dukdalf46 Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Weet iemand hier of er monoblocks bestaan voor Astra 1+2? Een vriend van me heeft een huis in engeland en wil naast de engelse zenders nu ook de nederlandse zenders kunnen ontvangen. Of moet ik het oplossen met 2 lnb's en een switch? Hij heeft een standaard sky box daar staan. Nu wil ik daar een standaard seca box naast zetten en de coax via lnb-out doorlussen naar de sky box. Helaas weet ik (nog) niet of de sky box diseqc ondersteund. Bestaan er misschien boxen waar tegelijkertijd 2 smartcards (sky en cds) in kunnen? Ik heb al even op internet gezocht maar kan tot nu toe niet veel vinden. Graag wat advies gevraagd wat we het beste kunnen doen. Alvast bedankt.
tgg Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo Dukdalf, Alle skyboxen die ik gezien heb ondersteunen geen disceq! grt. Teun
Ou-Tannu Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 word nog leuk als de ruimte op 28E nog eens vol raakt ;D Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
WPW Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Neem een t55 met 4 houders en 4 quad's, 2xastra2 naar de skybox en de rest met switches naar de 2de(3de) ontvanger. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen