Gast Zwammi Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Halo iedereen, Ik heb op het forum een tijdje rondgekeken alvorens de aankoop maar nu heb ik dan toch uiteindelijk mijn nieuwe HD ontvanger. Het is de: Vantage HD 6000s geworden. Meer info:Vantage Website Ik kijk nu naar Tv Vlaanderen via een Aston Cam. Maar ik zie dat deze ontvanger ook de volgende kaartlezers heeft: Conax, XCrypt, DGCrypt, Crypton, Firecrypt. Welke kaarten kan je hier mee laten werken? En is het mogelijk om Tv Vlaanderen via de kaartlezer te laten werken? Of mss door een bepaalde software update? Ben van plan om wel even korte review te schrijven, maar eerst ga ik hem nog even verder uittesten.
Gast Zwammi Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Heb een 1ste probleempje... Heb software ingeladen waardoor mediaguard ontvangst mogelijk is. Dus met mijn canaldigitaal kaart werkt de ontvanger in de kaartlezer nu perfect. Echter wil hij nog 1 zaak niet doen... Mijn smartwi lezen... Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!
Gast Zwammi Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Hoi! Klinkt nog best interessant... ik ben vooral geïnteresseerd in sport. Je kan daar blijkbaar toch wel wat mee zien? Zou de kaart werken in de kaartlezer van mijn Vantage? Die leest volgende systemen: Conax, XCrypt, DGCrypt, Crypton, Firecrypt. ?
Gast Zwammi Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Verkeerde post hierboven... srry verwijderen modje? ^^
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen