke box heb je en hoe probeer je via USB de settings in de box te blazen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen