Gast G.Visserman Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Vreemd genoeg heb ik wel beeld op Yacht&Sail maar geen geluid, is dat te verhelpen??
Hydraman Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Heb je misschien het Duitse geluidskanaal geselecteerd i.p.v. Frans of Engels? Het Duitse geluidskanaal is bij mij namelijk ook stil.
Gast G.Visserman Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Hoe en waar kan ik dat dan veranderen?
Gast G.Visserman Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 Audio PID 126 is inderdaad de Duitse versie. Maar als ik die verander in 125 de Engelse versie dan houdt die'm niet vast in het geheugen.
Gast G.Visserman Geplaatst: 2 maart 2009 Geplaatst: 2 maart 2009 ..........en dus nog steeds geen geluid........
Elwin Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Dan moet je in de ontvangersinstellingen aangeven dat de hoofdtaal Engels is. Het enige nadeel is dan dat waarschijnlijk ook Eurosport in het Engels wordt uitgezonden, en moet je het Nederlandse audiospoor elke keer opnieuw selecteren...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen