bigtwin Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Eens een keer een ander probleem dan geen beeld: Mijn dmm staat in standby (rode led brand) en geeft dan soms toch beeld. Als ik hem dan aanzet, geeft hij beeld van een andere zender. Soms geeft hij beeld in standby en reageert dan in zijn geheel niet op de AB. Iemand een idee waardoor dat met Nabilo Darkstar II kan komen? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
RobbieT Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Als je via de webinterface hebt gekeken dan wil het wel eens gebeuren dat je beeld hebt terwijl de ontvanger standby staat. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Hoeba Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Ik dacht dat het zo hoorde, als je via de PC, webif oid, kijkt hoeft de dreambox of Dbox2 niet van rood af. Heb het hier al eens meer over gehad, over hoe dat nu zit, maar kreeg er weinig respons op. Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
bigtwin Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Nee, het heeft niets met de web interface te maken. Ik heb de dm juist voor dit probleem al eens gereboot, en daarna niets meer mee gedaan (kijk dan via een antdere ontvanger), dus ook niet met de webinterface benaderd. Kijken via web doe ik al zeker nooit. Het moet dus met iets anders te maken hebben. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
bigtwin Geplaatst: 23 maart 2009 Auteur Geplaatst: 23 maart 2009 Aanvullende info, ik heb afgelopen weekend gezien dat de dm om exact 03:00 uur, ook als hij aan staat, naar diezelfde zender overschakelt, als waar hij op staat als hij in standby staat als hij beeld geeft. Er bestaat geen cron of at job, dus het lijkt of er ergens anders een timer is die dit doet... Iemand een idee? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Hoeba Geplaatst: 24 maart 2009 Geplaatst: 24 maart 2009 EPG? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen