Gast johanmoni Geplaatst: 7 maart 2009 Geplaatst: 7 maart 2009 ik ben in ierder geval heel tevreden over de beeld kwaliteit van belgacom en heb geen last van freeze,ik vind in veele gevallen het beeld beter als dat van tv vlaanderen
Timm1983 Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Ik ben zeer blij met de komst van BBC1 en BBC2 bij Belgacom TV, ik wist dat het er ooit eens zou van komen en voila bij deze zijn de BBC zenders toegevoegd, ik moet nu wel afscheid nemen van BBC Prime, maar ik vond dit geen goede zender, veel herhalingen, daarentegen is BBC1 en BBC2 beter, nu kan ik terug alles zien van de Snooker wedstrijden en films die ze uitzenden. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
pollebru Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: johanmoni ik ben in ierder geval heel tevreden over de beeld kwaliteit van belgacom en heb geen last van freeze,ik vind in veele gevallen het beeld beter als dat van tv vlaanderen Het gaat hier over BBC en BBC HD en bij mijn weten heeft TVV dit niet in hun pakket, hoe kan je dan een verschil maken. Als je dan specifiek duid op de HD kanalen, wel mijn colega zegt dat het HD beeld bij mij beter is als bij hem van belgacom. Zo zie je maar. Samsung 4K UHD 55 inch 7500 - 60 cm Schotel HH motor SG2100A
digitaal kijker Geplaatst: 8 maart 2009 Geplaatst: 8 maart 2009 Origineel bericht van: johanmoni ik ben in ierder geval heel tevreden over de beeld kwaliteit van belgacom en heb geen last van freeze,ik vind in veele gevallen het beeld beter als dat van tv vlaanderen hoe kan dat als ze FTA zijn via sat en sat altijd beter is dan eender welke optie, als je slecht beeld hebt via je satontvanger dan moet je het daar zoeken,en niet bij TVV,want de zenders zijn FTA en heeft niks te maken met TVV, ze zetten die enkel in hun zenderlijst,meer niet. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen