Ga naar inhoud

Amos te ontvangen in zuid-Limburg met schotel van 100cm ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal.

Ik ben onlangs van Gelderland naar Zuid-Limburg verhuisd. Zowel in Gelderland als nu hier in het zuiden maak ik gebruik van een schotel van 100cm. Hier in het zuiden krijg ik echter de Amos-satelliet niet meer door, terwijl ik vroeger een redelijke ontvangst had, zeker van de Oekraïense zenders (1+1, K1, K2, ICTV enz).

Is het niet zo dat ik nu hier in het zuiden eigelijk een betere ontvangst zou moeten hebben? Of heb ik hier in het zuiden een grotere schotel nodig?

Groetjes

Gilbert

Geplaatst:

Je moet hem gewoon kunnen ontvangen.

Of je moet nog eens goed zoeken, of er mankeert iets aan je apparatuur/bekabeling.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Die footprint is niet erg nauwkeurig...ik ontvang alle AMOS transponders met 100% signal quality..loeihard dus. Niet de Middle East Beam.

Ik zit normaal gesproken in het Rhein Main gebied. Met een 1,20 mtr. schotel prime focus schotel en 0,3 db LNC.

Geplaatst:

Hartelijk dank voor jullie antwoorden. Ik ga morgen nog eens aan de slag. Mijn vrouw wordt anders boos als zij haar Oekraïense zenders niet meer krijgt.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen