Jan Ambers Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Ik kan alleen met Opera een topic starten, of op een bericht antwoorden, ook smilies aanklikken gaat niet via IE-7??? Heb ik ergens een verkeerde scriptinstelling staan?
Jan Ambers Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 Bedankt! Het was: aktief uitvoeren v scripts... Had dit verzet naar aanleiding v e tip... ivm mijn vlooiencircus...
Tonskidutch Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 sorry maar die tip betrof een andere instelling overigens ligt het erg aan de gekochte Full Pro versie van XP en servicepack included of dat nog bij de internet options staat weergegeven of eindelijk is weggehaald en de engelse regel zoals in mijn tip enkele berichten terug aan jouw, is niet hetzelfde als die nederlandse "xxxx" die je te ijverig hebt uitgeschakeld. is dus eigenlijk mijn schuld, Jan! excuse me! I Am Gone Love You JESTOFUNK
Jan Ambers Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 ipv degens hebben onze berichten zich gekruist... zie uw PM
Tonskidutch Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 juist ik zal je eens moeten uitdagen op den bleek hinder de hoeve met een degen. dan zie je een Woody Allen "look alike" die hard wegrennen zal. cheers I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen