interpol Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Wie kan mij helpen aan originele 6071 firmware met de verschillende oem versies. Tegenwoordig vind ik alleen aangepaste firmware en heb 1 originele versie gevonden. Graag wil ik een originele versie vanuit het seca1 tijdperk en de versie uit het seca 2 tijdperk (hogere oem / patch run versie). Heb je het wel van de 6072 deco, dan houd ik me ook aanbevolen. Vriendelijk bedankt alvast. PM me voor mijn emailadres. Openbox sg9 HD PVR
mobieltje Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Met de zoekfuctie o.a. dit [6071] klik hier Grts.
interpol Geplaatst: 2 maart 2009 Auteur Geplaatst: 2 maart 2009 Dat klopt, die had al gevonden. Deze files maken geen onderscheidt in oem versies en die heb ik nu net nodig. Openbox sg9 HD PVR
elembeetje Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Hallo Interpol Je hebt PM Ik heb nog oude originele software gevonden van 6071 en 6072 6071 is gedateerd 18-04-2002 6072 is gedateerd 15-11-2001
Johan45 Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Origineel bericht van: interpol Dat klopt, die had al gevonden. Deze files maken geen onderscheidt in oem versies en die heb ik nu net nodig. Die zal je ook niet vinden. De patch versie nummering is nooit aangepast bij de originele firmware. Seca1 die je al gevonden hebt door de link van Mobieltje heeft hetzelfde patch nummer als de seca2 patch met vastscan functie. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen