lucdec2 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 citaat : TV VLAANDEREN gaat tussen 6 en 9 maart enkele onderhoudswerken uitvoeren op het Etalagekanaal. Deze zender is een bijzonder kanaal waarop elke maand een nieuwe zender wordt voorgesteld, die dan later mogelijk definitief wordt toegevoegd aan ons aanbod. Door deze onderhoudswerken zal het Etalagekanaal tijdens deze periode niet beschikbaar zijn. De uitzendingen van Action Now! vanaf 19u tot 7u worden niet onderbroken en lopen gewoon verder. Vanaf 10 maart maakt een nieuwe zender haar opwachting op het Etalagekanaal. bron : site TVV http://www.tv-vlaanderen.be/pid_etalagekanaal.asp datum dinsdag 3 maart 2009
digitaal kijker Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 is omdat ze sport 1 van nederland gaan uitzenden op dat kanaal en de belgen deze niet kan zien. that's all Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
bavo27 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker is omdat ze sport 1 van nederland gaan uitzenden op dat kanaal en de belgen deze niet kan zien. that's all Klopt, maar moet men daarvoor met leugens te werk gaan "Behandel anderen zoals jezelf ook graag door anderen behandeld word"
chukky2 Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 schandalig is dit !! Ze zijn even erg als telenet. Ze maken de mensen dit gewoon wijs , niet te filmen
Elwin Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Precies wat ik hier al zei: lezers van dit forum weten dat hier gewoon wordt gelogen. Beetje jammer. Ze kunnen ook gewoon eerlijk zeggen dat Sport1 erop komt voor de Nederlandse kijkers, maar die helaas niet toegankelijk is voor de Vlaamse kijkers... Eerlijk duurt het langst...
lucdec2 Geplaatst: 3 maart 2009 Auteur Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: digitaal kijker is omdat ze sport 1 van nederland gaan uitzenden op dat kanaal en de belgen deze niet kan zien. that's all Tiens, dit had ik nu echt niet verwacht van TVV. Waarom zijn die nu niet gewoon eerlijk ?
Alfons Verbiest Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Origineel bericht van: bavo27 Origineel bericht van: digitaal kijker is omdat ze sport 1 van nederland gaan uitzenden op dat kanaal en de belgen deze niet kan zien. that's all Klopt, maar moet men daarvoor met leugens te werk gaan Waarom zijn dit leugens? In Belgie mag Sport1 nu eenmaal niet doorgegeven worden. Waarom kan het niet zo zijn dat men nu van de gelegenheid gebruik maakt om inderdaad overdag onderhoud te plegen? Alles heeft nu eenmaal af en toe onderhoud nodig. Maar misschien ben ik nu wel te goedgelovig?
Gast Paullo Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Hoe kan je nu onderhoudswerken uitvoeren aan een frequentie en transponder waar op dat eigenste moment CDS Sport1 Extra op doorgeeft. Greets
Gast zzzzzzz Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Inderdaad, ik vrees dat TVV zich al even hard monopolistisch opstelt als Telenet of Belgacom. Dat er geen rechten zijn om Sport1.extra in Vlaanderen uit te zenden, daar kan ik perfect inkomen. Maar waarom moet men daarvoor met een leugentje afkomen ?
Alfons Verbiest Geplaatst: 3 maart 2009 Geplaatst: 3 maart 2009 Ik bedoel natuurlijk niet aan die transponder. Zulke lange ladders hebben ze niet. Maar gewoon aan de apparatuur die ze daar gebruiken. Maar waarschijnlijk is het wel een smoes, ja.
digitaal kijker Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 om niet over te komen dat het ethalagekanaal nederlands is en niet vlaams getint van zenders. er is nog geen enkele vlaamse zender op geweest. en vrees dat er niet snel 1 op zal komen, de meeste vlaamse zenders hebben reclame,en dat is net iets wat een probleem is bij dit kanaal vrees ik. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
lucdec2 Geplaatst: 4 maart 2009 Auteur Geplaatst: 4 maart 2009 Origineel bericht van: lucdec2 citaat : TV VLAANDEREN gaat tussen 6 en 9 maart enkele onderhoudswerken uitvoeren op het Etalagekanaal. Deze zender is een bijzonder kanaal waarop elke maand een nieuwe zender wordt voorgesteld, die dan later mogelijk definitief wordt toegevoegd aan ons aanbod. Door deze onderhoudswerken zal het Etalagekanaal tijdens deze periode niet beschikbaar zijn. De uitzendingen van Action Now! vanaf 19u tot 7u worden niet onderbroken en lopen gewoon verder. Vanaf 10 maart maakt een nieuwe zender haar opwachting op het Etalagekanaal. bron : site TVVhttp://www.tv-vlaanderen.be/pid_etalagekanaal.asp datum dinsdag 3 maart 2009 ondertussen heeft TVV de test op de site aangepast, blijkbaar lezen ze mee... citaat : OPGELET: Het Etalagekanaal zal tussen 6 en 8 maart niet beschikbaar zijn. Onze excuses hiervoor. bron : http://www.tv-vlaanderen.be/pid_etalagekanaal.asp datum : Woensdag 4 maart
Elwin Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Zo is het iets beter. Nu wordt er in ieder geval niet gelogen dat er werkzaamheden zijn...
TokeMUp Geplaatst: 4 maart 2009 Geplaatst: 4 maart 2009 Ik begrijp het ergens wel, dat ze het zo formuleren. Stel je eens voor dat je een leek bent en je leest dat die zender er tijdelijk niet is om voor Nederland tennis te kunnen uit zenden. Kan je U inbeelden hoeveel telefoons ze gaan krijgen. Het blijft natuurlijk een leugen. mvg
Elwin Geplaatst: 5 maart 2009 Geplaatst: 5 maart 2009 Dat is waar. De leken zullen wel vragen hebben over het feit dat ze in Nederland naar het tennissen willen kijken...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen