Han Peekel Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Hoi Ik heb voor iemand een gecrashte medion laptop van een nieuwe installatie voorzien. Nu staat standaard de FN toets ingeschakeld en het nummerieke gedeelte zit standaard onder de lettertoetsen dus dat typt een beetje lastig. Weet iemand toevallig met welke toetsencombinatie je dit kunt omschakelen. Type nummer van de laptop weet ik zo-even niet. Han
theparasol Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Maak met notepad even een .reg bestand en paste dit erin: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard] "InitialKeyboardIndicators"="0"
Han Peekel Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Geplaatst: 1 maart 2009 Hoi parasolletje Dat is snel ,probeer ik morgenavond even. Bedankt Han
theparasol Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Allemaal waarheden als een koe Sjaak. Alleen de registerwaarde eenmalig zetten en je bent voorgoed van al deze variabelen en weetjes verlost Erg handig in netwerkomgevingen waar gebruikers wisselend inloggen op desktops en laptops. Lopen ze tenminste niet meer te drammen dat ze niet meer kunnen inloggen
Big fellow Geplaatst: 1 maart 2009 Geplaatst: 1 maart 2009 Probeer het eens uit zal ik zeggen..... Ik denk namelijk dat het wel werkt met een register hack... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Poetsdoekje Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol Maak met notepad even een .reg bestand en paste dit erin: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard] "InitialKeyboardIndicators"="0" ja, maar met deze oplossing ben je voor altijd je FN toets softwarematig kwijt, je hebt hem soms toch nodig? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Han Peekel Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: theparasol Maak met notepad even een .reg bestand en paste dit erin: Windows Registry Editor Version 5.00 [HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Keyboard] "InitialKeyboardIndicators"="0" Hoi Ik ben er net even langs gegaan na mijn werk en heb de waarde (was 2)op 0 gezet en hij start nu op met de normale instelling . De rest van de discussie had ik nog niet gelezen en ben vergeten te kijken of de FN toets daar nu nog werkt. Maar bij mijn eigen Asus laptop staat de waarde ook op 0 en werkt de FN toets wel goed. Han
theparasol Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Bespaar je de moeite: De registry mod heeft ook totaal geen invloed op de werking van de FN toets. Enkel de numlock functie wordt altijd uitgeschakeld, ongeacht de instelling in het profiel danwel instelling in de bios of het handmatig inschakelen van de numlock functie tijdens de boot van windows. Overigens de FN toets kan niet beinvloed worden door windows, laptop handelt deze toets hardwarematig af. Zit erop om met minder toetsjes toe te kunnen en wel allerlei extra functies comfortable aan te bieden: helderheid, volume, slaapstand etc etc.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen