Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb een gebruikte asus modum gekocht en wil deze resetten maar weet niet hoe.

ik wil een netwerkverbinding maken maar nu vraag hij naar een netwerksleutel en die heb ik niet en kan er ook geen aanmaken.

ik denk dat er nog een sleutel in zit van de vorige eigenaar kan iemand mij vertellen hoe ik dit oplos ?

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

zit er niet een heel klein miniscuul resetknoppie op de achterkant ? meestal een gaatje waar je net een uitgerekte paperclip in kan drukken.

paperclip d'r in, router aan de spanning gooien, effe wachten, paperclippie d'r uit, router opnieuw opstarten. volgens mij is ie dan leeg (tenzij er dd-wrt in zat smile ).

merDe

deze ruimte is te huur
Geplaatst:
Ik heb deze router ook, zoals Ome Merde zei, achterop zit een heel klein gaatje naast de voedings plug. Druk met een paperclip voorzichtig de knop in, druk je te hard breekt de drukknop af. Heb ik al een keer gehad :D

Het manual kun je bij Asus weg halen het is te groot om even te uploaden smirk

Prima router overigens en met de after burner aan komt er wireless behoorlijk power uit cry [/quote

bedank voor je antwoord kan je mij mischien vertellen of ik dez router ook kan gebruiken achter een router van tele2 belgie ik zou namelijk graag mijn printer draadloos willen gebruiken via deze router of kan dit op een andere manier

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: peterksr
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Ik heb deze router ook, zoals Ome Merde zei, achterop zit een heel klein gaatje naast de voedings plug. Druk met een paperclip voorzichtig de knop in, druk je te hard breekt de drukknop af. Heb ik al een keer gehad :D
Het manual kun je bij Asus weg halen het is te groot om even te uploaden smirk
Prima router overigens en met de after burner aan komt er wireless behoorlijk power uit cry

bedank voor je antwoord kan je mij mischien vertellen of ik dez router ook kan gebruiken achter een router van tele2 belgie ik zou namelijk graag mijn printer draadloos willen gebruiken via deze router of kan dit op een andere manier

gr peter

Dat kan maar dan moet je de tele2 router niet op de dsl poort van de Asus zetten, 2 routers achter elkaar is vragen om ellende. Ik heb voor de Asus 500 een Zyxell modem/router staan van Telfort. Van de wanpoort van de Zijxell heb ik een utp kabel naar de eerste wanpoort van de Asus 500 lopen. De Asus deelt nu de ip adressen uit. cool
In het manual staat hoe je een usb printer zo op de Asus aansluit en dan kun je de printer als netwerkprinter gebruiken. Op de 2e usb poort van de asus kun je nog een hdd zetten of een memory stick zodat je zonder pc toch grote bestanden binnen kan halen, een soort server dus laugh

kan je mij mischien vertellen hoe ik de asus zichbaar krijg bij netwerken want nu zie ik hem niet in het lijstje staan (ik zie wel mijn router van tele2) ik heb ook geprobeert om in de adressenbalk hem aan te roepen op zijn ip adres en krijg daar ook geen contact.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Geplaatst:

hallo,

nu heb ik de kabel in de wanpoort van de asus gestoken en de anderekant van de kabel in de laptop

maar als ik dan boven in de adresbalk het standaard ip adres invul dan word de asus niet gevonden wat doe ik nu fout

ik heb al in de manual geken maar kom er even niet uit.

gr peter

1 maal VU+ DUO +

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen