Ga naar inhoud


DVB-T in Belgie ?


FILIP1654

Aanbevolen berichten


  • Reacties 227
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat de echte prijs gaat worden heb ik net als iedereen het raden naar. 6 € was een fictief bedrag.

Maar wat denk je zelf wat de prijs zal worden in de begin periode.

Als ze het op TV Vlaanderen gemunt hebben gaan ze geheid onder hun prijs.

Ze hoeven maar net genoeg klanten af te snoepen, om TV vlaanderen financieel onredabel te maken.

Dan halen ze de hele buit binnen.

Bedenk dat minstens de helft van de TV Vlaanderen klanten, beperkt is tot een vaste schotel en alleen kijkt naar het pakket van Tv Vlaanderen.

 

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

wie zegt er dat telenet dvb-t niet gaat gebruiken voor zn prime pakket ook aan bgc tv en tvv klanten te kunnen slijten?

 

Bovendien geeft dit hun ook dekking in niet telenet-gebied (brussel-wallonie) en ik denk dat het hun vooral daar om te doen is.

 

Of wie weet gaan ze dvb-t alleen aanbieden op vanaf de tweede tv (als aanvulling in de slaapkamer, keuken, buro, toilet of wherever de klant denkt televisie te moeten kunnen kijken, bovenop de digitale kabel in de living)

 

Een verhaal van 6Euro/maand kunnen ze net zo goed over hun eigen kabel doen, dat zou hun veel goedkoper uitkomen dan een dvb-t multiplex te gaan huren.

 

Ik denk echt niet dat ze tvvlaanderen al als concurrentie beschouwen in mechelen.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zjik
Misschien wel goed nieuws voor tvv, ikzelf was van plan indien er een mooi aanbod op dvbt kwam eventueel over te schakelen naar dvbt en met mijn schotel voor de Fta kanalen en feeds te gebruiken maar nu ik weet dat Telenet de provider wordt blijf ik zeker bij tvv.


Of dit goed nieuws is voor TVV : misschien , maar bekijk het eens zo : TVV had een sterk punt doordat de ontvangst niet aan een vaste plaats gebonden was ( je huisadres ) maar ook op je vakantie-adres , caravan of chalet kon gebruikt worden . Als telenet een pakket aanbied dat kabel en DVB-T combineert dan valt er voor TVV een sterk argument weg .

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gene 1225
Origineel bericht van: zjik
Misschien wel goed nieuws voor tvv, ikzelf was van plan indien er een mooi aanbod op dvbt kwam eventueel over te schakelen naar dvbt en met mijn schotel voor de Fta kanalen en feeds te gebruiken maar nu ik weet dat Telenet de provider wordt blijf ik zeker bij tvv.


Of dit goed nieuws is voor TVV : misschien , maar bekijk het eens zo : TVV had een sterk punt doordat de ontvangst niet aan een vaste plaats gebonden was ( je huisadres ) maar ook op je vakantie-adres , caravan of chalet kon gebruikt worden . Als telenet een pakket aanbied dat kabel en DVB-T combineert dan valt er voor TVV een sterk argument weg .


Hangt er van af. Wie al in de ardenne zit kan al geen DVB-T signaal meer ontvangen uit Vlaanderen, zonder forse buiten antenne.

Terwijl je met een 60 cm schotel op een driepoot tegen de grond perfect bijna overal in europa (vaste land) astra 1 kan ontvangen.
Voor camper of caravan is de keuze dan snel gemaakt.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp
Terwijl je met een 60 cm schotel op een driepoot tegen de grond perfect bijna overal in europa (vaste land) astra 1 kan ontvangen.
Voor camper of caravan is de keuze dan snel gemaakt.

Klopt, maar waar campers en caravans heel populair zijn in Nederland is dit toch maar een heel klein groepje in Vlaanderen.
Als hun doelmarkt zich daartoe gaat beperken gaan ze echt wel hun levensvatbaarheid verliezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: zzzzzzz
Origineel bericht van: TokeMUp
Terwijl je met een 60 cm schotel op een driepoot tegen de grond perfect bijna overal in europa (vaste land) astra 1 kan ontvangen.
Voor camper of caravan is de keuze dan snel gemaakt.

Klopt, maar waar campers en caravans heel populair zijn in Nederland is dit toch maar een heel klein groepje in Vlaanderen.
Als hun doelmarkt zich daartoe gaat beperken gaan ze echt wel hun levensvatbaarheid verliezen.



Ja, maar waar mikt Telenet dan op?
De andere helft van niets?

Iedereen die wat op de hoogte was, zat te wachten op een vierde speeler. Nu dit Telenet is geworden is het vuur geblust en de interesse weg. Dit zie je al aan dit topic. Het wordt dood gezwegen en meer verdient deze mafia prijktijk ook niet.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: TokeMUp

Iedereen die wat op de hoogte was, zat te wachten op een vierde speeler. Nu dit Telenet is geworden is het vuur geblust en de interesse weg. Dit zie je al aan dit topic. Het wordt dood gezwegen en meer verdient deze mafia prijktijk ook niet.

mvg


Die vierde speler komt nog: mobistar begint na de zomer met tv.

Ook base mengt zich in de strijd; die zouden in april tv lanceren (en daarvoor samenwerken met tvvlaanderen).

En er is nog plaats op het norking netwerk.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Davev
Origineel bericht van: TokeMUp

Iedereen die wat op de hoogte was, zat te wachten op een vierde speeler. Nu dit Telenet is geworden is het vuur geblust en de interesse weg. Dit zie je al aan dit topic. Het wordt dood gezwegen en meer verdient deze mafia prijktijk ook niet.

mvg


Die vierde speler komt nog: mobistar begint na de zomer met tv.

Ook base mengt zich in de strijd; die zouden in april tv lanceren (en daarvoor samenwerken met tvvlaanderen).

En er is nog plaats op het norking netwerk.



Waarschijnlijk één mux per aanbieder.

Ik ben echt benieuwd of ook de HD-zenders van de VRT en VTM erbij zullen zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patje7of9



Waarschijnlijk één mux per aanbieder.

Ik ben echt benieuwd of ook de HD-zenders van de VRT en VTM erbij zullen zijn.



Nordkring zal de zenders er zelf wel opzetten , waarna de klant bij TN of een ander een abbo kan afsluiten met de gewenste zenders . Een goed voorbeeld van wat er op de kabel ook kan .

vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is in elk geval niet wat ze op hun website zetten.

Citaat:
2. Wie zal uitzenden via het netwerk van Norkring België?

Norkring België heeft zoals voorzien de noodzakelijke stappen gezet in de selectieprocedure voor het verhuren van de digitale uitzendfrequenties via haar omroepinfrastructuurnetwerk in België. De selectieprocedure wordt nu verder gezet in een finale fase, die in het eerste kwartaal van 2010 afgerond zal worden.

 

Citaat:
6. Welke zenders zullen beschikbaar zijn via het zenderpark van Norkring België?

Deze beslissing wordt niet door Norkring genomen maar wel door de partij(en) die uitzendingen gaan aanbieden.

 

Citaat:
8. Zal Norkring België zelf uitzendingen aanbieden?

Neen.

Dreambox DM600 pli jade3

Dreambox DM800 Gemini 4.6

Technisat multytenne twin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Als Norkring de signalen gaat verspreiden en je een abonnement kan nemen bij Telenet of Mobistar op dezelfde signalen dan vind ik dat wel een goeie situatie. Dan kan je nog steeds Telenet ditchen.

Telenet en Mobistar werken al samen voor GSM.
Dat worden bikkelharde... bloedbroeders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...